Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julekjolen 2017

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-18, 10:12   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Julekjolen 2017

Kan julekjolen fra 2017 i svart 'fløyel' brukes i år også eller der det totalt umoderne? Hva er på moten i år?
Vil aller helst slippe å kjøpe ny kjole, og selvsagt kan jeg bruke den jeg hadde i fjor, men sliter litt med lav selvtillitt så vil være litt up to date på julebord.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:14   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg aner ikke hva som er in og hadde tenkt at du var veldig fin i en fløyelskjole

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:15   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Oi. Vi to er visst skrudd sammen helt forskjellig. Hvis jeg synes kjolen min er fin, så bruker jeg den. Jeg ville definitivt tenkt at en kjole som var ny i fjor er fin nok i år også. Jeg kjøper ikke så mange nye kjoler, så mine finkjoler brukes i mange sesonger. Men det er godt mulig at jeg kjøper ganske klassiske ting som ikke går ut av motebildet så altfor fort ... eller så er det godt mulig at jeg rett og slett ikke har peiling. Og heller ikke bryr meg nevneverdig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:17   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Umoderne etter ett år? Jeg går rundt i kjoler som er både 10 og 15 år gamle, jeg, så lenge jeg føler meg vel i dem. Kjør på! (Tro meg - de aller færreste har nese for om noe kan ha blitt umoderne ett år etterpå.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 29-10-18 kl 10:44.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:17   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Du bruker kjolen du har og syns er fin, og sender en god tanke til miljøet siden du vet at du ikke bidrar til overforbruk.

Og fløyel er det overalt i år også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:18   #6
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Jeg har også kjoler som er 10 år gamle og klassiske, men for små, de hadde jeg gjerne brukt.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:25   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Tallulah vet sikkert det riktige motesvaret, og selv føler jeg meg vel i kjoler som er både 10 og 15 år gamle. Jeg kan føle meg litt "off" på fest jeg også, så for meg er det viktig å ha på noe som kler figuren min, nevermind mote.

(Uansett, i år syns jeg det er så mye høyhalsede, oppkneppede bestemorskjoler at jeg gir blanke blaffen i om det er moderne, den der moten gidder jeg ikke å følge. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:49   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Jeg bruker også glatt kjoler som er ti år gamle, og tenker generelt lite på hva som er moderne eller ikke. Nå kjører jeg stort sett varianter av typen liten, svart kjole, og er ikke så voldsomt glad i blanke stoffer eller voldsomme detaljer. Dessuten forsøker jeg å tenke kvalitet og miljø, og ikke kjøpe klær som kun brukes en håndfull ganger.

I år tenkte jeg å bruke 2016-kjolen om igjen. Den er i svart stretchblonde, og med lange ermer og bare skuldre.

Generelt bryr jeg meg lite om hvordan andre kler seg på julebord, det er mest maten og sosialt samvær som er vitsen for min del. Jeg tipper 99% tenker likedan.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:50   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Eg rullerer framleis mellom mone fire urgamle julekjoler. Ingen som bryr seg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:55   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Hadde ikke fallt meg inn å kjøpe ny julekjole hvert år.
Bruk det du har hvis du føler deg vel i det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 10:57   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Hønni var med meg og valgte ut julebordskjole til meg i 2011. Den har blitt brukt hvert år etter det. Før det hadde jeg en kjole kjøpt i 2000. Den bruker jeg fortsatt i andre festlige lag. Å kjøpe ny kjole hvert år, er for meg helt utenkelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:03   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Det ville aldri falt meg inn å ikke bruke samme kjolen flere år. Men jeg bryr meg ikke om hva slags stoff og snitt som er in, jeg kjøper kjoler jeg liker okke som.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:07   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Oi. Vi to er visst skrudd sammen helt forskjellig. Hvis jeg synes kjolen min er fin, så bruker jeg den. Jeg ville definitivt tenkt at en kjole som var ny i fjor er fin nok i år også. Jeg kjøper ikke så mange nye kjoler, så mine finkjoler brukes i mange sesonger. Men det er godt mulig at jeg kjøper ganske klassiske ting som ikke går ut av motebildet så altfor fort ... eller så er det godt mulig at jeg rett og slett ikke har peiling. Og heller ikke bryr meg nevneverdig.

Dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:39   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Fløyel er hot shit i år, (mye hottere enn i fjor), så det funker som bare det. Og jeg skjønner godt at man innimellom føler behov for å ikke være off på noe vis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:44   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Gulldragekjoler blir uansett aldri umoderne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:47   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Om du føler deg vel i kjolen fra i fjor, kan du selvsagt bruke den. Jeg antar at jeg ender opp med Asos-kjolen min som "hovedjulekjole" for 6. året på rad. http://images.asos.com/inv/media/5/1...y/image1xl.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 12:51   #17
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Er det slik at jeg er umoderne i juleantrekket mitt fra 1995,altså? Barna mine forventer jo at jeg går i det samme skjørtet og genseren som jeg alltid har hatt på meg til jul. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe noe nytt, da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 13:01   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Jeg ville ikke visst om det du hadde på deg er moderne eller ikke, men jeg er også av de som bruker kjolene mine i mange år. Den eldste kjolen jeg fortsatt bruker tror jeg er fra 1996 eller noe rundt der.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 13:06   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Moderne? Det har jeg ikke peiling på, jeg pleier å ta ut den kjolen jeg har lyst til å ha på meg når dagen kommer. (sier egentlig mest om hvor mange kjoler jeg har hengende. ). Ny skal jeg hvertfall ikke ha.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 13:12   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekjolen 2017

Jeg kan variere med sko og tilbehør. De to kjolene mine er klassiske, en mørkeblå fra 2016 og en sort fra 2007, ingen er trange eller utringet. Så ja, jeg hadde brukt kjolen fra i fjor.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no