Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kvar bur me i Paris?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-18, 21:18   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kvar bur me i Paris?

Har nokon konkrete tips til hotell eller leilighet (airbnb) i Paris, fortrinnsvis i sentrum av Paris?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 18:55   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Ingen?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 19:38   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Vi har bodd på Hotel Mercure Montmartre Sacre coueur nå i helgen. Moderne, store rom, god frokost. Litt hotellmaskin men vi syns det var god standard og veldig bra. Mange gode restauranter i området, fint å gå opp til Sacre Coueur om kvelden og rett ved 9eme som har massevis av koselige butikker og små spisesteder.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 19:42   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Jeg har bodd på Le Pradey og syns det var superkoselig der når vi reiste to voksne. Perfekt beliggenhet i forhold til Louvre og også shopping.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 23:18   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har bodd på Hotel Mercure Montmartre Sacre coueur nå i helgen. Moderne, store rom, god frokost. Litt hotellmaskin men vi syns det var god standard og veldig bra. Mange gode restauranter i området, fint å gå opp til Sacre Coueur om kvelden og rett ved 9eme som har massevis av koselige butikker og små spisesteder.

Jeg så på dette nå, har bestilt en leilighet rett ved Louvre (ref den andre tråden jeg har dratt opp om dette), men den kan avbestilles. Kanskje vil dette være et bedre alternativ?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 23:20   #6
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Hvor mange er dere, og når reiser dere?

En god venninne av meg leier ut to små, men koselige leiligheter i et veldig hyggelig område: http://www.leilighetiparis.com

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 23:26   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Hvor mange er dere, og når reiser dere?

En god venninne av meg leier ut to små, men koselige leiligheter i et veldig hyggelig område: http://www.leilighetiparis.com

Ja, jeg har mailet henne, men gjorde det i dag. Vi er 4 stk, reiser tre dager i påsken. Jeg tror kanskje vi helst vil hotell, men må se på mulighetene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 23:29   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg så på dette nå, har bestilt en leilighet rett ved Louvre (ref den andre tråden jeg har dratt opp om dette), men den kan avbestilles. Kanskje vil dette være et bedre alternativ?

Vi hadde god plass men vi var jo bare to. Siden dere er fire som reiser sammen hadde jeg nok beholdt leiligheten, jeg synes så og si alltid det er enklere med leilighet når vi reiser hele familien.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 23:37   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi hadde god plass men vi var jo bare to. Siden dere er fire som reiser sammen hadde jeg nok beholdt leiligheten, jeg synes så og si alltid det er enklere med leilighet når vi reiser hele familien.

Det måtte vært to hotellrom. Vi bor mye i trange leiligheter når vi reiser med lillebror der vi har ulike sovesofaløsninger etc, så jeg kjenner at det frister med to hotellrom nå. De hadde en ok deal på hotellet du nevner ift å trenge to rom pga barn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 00:20   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det måtte vært to hotellrom. Vi bor mye i trange leiligheter når vi reiser med lillebror der vi har ulike sovesofaløsninger etc, så jeg kjenner at det frister med to hotellrom nå. De hadde en ok deal på hotellet du nevner ift å trenge to rom pga barn.

Store rom til å være Paris, nærme Moulin Rouge og Sacre Coeur (typ gangavstand for barn) og god frokost. Så ja jeg kan gå god for det! Be om å få rom så høyt som mulig og mot Sacre Coeur.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 00:28   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Store rom til å være Paris, nærme Moulin Rouge og Sacre Coeur (typ gangavstand for barn) og god frokost. Så ja jeg kan gå god for det! Be om å få rom så høyt som mulig og mot Sacre Coeur.

Jeg endte med et rimeligere alternativ litt mindre sentralt og ikke fullt så sjarmerende, men ser helt fint ut og får gode omtaler. Får spare ditt til en annen gang.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 04:41   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvar bur me i Paris?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Hvor mange er dere, og når reiser dere?

En god venninne av meg leier ut to små, men koselige leiligheter i et veldig hyggelig område: http://www.leilighetiparis.com

Har bodd der, det var helt greit. Plagsom gatestøy i helg nattestid da vi var der. Skulle også gjerne betalt med annet enn bare kontanter. Synes det var litt rart. Veldig hyggelige folk, absolutt. Ville kanskje vurdert litt om man skulle være fire personer, men spørs naturligvis på hvor store de personene er. Sovesofa er litt avhengig av vekt og antall netter.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no