Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Snegleinvasjon

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-17, 21:32   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snegleinvasjon

Jeg har aldri hatt noe stort problem med brunsnegler, men for en uke siden plantet jeg ut to nydelige marokkanske mynteplanter, og da kom alle nabolagets snegler løpende. De er ikke på noen andre planter i urtehagen min, men nå plukket jeg FEMTEN snegler fra EN plante.

Så hva gjør jeg? Det står en foreløpig ikke-blomstrende lavendel i nærheten, skal jeg transplantere den nærmere, eller må den blomstre for å avskrekke snegler? Er det noe man kan legge ut når problemet er så lokalt?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no