Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 20:46   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg kjøper bikini med generøse truser på Bravissimo.

Badetøy blir aldri lekkert på meg, men jeg har ingen problemer med å dra i svømmehallen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:16   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg tror jammen jeg skal kjøpe meg noe nytt fra Bravissimo i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:27   #43
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er ca din størrelse tror jeg, og jeg bruker vanlig sort/mørk badedrakt med godt hold i bh-en. Føler meg ikke vel, men ikke uvel heller Var i svømmehall nylig, og legger faktisk mye mer merke til de som prøver å skjule seg under store bermudashortser og draktkjoler, enn de som går "vanlig" kledt.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:29   #44
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bruker en vanlig sort badedrakt. Faktisk tror jeg at det er en mammabadedrakt - så den har i alle fall plass til magen! Jeg gir i bunn og grunn regelrett beng i hva jeg har på meg når jeg bader med ungene mine.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:32   #45
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

En svart badedrakt, med ekstra beskyttelse og løft av brystene, og ekstra knepping i ryggen, som gir inntrykk av at jeg faktisk går inn på midten. Noe som selvsagt ikke stemmer...

Jeg gir litt bæng kjenner jeg i svømmehall/badeland. Jeg er i vannet 95% av tiden lell..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:38   #46
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere damer. Dere er tøffe!

Jeg har ikke satt min fot i en svømmehall siden barneskolen, og det skjer nok aldri heller.
På stranda går jeg ikke!
Det eneste stedet jeg kan kle meg i badedraktlignende greier, er når jeg er i USA. Der kan en gå kledd som en fyllesjuk, rosa pingvin med luffekollaps og ingen vil heve så mye som et øyenbryn.

Jeg har en badekjole jeg bruker på terrassen her hjemme i strålende vær, men det er det!

Jeg er høy, jeg er shvær og for å være helt ærlig er jeg ingen blomst!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:42   #47
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg har en fin svart badedrakt fra Bravissimo som holder puppene på plass. Men tipper den blir for liten i år og da vet jeg ikke hva jeg skal bruke ..... eller, jeg "synker" ned på nivå å bestiller samme badedrakt i enda større str (hvis det finnes).

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:47   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg skal trå varsomt her, som normalvektig, men jeg syns det er forferdelig trist om folk skal føle at de må gjemme "ikke-perfekte" kropper for folks åsyn. Jeg forstår godt at du ikke føler deg vel etter et sånt angrep, men vær så snill, ikke begynn med burkabadedrakt for det.

En av tingene jeg virkelig liker med svømmehall og fellesdusj er at det eksponerer jentungen min for et veldig bredt utvalg av kropper: skrapa kropper, modellkropper (overraskende få, i grunnen), kropper med en pupp, gamle, skrukkete kropper, tjukke kropper, hengepuppekropper, bleke kropper, brune kropper, hårete kropper, voksede kropper.

Hva slags signaler sender dere dersom dere viser frem for barna at kroppene deres skal gjemmes bort?

All mulig respekt for at du ikke vil la din trygghet og ditt velvære lide for å være et godt forbilde, altså, men trist er det.


Herbalifedamen, altså!


Og ellers er inntrykket mitt at 99% av kvinnene i svømmehallen, uavhengig av størrelse, bruker et bredt utvalg av helt vanlige bikinier og badedrakter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:48   #49
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


En av tingene jeg virkelig liker med svømmehall og fellesdusj er at det eksponerer jentungen min for et veldig bredt utvalg av kropper: skrapa kropper, modellkropper (overraskende få, i grunnen), kropper med en pupp, gamle, skrukkete kropper, tjukke kropper, hengepuppekropper, bleke kropper, brune kropper, hårete kropper, voksede kropper.
.


..og det er rett så sunt for mange av oss voksne også!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:55   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er helt enig med deg, Polyanna. Barna skal se alle kropper og vite at de finnes i alle former og fasonger.
Men for at jeg skal føle meg vel, og være rakrygget, så må jeg finne ut hva jeg kan føle med vel i å ha på meg. Så da er det litt greit å høre hva andre føler seg vel i også.

Men det irriterer meg at hun idiotiske Herbalifedama gjorde meg oppmerksom på at noen ser på, og mener noe om, kroppen min mens jeg svømmer med gutten min. Møkkakjerring altså.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:02   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg sleit veldig med dette før jeg fikk barn, og det er ikke direkte morsomt nå heller, men nå merker jeg at det å kunne ta med sønnen i svømmehallen er viktigere enn hva folk tenker om meg. Jeg koser meg sammen med ham der, og gidder ikke være flau over meg selv!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:04   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Ja, jeg syns absolutt du skal finne noe du føler deg vel i. Jeg bare håper at det ikke er en burka.


For hva det er verdt: jeg er en som normalt legger veldig merke til fysisk egenart, eller hva jeg skal si, når jeg treffer folk. Det err fordi jeg ikke klarer å skjelne ansiktstrekk fra hverandre i særlig grad. Så jeg SER veldig når folk er brune i huden eller veldig høye eller veldig lave eller veldig rødhårede eller har veldig mye krøller. Eller er veldig tynne eller veldig overvektige. det irriterer meg litt, for i mine første møter med folk, før jeg blir kjent med dem, så står det ofte i veien.

Men ikke i svømmehallen, faktisk. Der blender bare alle inn i en stor masse med "variasjon". Jeg vet at det ikke er almenngyldig, men husk at herbalifemennesker er spesielt trent til å se etter og "jakte på" overvektige, så de har antennene på på en helt annen måte enn i andre, som vaker rundt i svømmehallen, teller hoder på ungene vi har med oss, og ellers tenker mer på egne cellulitter enn andres.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:13   #53
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er en som går i svømmehaller uten å tenke på hvordan jeg tar meg ut, men jeg hadde nok reagert på en sånn herbalifedamekommentar.
Jeg har blitt forsøkt vervet en gang tidligere og det var ikke moro. Det er noe med at andre kommer og forteller at man har et problem som "de" kan gjøre noe med.

Det de har som problem er at de er ofte for et idiotisk verdensomspennende selskap som selger rævva produkter og som lopper folk for penger. Når man i tillegg skrur av sosiale antenner ved salg så er det bare trist i grunnen. Jeg velger å se på det slik, uten at det betyr at jeg takler slike kommentarer bra der og da..

Jeg er en person som nesten utelukkende ser ansiktsuttrykk. Jeg har møtt både Kirsebær og Polyanna, men jeg kunne ikke sagt noe om kroppsfasong om jeg skulle beskrevet dere. Jeg kunne aldri ha gjettet vekt eller høyde. Det var pinlig å være med på ransøvelse den gang jeg var med på sånt. Ansiktsgjenkjennelse derimot.. Der er jeg veldig dyktig og kunne lagt merke til dere begge i en diger folkemengde, samt at dere kunne ha forandret frisyre fullstendig og jeg ville likevel gjenkjent dere.

Noe jeg av og til legger merke til på stranda er mennesker som ser ut som om de vil gjemme seg og ser ut som om de er veldig ukomfortable der.
Det virker ikke som om det er noen nødvendig sammenheng mellom komfort og vekt. De jeg kjenner som er mest ukomfortable på stranda veier en god del mindre enn meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:26   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Haha, fnatten, da er vi HELT motsatt! Sammen hadde vi jo vært dynamitt som vitner! Hver for oss, derimot...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:28   #55
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Badedrakt eller tankini.
Jeg er jo som jeg er.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:38   #56
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Folk legger nå merke til de rareste ting. Jeg husker jeg fikk påpekt av en 13-14-åring at jeg hadde hår på leggene, og at det var ganske ekkelt.

Jeg bruker badedrakt i svømmehallen, og syns det er helt OK. Miss Mary har disse badedraktene - hvis man ser etter skjørt og sånn.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:45   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er ikke veldig stor da, men badetøy er ikke min favoritt. Jeg bruker bikini, og jeg synes det er viktig med en der overdelen passer. La litt ekstra i det ifjor, og det føles bra.

Ellers pleier jeg titte meg rundt i svømmehallen og konstatere at det er virkelig folk i alle mulige størrelser, fasonger og badetøy der, så det gjelder å fokusere på at man glir inn i mengden og heller ha det gøy.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:49   #58
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Kan vi ikke bare bli enige om at vi blåser i det. Tar på oss noe som dekker underliv og pupper og la det stå til?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:07   #59
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er overvektig og ikke spesielt komfortabel med å vise meg i badetøy. Da jeg ble mamma, måtte jeg imidlertid ta et oppgjør med mitt forhold til egen kropp. Jeg ønsker ikke å målbære til min datter det forskrudde synet på kropp og størrelse som min mor dessverre formidlet til meg. Så jeg kler mine 163 cm og størrelse 48 i en vanlig svart badedrakt med god støtte for puppene og går i svømmehallen med henne. Jeg leker og herjer med henne og har bestemt meg for at jeg neppe er det mest interessante å se på i svømmehallen uansett. Dette har krevd mental trening, men nå er jeg der nesten helt på ordentlig.

For meg er det viktigere å være et godt forbilde for datteren min enn å være et slankt forbilde for henne. Jeg klarer rett og slett ikke å være normalvektig og samtidig ha et normalt forhold til mat. Det mister jeg dessverre på veien mot målet. Så da får jeg bare være overvektig, men heller vise henne et godt kosthold med ordentlige råvarer og en mor som er aktiv. Hun er vant til å se meg naken, og jeg tror faktisk ikke hun reflekterer over at jeg er tjukk. Jeg har nemlig ikke fortalt henne at jeg er det.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:14   #60
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg gir stort sett blaffen, og er mer opptatt av at det skal være behagelig å svømme i badetøyet enn hvor mye det dekker. Jeg bruker enten hel badedrakt, eller tankini som jeg liker bedre. Jeg har faktisk også en tankini med skjørt i stedet for bikinitruse.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no