Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge lovende - har du sett den?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-17, 10:00   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg har nå sett 4 episoder (av 6). Og jeg er ikke så sikker på om alle av dem er så himla unge og lovende lenger. Jeg får lyst til å filleriste Elise litt. "Slutt å snakke ned deg selv, Elise!"

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 10:35   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Ulykkelig

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Eg binga heile serien på sundag. Eg tykkjer han var underholdende. Det er kjekt å sjå ein serie kor hovedpersonene har kome seg litt viare frå skule og collegeliv. Og eg diggar at serien omhandlar jenter.

Eg tykje og at Elise borde ristas litt. Ho skulle ha hatt vaksne som kunne ha vore positive vaksenmodellar rundt seg.

Eg leste om Unge Lovende i avisa, og det er "Elise" som har skrive manus, samen med ein mann. Dei jobbar med den kommande sesongen no.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 10:40   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg lurte på om de la opp til at Elise hadde et alkoholproblem. Drikker alene både her og der. Eller så er det bare jeg som er så satt at jeg ike er helt inne mht hvor mye unge single drikker i dag.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 10:42   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg har bare fått sett den første episoden foreløpig - morsomt med snuppa, Tjorven! Generelt har jeg helt fra starten hatt lyst til å filleriste Alex, som jeg synes er nokså usympatisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 10:42   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har nå sett 4 episoder (av 6). Og jeg er ikke så sikker på om alle av dem er så himla unge og lovende lenger. Jeg får lyst til å filleriste Elise litt. "Slutt å snakke ned deg selv, Elise!"

Eg tenker at dette er litt av poenget med serien. At Unge lovende også til eit punkt kan bikke til ironisk. At når vi ser skal ha vi ha lyst å filleriste, lyst å gjere om på valg. Eg likar at seriar gjer dette med meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 18:22   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg har lyst å filleriste de alle tre, egentlig. Grow up, liksom. Det at de lever delvis av "frie yrker" påvirker kanskje også valgene deres noe. Drikkingen, egoismen, etc.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 18:31   #27
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Har hatt lyst til å filleriste alle tre i forskjellige situasjoner, ja. Synes den er morsom, god og velspilt. (Synes fortsatt det er en annen viss serie som sitter i lengre. )

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-17, 19:55   #28
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg ble så utrolig glad i Kimmo. For en utrolig fin fyr. Alle burde hatt en Kimmo

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 17:07   #29
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Eg har sett fire episoder no og synest denne sesongen er trist og deprimerande. Det er jo berre surr. Men kanskje tjueåringar har sit så surrete liv? Kva veit eg. Eg hadde det ikkje.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 17:23   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har sett fire episoder no og synest denne sesongen er trist og deprimerande. Det er jo berre surr. Men kanskje tjueåringar har sit så surrete liv? Kva veit eg. Eg hadde det ikkje.

Det er jo færre faste holdepunkter i livet for den gjengen der, ihvertfall sammenlignet med det det var for dem jeg omgikkes i 20-årene. Vi studerte stort sett godt og lenge, og deretter gikk vi ut i fast jobb som krevde oss minimum 8 timer hver dag. Alkohol og natterangling og tøys ble det ikke så mye av på hverdagene. ihvertfall.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 17:37   #31
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Neida, eg veit jo det, og den siste kommentaren var litt tull, men det eg syns, er at det virker som om alt liksom er leit, og litt sånn depressivt. Men innerst inne mistenker eg at eg egentlig ikkje er i rette humøret sjølv til å sjå serien

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:16   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Nå har jeg sett alle episodene.

Jeg ble også litt oppgitt over dem. Og så skjønner jeg dem litt også. Og så innser jeg at mitt liv var langt mer strukturert, men sikkert ikke så mye bedre, da jeg var på den alderen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:21   #33
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Eg blir og oppgitt, særleg over Alex. Makan til sjølvopptatt dame! Og samtidig så representerer dei ein stereotype som eg kjenner veldig godt igjen.

Eg synest Elise hadde ei god utvikling i denne sesongen, ho henta seg liksom inn igjen då ho sa frå seg det nummeret på Latter.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:22   #34
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Og den episoden dei er på Sandnes, altså! Den er fantastisk!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:30   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Jeg kjente masse folk uten livet totalt på stell på den alderen, og var litt der selv også, i hvert fall da jeg ble separert som 27. Riktignok ferdig utdannet og i jobb, men ikke fast, og vi var da ofte ute i ukedagene selv om vi jobbet. Det er jo sånt en orker når en er 27! Jeg blir også litt oppgitt over noen av valgene deres, men jeg kjenner igjen mye, ikke minst følelsen av at en sikkert burde begynne å få ting på stell, og så er en ikke helt der. Jeg synes det er utrolig godt skildret.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:40   #36
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Eg hadde ikkje så mykje meir struktur på kvardagen og det var mykje pils og seine kveldar og surring i Oslo-gatene på veg til kebabkøen då eg var rundt 25 og. Så det er ikkje det eg er oppgitt over. Eg er oppgitt over måten dei behandler folk rundt seg på. Og då særleg Alex. Kimmo er jo heilt nydelig (bortsett frå at han vil busette seg på Sandnes. ). Ho kunne fint ha behandla han bedre.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:49   #37
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

No kikka eg på spoileren din, nokon, og blei litt letta. Ja, Alex oppfører seg ikkje fint. Ho med langt hår er derimot i ferd med å rote seg inn i noko som ikkje er bra for ho, trur eg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:50   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Ja, drikkinga er jo grei nok. Men jeg blir sur på Elise som rakker sånn ned på seg selv, Alex som gjør så teite karrierevalg (i mitt hode) og Nenne som må tro mer på selv. (Nenne var forøvrig langt bedre nå enn sist sesong.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 19:51   #39
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Nenne,var det ho hette ja.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 20:41   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Nenne har jeg spoila om over her.

Jeg likte Kimmo denne sesongen, men var han ike litt kjip mot Alex i sesong 1? Hun var veldig selvopptatt da også, da, minnes jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no