Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nike bukse, «long fit»?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-18, 23:21   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nike bukse, «long fit»?

I uniformeringens navn ønsker 05-barnet seg en grå Nike Vintage Gym bukse. Siden jeg tilsynelatende er ryggradsløs mor har jeg handlet til henne. Men både XS og S er for korte og samtidig for vide. Jeg har, fremdeles ryggradsløs, googlet for å finne ut om de finnes i «long fit»-utgave, men ikke funnet noe.

Noen som vet om Nike har petit og long-kolleksjoner, gjemt bort på et obskurt sted på internettet?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-18, 23:30   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Jeg har aldri sett det (mulig det finnes likevel, altså). Jeg har en sånn råsamelert selv i M og den er altfor kort til lange meg.
Poden på 190 har noen Nikebukser i sånt tykt stoff med store lommer som kom for to-tre år siden og de rekker ham til rett under kneet. I L.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 00:00   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Hos Zalando kan du søke etter lange bukser. Så kan du se bilder, og se hvilke mål det er på buksene modellene har på seg.
Har funnet bukser der fra Reebok og Under armour som har vært smale og lange, har ikke sjekket Nike.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 00:32   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

I uniformeringens navn ønsker 05-barnet seg en grå Nike Vintage Gym bukse. Siden jeg tilsynelatende er ryggradsløs mor har jeg handlet til henne. Men både XS og S er for korte og samtidig for vide. Jeg har, fremdeles ryggradsløs, googlet for å finne ut om de finnes i «long fit»-utgave, men ikke funnet noe.

Noen som vet om Nike har petit og long-kolleksjoner, gjemt bort på et obskurt sted på internettet?

Nei det tror jeg ikke, den er for kort til min også, som bare er middels høy, men har relativt lange ben i forhold til resten. Hun bruker den likevel. De må ha LANGE tennissokker utenpå. Min har snart "brukt opp" sin, og får vel ny snart, da kjøper jeg M i stedet for S, som hun har nå.

Skulle du snuble over en som er ekstra lang noe sted, så hyl ut!

Har du forresten sjekka den treningstøybutikken i Olav T. gate, ved siden av Byhaven? De er jo ekspert på hippe treningsklær (hvis dette defineres som treningsklær da), kanskje de har, hvis det finnes …?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 00:47   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har aldri sett det (mulig det finnes likevel, altså). Jeg har en sånn råsamelert selv i M og den er altfor kort til lange meg.
Poden på 190 har noen Nikebukser i sånt tykt stoff med store lommer som kom for to-tre år siden og de rekker ham til rett under kneet. I L.

Ja, de er fryktelig korte.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 00:47   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Hos Zalando kan du søke etter lange bukser. Så kan du se bilder, og se hvilke mål det er på buksene modellene har på seg.
Har funnet bukser der fra Reebok og Under armour som har vært smale og lange, har ikke sjekket Nike.

Det var et godt tips til senere, takk!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 00:51   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei det tror jeg ikke, den er for kort til min også, som bare er middels høy, men har relativt lange ben i forhold til resten. Hun bruker den likevel. De må ha LANGE tennissokker utenpå. Min har snart "brukt opp" sin, og får vel ny snart, da kjøper jeg M i stedet for S, som hun har nå.

Skulle du snuble over en som er ekstra lang noe sted, så hyl ut!

Har du forresten sjekka den treningstøybutikken i Olav T. gate, ved siden av Byhaven? De er jo ekspert på hippe treningsklær (hvis dette defineres som treningsklær da), kanskje de har, hvis det finnes …?

Lange tennissokker redder ikke helt dagen i dette tilfellet.

Jeg skjønner hvilken butikk du mener, men har aldri vært der.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 01:16   #8
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Om noen finner lange joggebukser si gjerne fra! 17-åringen har lange bein og finner ikke lange nok joggebukser. Hun kan ikke ha større enn S for da blir de for vide. Har ikke tall på hvor mange vi har returnert som har vært for korte.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 01:24   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Nike vintage gym finnes kun i en lengde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 12:15   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nike bukse, «long fit»?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Om noen finner lange joggebukser si gjerne fra! 17-åringen har lange bein og finner ikke lange nok joggebukser. Hun kan ikke ha større enn S for da blir de for vide. Har ikke tall på hvor mange vi har returnert som har vært for korte.

Sjekk Zalandotipset mitt lengre oppe i tråden. Bestilte nylig Under armour som var passe lange til sønnen på 1,84. De var veldig smale i str, så small ble faktisk i minste laget selv om de var lange nok.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no