Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Norge-Brasil, 1994

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 23:16   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Norge-Brasil, 1994

NRK2 har sendt hele kampen i reprise og kampanalysen etter kampen. Noen flere enn meg som har sett på? Ja, jeg er fotballgal, men jeg blir fortsatt rørt over målet til Flo og straffesparket til Rekdal. For en herlig kamp! For en prestasjon!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:17   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Åh!

Jeg så ikke kampen i reprise, men den sitter levende i minnet mitt, ja. Oslo kokte som ei sydlansk gryte etterpå - guri så gøy det var!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:19   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Det var ikke 1994, men 1998. Husker det veldig godt, vi var på tur sørover og stoppet hos Tante og så kampen der. Ungene putta en børste i munnen på meg da straffesparket skulle tas, de syns visst at jeg ble litt for høyrøstet .

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:23   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Stemmer, 1998. I 1994 var vi i USA.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:27   #5
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Jeg husker jeg hørte på kampen på radioen i bilen på vei til jobb, Norge skårte 1 målet rett før jeg var fremme, parkerer ved jobben og ordner med hørselverna mine med radio på og går inn på jobben med de på meg, tar opp døra og Norge skårer det andre målet og jeg skriker så mange kommer løpende og spør hva som har skjedd med meg

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:43   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Stemmer nok med 98, ja - for jeg husker godt at jeg feiret med han som er mannen min nå, og vi hadde ikke møtt hverandre i 94.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:59   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Trenger ikke en reprise for å huske den kampen.
Hoppet og spratt i sofaen som en gal når det ble mål på straffe.
En straffe jeg så vidt turte å se bli tatt, satt med puta delvis foran ansiktet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 00:15   #8
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

husker det var i -98. Min mann, svoger og meg skulle tippe hvem som vant. Mannen tippet Brasil, svoger tippet uavgjort. Sorry, sa de til meg, da må du tippe at Norge vinner, sa de mens de lo rått. Jeg hadde jo ikke noe valg og la noen kroner i potten (var bare småpæng). Gjett hvem som lo sist
Jeg og mannen min satt og mimret om dette i kveld, mens vi flirte godt av hvor lang han og broren var i masken den kvelden. Men for all del, vi jublet jo selvfølgelig hemningsløst!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 00:15   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Atte du sier hva? De har sendt en 10 år gammel fotballkamp på TV i kveld?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 08:10   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Ja, det var en fantastisk kveld. Jeg var på pub med noen venner, og sto regelrett på en barkrakk og hoppet underveis. Husker godt den elleville, sydlandske stemningen i gatene etterpå, folk som kjørte rundt med store flagg ut av bilvinduene, tutet og hoiet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 08:33   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Atte du sier hva? De har sendt en 10 år gammel fotballkamp på TV i kveld?

Det samme tenkte jeg.

Men... Husker godt at det var i '98. Det var akkurat blitt slutt med min samboer, men vi var allikevel ute på byen og så kampen sammen med venner. Var på Rockefeller husker jeg. Der gikk stoler og bord vegg-i-mellom.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 08:51   #12
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Atte du sier hva? De har sendt en 10 år gammel fotballkamp på TV i kveld?


Det var ikke en fotballkamp, det var DEN fotballkampen.

Å jeg fikk ikke sett den i går.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:35   #13
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Jeg satt i går med konstant ståpels og klump i halsen og mintes min beste St.Hans aften noensinne!
La dere merke til Arne Scheies taleleif?

Jeg så kampen i Oslo Spektrum, og på slutten sto vi på setene, hoppet opp og ned og ropte. Etter kampen trakk vi til Karl Johan som var stappfull av ville og gale nordmenn som feiret. Bølgen gikk nedover Karl Johan, og utenfor slottet ropte vi Drillo, som konge!
Jeg har aldri før klemt så mange fremmede, spilt fotball utenfor Stortinget, danset på bordet på uteplass, hoppet opp i en Falken-bil som uheldigvis havnet midt i menneskemengden osv.

Flo flo flo, olè olè olè

Det var unntakstilstand i hovedstaden den kvelden og natta, og en STOR opplevelse!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:43   #14
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norge-Brasil, 1994

Er det 10 år siden allerede. Husker kampen godt, og sender en stor til Nabojenta. Vi fikk vite under kampen at hun hadde mistet fetteren sin i en ulykke.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no