Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fineste Birkenstock?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-20, 11:18   #101
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

På mannens er det en ikke-utfylt fot. Hard såle, altså. Men blå skrift.

På mine nye med gullskrift er det tydelig utfylt fot. Men sålen er steinhard. Virkelig. Den er ikke laget av kork heller, den er helt glatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 11:21   #102
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Høh. Nå ser jeg at det faktisk står soft footbed inni mannens sko. Hvor blind er det mulig å være? Men da er jo infoen fra Birkenstock feil. Fot-symbolet er helt tydelig ikke-utfylt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 11:22   #103
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Sorry, min feil. Det symbolet indikerer bredde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 13:14   #104
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sorry, min feil. Det symbolet indikerer bredde.

Det er forvirrende.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 20:38   #105
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

De olivengrønne Mayari er veldig fine. Men jeg kan ikke ha flere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 20:54   #106
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De olivengrønne Mayari er veldig fine. Men jeg kan ikke ha flere.

Har de en sånn veldig blank og skinnende overflate? Jeg synes ofte det ser litt plæstik ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 20:58   #107
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Mulig. Husker bare fargen, så dem i en butikk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-20, 10:12   #108
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Hvor lang leveringstid er det fra birkenstock sin nettside?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-07-20, 10:39   #109
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvor lang leveringstid er det fra birkenstock sin nettside?

Ikke lang, jeg bestilte onsdag og fredag morgen kunne jeg hente pakken på posten.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 14:51   #110
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?



https://coop.no/sortiment/obs-sortim...antCode=731354

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-20, 23:53   #111
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg må helt ærlig melde at Birkenstock for meg ble en kjempeskuffelse. Særlig siden de gi meg masse gnagsår og er vonde å gå i. Alle andre skryter jo av dem, så det kan selvsagt være mine føtter som er sære. Ikke kan jeg gå i dem på jobb heller.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 00:40   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg må helt ærlig melde at Birkenstock for meg ble en kjempeskuffelse. Særlig siden de gi meg masse gnagsår og er vonde å gå i. Alle andre skryter jo av dem, så det kan selvsagt være mine føtter som er sære. Ikke kan jeg gå i dem på jobb heller.

Mine er heller ikke gode foreløpig. Håper det går seg til. Kan ikke bruke dem uansett nå, det er jo vinter ute. I dag hadde vi fire grader, regn og kuling deler av dagen...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 09:13   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg opplevde det akkurat sånn med mine første Birkenstock som jeg fikk i gave i 2012. De var med hard såle, og ble aldri gode. Senere kjøpte jeg noen med myk såle, som jeg brukte på jobb hver dag i tre år til de var utslitt, de var gode fra første dag. Samme med de to parene jeg har i Mayari. Jeg vet ikke hva slags føtter som kan trives med den harde sålen, men det er ikke mine ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 11:19   #114
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg opplevde det akkurat sånn med mine første Birkenstock som jeg fikk i gave i 2012. De var med hard såle, og ble aldri gode. Senere kjøpte jeg noen med myk såle, som jeg brukte på jobb hver dag i tre år til de var utslitt, de var gode fra første dag. Samme med de to parene jeg har i Mayari. Jeg vet ikke hva slags føtter som kan trives med den harde sålen, men det er ikke mine ihvertfall.

Mine. Jeg har vært avhengig siden jeg var gravid med mellomste i 1996. Vet ikke hvor mange par jeg har slitt ut, og jeg tror alle er harde. Jeg trenger støtten under foten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 11:27   #115
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg har også bare de med hard såle. De er godt bygd opp og det hjelper veldig på mine føtter. De tilpasser seg jo veldig til akkurat min fot etter litt bruk.

Men jeg er jo av typen som gjerne hadde gått barbeint hvis det ikke var så mye steiner og småting på veiene. Jeg trives i helt enkle flipflops også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 11:43   #116
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg brukte lang tid på å kjøpe meg mitt første par, og det var i fjor. Det første paret er harde, men de passer perfekt til mine sære føtter. Jeg elsker å gå i de. De nye jeg kjøpte for noen uker siden som er myke er like gode. Merker ikke så veldig stor forskjell på komforten egentlig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 12:40   #117
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Det kan ta tid å venne føttene til fasongen og den harde sålen. Det er anbefalt med forsiktig start, kanskje maks en time eller to om dagen i begynnelsen.

Selv er jeg veldig glad i mine harde. Jeg bruker dem som tøfler hjemme. Det er begrenset hvor mange timer jeg går her inne. Jeg er derfor usikker på hvordan føttene mine vil reagere på en tur.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-20, 14:07   #118
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg har to par, begge harde. Jeg har sære føtter som ikke liker noen sko, men disse har vært supergode fra første stund. Jeg kan gå med de hele dagen - jeg ville ikke gått tur i skogen med de, men overalt ellers.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:44   #119
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg drar opp denne for å si at jeg elsker Birkenstockene mine!

Vil ha flere! Jeg bruker mine utendørs nå, og da kan jeg ikke ha dem inne som tøfler. Og det savner jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:48   #120
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg bruker mine ute og inne om hverandre. Så lenge jeg ikke bruker de i søle eller regnvær så blir det ikke så skittent, synes jeg. Jeg er fortsatt irritert for at de jeg kjøpte på nettet var en halv størrelse større enn de jeg hadde prøvd i forkant. I tillegg så faller de sammen, så de er liksom ikke bare å sparke på seg, sånn jeg hadde tenkt.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no