Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-20, 13:45   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Ikke vet jeg, er det midtlivskrise, en trang til å kjøpe nytt kult verktøy, en hipsterdille, kanskje jeg er smittet av Høvdingens evinnelige woodworking-videos på YouTube, men jeg vil altså lage en tresleiv. Ikke har jeg noe snekkerbod, ikke har jeg noen kjeller, så det må liksom kunne gjøres på stuebordet mens jeg ser på Homeland. Ikke powertools, med andre ord.

Har du drevet med treskjæring? Tips? Hva trenger jeg?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 13:48   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

En plankebit, en god kniv og sandpapir er en god start.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:03   #3
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

I tillegg trenger du et treskjæringssett, gjerne fra Jula.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:05   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

En plankebit, en god kniv og sandpapir er en god start.

Det greide jeg å tenke meg til selv.

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

I tillegg trenger du et treskjæringssett, gjerne fra Jula.

Ja? Eller bare en sånn skjekniv?


Jeg ser jo for meg at det kommer til å bli en ganske kantete og lite elegant sleiv, det var iallfall slik kniven jeg lagde i sjetteklasse ble seende ut. Tålmodighet er liksom ikke heeeelt min styrke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:13   #5
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Det holder sikkert med en skjekniv, ja.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:16   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Du må bare finne et trestykke og ta bort alt som ikke er sleiv!



Begge kidsa mine har kommet hjem med selvlagede sleiver, så det går jo, så klart. Tror de fikk hjelp til grovskjæringen, da. Tegne først på topp og side, antar jeg?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:22   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Jeg laget en kniv på folkehøgskolen som faktisk ble veldig fin om jeg får si det selv. Utover det har jeg veldig lite peiling, men her en fin bok om temaet:
http://www.haugenbok.no/Generell-lit...I9788242959867

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:26   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Så langt dagens mest absurde tråd. Tresleiv?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:36   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg laget en kniv på folkehøgskolen som faktisk ble veldig fin om jeg får si det selv. Utover det har jeg veldig lite peiling, men her en fin bok om temaet:
http://www.haugenbok.no/Generell-lit...I9788242959867

Ja, det er helt kreist mange fine bøker om temaet.







Mange utpreget hipstrete.

(Nasjonalmuseet hadde en treskje-workshop for noen år siden, faktisk)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så langt dagens mest absurde tråd. Tresleiv?

En del av den nye woodworking-kulturen. Bare se her:


Woodworking er peak hipster. Begynte for noen år siden. Vi er ferdig med øllet. https://www.thetimes.co.uk/article/s...rend-5v02p37zn

Håndverk er the thing. https://www.theguardian.com/commenti...ative-industry

Hallo, jeg er jo en prepper (viser det seg), og må klare meg i villmarken etter apokalypsen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 14:50   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Fermentering og bokashi er så 2018.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:11   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fermentering og bokashi er så 2018.

Jeg vet ikke en gang hva bokashi er, så det er like greit at det er ut igjen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:21   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Men altså, veldig gøy å lage ting! Og veldig mye fint man kan lage i tre! Var bare imponert over at valget falt på akkurat sleiv, men jeg er veldig lite oppdatert på hipstertrender altså, så hvis det er en ny trend så er det ikke så rart at jeg ikke hadde kommet på det (jeg har ikke kommet til strikkinga enda engang). Selv om svigerfaren min riktignok har holdt på med sånt i mange år, og er tydeligvis en hel del kulere enn meg (men det visste jeg vel egentlig også fra før).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:25   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Jeg tenkte at en sleiv var enklest å lage hjemme i stua.

(og fordi jeg nettopp bladde i den "spòn"-boka, og den var veldig inspirerende)

Så skjeer er tydeligvis en greie. Kanskje nettopp fordi de kan lages hjemme i byleiligheten uten snekkerbod. :Vetikke:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:28   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenkte at en sleiv var enklest å lage hjemme i stua.

(og fordi jeg nettopp bladde i den "spòn"-boka, og den var veldig inspirerende)

Så skjeer er tydeligvis en greie. Kanskje nettopp fordi de kan lages hjemme i byleiligheten uten snekkerbod. :Vetikke:

Ja, svigerfar har jo et helt verksted, og lager mye boller også, og ikke minst kjevler til lefsebaking. Ser jo at en stor dreiebenk blir litt vanskeligere å få inn i en liten blokkleilighet, også vet jeg ikke om det finnes like fine og inspirerende kjevlebøker. Men det gjør det sikkert om lefsebaking, og da kommer det vel. Hjemmebakt lefse, kjevlet ut med selvlaget kjevle, det må vel bli en hit?

De bøkene ser veldig fine ut. Elsker slike bøker (mer enn jeg elsker håndtverksarbeid), og burde vært bokredaktør i stedet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-02-20 kl 15:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:43   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Det lages mye kjevler, iallfall! Sånne med mønster som er laserutskåret.

Men hele den trearbeidgreia er en ting som har kommet veldig tilbake. Jeg husker jo fra egen barndom, at det bare var voksne, ganske trauste menn som drev med sånn bolledreie-greier og sånn, men nå finnes det utallige youtubekontoer med menn (noen damer) som lager masse greier i tre. Det har vært en mangeårig trend å gå tilbake til naturen, og dette henger egentlig ganske naturlig sammen med hvordan matlaging, sy klær, fikse gamle klær og gjære ting sjæl er veldig i vinden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:45   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Djeez.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 15:49   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Elsker slike bøker (mer enn jeg elsker håndtverksarbeid), og burde vært bokredaktør i stedet.

Jeg også. Også får de meg til å tro at jeg elsker håndverksarbeid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 16:00   #18
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg også. Også får de meg til å tro at jeg elsker håndverksarbeid.

Akkurat slik har jeg det med dyrking. Vil, vil, men får det bare sånn passe til. Men jeg har lest masse hagebøker og fått meg drivhus i hagen. :himler:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 16:03   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Nå fikk jeg lyst på sånn kjevle med intrikat mønster på.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-20, 16:34   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fermentering og bokashi er så 2018.

Men svigermor er nok på halen av populismenb og snakket i helgen om at der har hun planer om å starte opp med

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no