Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Norgestur i bil med telt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-20, 14:09   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Norgestur i bil med telt?

Vi starter ferie neste helg og har tenkt å kjøre nordover.
Siste stopp blir Andøya eller Senja, vi kjører fra Oslo-området.

Jeg orker ikke lange etapper i bil, så det blir en del stopp på veien. Så er spørsmålet, hvordan er det å belage seg på å telte en del av nettene?
Når man kjører sånn, hvordan finner man et egnet sted å slå opp teltet?

Vi har det meste utenom telt, så det må vi kjøpe. Det er uaktuelt å bruke mange tusen på det så det snevrer inn utvalget. Vi er tre voksne og en hund, så jeg tenker vi må ha telt beregnet til minimum 4 personer.

Jeg syns jo det ser praktisk ut med telt med to sovealkover og stort oppholdsrom, men teltet skal slås opp og ned og det må være praktisk også. Men absolutt en fordel med litt plass om det blir litt regn også.

Noen med erfaring som har tips og råd, hva må vi tenke på?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.