Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 11:29   #61
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg elsker mine barn, men Gud bedre så sliten jeg er innimellom! Jeg har ikke disse naturlige Mary Poppins - genene, og synes ofte jeg går rundt som en vandrende bombe - klar til eksplosjon

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kunne tenkt meg en hjemmedag uten barn

Det har jeg gjort . En dag i uka, som er bare min! Et år fremover skal jeg sparke ut mann og barn hver fredag, før jeg lager meg en latte og leser avisen. Og så skal jeg bedrive det jeg vil. kanskje vaske et gulv, kanskje ikke. Kanskje rydde litt, kanskje ikke. Men i hvert fall lese bok og strikke litt og gjøre koseting!

Jeg ble så sliten av småbarn og jobb; jeg følte meg fullstendig oppspist og invadert. Å få et pusterom var bare helt nødvendig. Nå merker jeg at bare tanken på fridagen min får meg i bedre humør og gir mer overskudd.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:44   #62
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg synes absolutt det er "lov" å bli sliten av barna sine. Tror det er veldig få som kan si at de aldri har vært slitne av barna sine.
Jeg føler meg sjelden sliten, er hjemme med vesla på snart 9 mnd og de to største er hjemme fra bhg to dager. Synes det er en topp løsning. Deilig når de er i barnehagen men veldig kjekt når de er hjemme og . Jeg skal være hjemme et år ekstra med vesla og det gleder jeg meg veldig til. Nyter tiden med småbarn i huset
Nå har vi ganske rolige og bedagelige unger som sover bra så alt dette kommer nok mye ann på ungene og.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:17   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.151
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

"Lov"?

Jeg trodde det var uungåelig, jeg.

Det er klart det er slitsomt å være hjemme med ungene sine! Hyggelig, koselig og alt, men slitsomt - ja! Hjemmeværende elsker jo selv å fremheve at de ikke bare "går hjemme", men faktisk gjør en JOBB!

Det som er slitsomt med en 2-åring er at de kan være så intenst til stede og kreve deg så heftig HELE tiden. Man får ikke disponert sin egen tid eller sine egne tanker.

Nå har vi snart 3 stk under 5 år - hvis noen forteller meg nå at jeg ikke har "lov" til å være sliten, så kommer jeg til å fike dem opp!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:41   #64
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Skulle Storebror vært hjemme med meg en dag så måtte vi gjort husarbeid og vasket. Da hadde han hatt oppgaver hele tiden istedenfor å henge på meg og kjedet seg.

Der kom barnearbeidet frem igjen

Pappan lokket han i går: "Om du rydder vekk lekene dine skal vi vaske gulvet etterpå" Gutten har vel aldri vært så rask til å rydde noen gang

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 13:51   #65
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.819
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Kanskje jeg skulle tipse den anonyme damen om FP? *Stedet hvor mødre tør innrømme at de bare er mennesker.*

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no