Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Juleløper med nogo attåt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-14, 23:10   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Juleløper med nogo attåt

Jeg har vært på utkikk etter juleløper i lang tid. Litt sånn blondeaktig rød sak.
Jeg har lett i bruktbutikker og i alle butikker som fører duker, uten hell.
Så her om dagen var jeg innom en bruktbutikk i området, og der hang de!! TO stykker til og med! Til bare 25,- stk!
Jeg grabbet dem med grådige hender, holdt dem tett til brystet mens jeg svevde mot kassen og betalte med lykkelig smil.

Så skulle jeg legge den ene på bordet i dag. Jeg la den pent ned, danderte med adventslysestaken og skålen med klementiner og satte meg fornøyd ned for å nyte resultatet.
Men....så merkelig? Den ene langsiden har fine "bølger".....det har ikke den andre siden? Hmmm.
Å f... det er en gardinkappe ja! Jaja. Da bytter jeg den ut med den andre, ikke noe problem.
Å f igjen.

Ny tradisjon og ny bruk av gardinkapper:

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 23:13   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 23:19   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 23:41   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

Hahaha, fort gjort ja. Men fin var den!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 07:52   #5
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

Det var jo kreativt!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 09:02   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

Så fin!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 11:19   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 11:23   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt



Godt du kjøpte begge.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 12:45   #9
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 14:53   #10
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Juleløper med nogo attåt

Den var kjempefin Jeg har gjort tilsvarende med heklede,hvite gardiner som jeg fikk av en grandtante. Gardinene var i 4 deler men passet ikke vinduet. Istedet har jeg har brukt de på kommoder som er plassert inntil vegg. Blir helt varm om hjertet når jeg ser på de - hvor mye jobb hun la i å hekle alle meterne... Hun er borte for lengst men det er fint minne å ha!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no