Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-17, 00:13   #1
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Vi ferierer alltid ved sjøen. Ute hele dagen, mye sol, mye båt og en god del vind. Mann og barn kjører caps, og det funker fint. For min egen del, så plages jeg litt med å finne et hodeplagg som skjermer for solen samtidig som at jeg ikke ser helt dust ut. Kjøpte meg en fjong, bredbremmet solhatt i fjor, men den passer bedre på en uteservering med chablis i glasset (innser jeg i ettertid). Familien hadde det mye moro med at jeg sto og "holdt på hatten" hele sommeren... Jeg tar meg ikke så godt ut i caps. Litt tåpelig forfengelig, men jeg har lyst på et hodeplagg som jeg føler meg vel i. Noen som har tips?

(Ja, og jeg må ha solskjerming på hodet. Jeg har en hudtype som krever høy solfaktor OG skjerming midt på dagen. Hvis ikke blir jeg hummer (og kanari), og må holde meg ut av sola flere dager i etterkant. Dessverre.)

__________________
--------------
2012 & 2014
artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 00:48   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Hva med army cap?


Eller en slik? Har hatt en selv og den satt godt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 27-06-17 kl 00:57.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 01:02   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Håret tåler sol og gjør det ikke så vokser det ut igjen. Det er mitt motto :P Kler overhodet ikke noe på hodet...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 03:05   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg er glad i slike;


Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 16:23.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 08:00   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Mannen min kjøpte seg en panamahatt på newyorker som til og med jeg så normal ut med. (Jeg ser helt pussig ut med caps) skal se om jeg finner bilde...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 08:32   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Juni er snart over, og vi har ingen sommer hatt, men hva skal vi med sommerhatt når juni snart er over?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 09:28   #7
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Jeg er glad i slike;

De er fine, men skjermer ansiktet lite. Ser jeg kunne vært mer presis, det er trynet som er problemet -ikke håret

__________________
--------------
2012 & 2014
artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 09:38   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Du trenger noe som ikke har stive bremmer, hvis det ikke skal tas av vinden. Disse her ser jo fine ut på den nydelige modellen, litt usikker på hvordan de er IRL (men koster jo to knapper og et glansbilde).

Jeg føler meg helt noldus med hodeplagg.



__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 09:46   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Takk for link, jeg bestilte denne til ca 60 kroner.

https://img3.hahacart.com/201705/117...4954248050.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 11:03   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg sliter med det samme. jeg ser helt dust ut i hatt, i tilegg så har jeg så enormt tykt hår og ganske stort hode, så det presser av et hvert hodeplagg. Jeg får dem liksom ikke dypt nok. Og med det tykke håret så blir jeg alltid ekstremt varm på hodet om jeg pakker det inn i et hodeplagg. Men på terassen trenger jeg egentlig en solskjerm når jeg leser.

Har tittet litt på denne fra HM:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 16:04   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Den gode gamle bøttehatten sitter godt og funker bra, og det er mulig å få den i litt pimpet versjon så den ikke er helt trasig. F.eks denne (kjenner ikke nettsiden):
https://m.hahacart.com/no/mote-botte...er-p-2492.html

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0096.JPG (129,0 KB, 28 visninger)
__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 16:09   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg pleier ha solskjerm i syden. Ser 100 ganger bedre ut enn caps.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 18:25   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Bruker caps eller gammeldags solhatt/bøttehatt, ja. Gir mer eller mindre beng i hvordan jeg ser ut i sola - det er uansett veldig langt unna mitt rette element.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 18:35   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg har en hatt fra herre delingen på h&m, den er ganske lik den Che viser over her. Veldig fornøyd med den.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 01:08   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Den gode gamle bøttehatten sitter godt og funker bra, og det er mulig å få den i litt pimpet versjon så den ikke er helt trasig. F.eks denne (kjenner ikke nettsiden):
https://m.hahacart.com/no/mote-botte...er-p-2492.html

Samme nettside som min. Antagelig barnearbeidere med luselønn, og transport med kulldamper, basert på prisene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 10:19   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg har en myk stråhatt. Fordelen med den er at den kan bøyes og brettes uten å gå i stykker. Da tåler den også at jeg trøkker den godt ned på hodet. Min er fra Marcs and Spencer. De hadde i ulike størrelser også. Den er faktisk laget i papir. Jeg har sett tilsvarende i hattebutikk. Jada, jeg har faktisk vært innom en slik.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-17, 20:57   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Jeg ser ut som en uteligger med hatt og har nettopp kjøpt meg en NY cap i khaki med brune detaljer.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 15:59   #18
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg sommerhodeplagget ditt!

Denne tråden minner meg om at jeg vil ha en stråhatt igjen. Jeg MÅ ha solskjerming ovenfra og trenger brem over øynene. Jeg bruker caps til vanlig, men vil ha noe mer fjongete av og til. Da er det bare å logge av og ta en runde på OC (= ettermiddagspause før mere jobbing).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no