Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Gamle barnebøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 16:47   #81
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gamle barnebøker

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det er den som er litt spinoff av Pålitelig ung dame får post.

Det er jo perfekt, for Pålitelig ung dame... har jeg! (Også loppemarkedfunn.) Leste bakpå boken nå, og antar et den umulige Cecilie skal bo hos familien Rywig når hun flytter til Oslo.

Sitat:

Fikk du forresten tak i den jeg glemte å sende deg?

Jepp, jeg fikk bestilt den via Deichman, den ble sendt fra Trondheim. (Man må jo bare elsker sitt folkebibliotek. ) Boken kunne ikke måle seg med Min datter Lisbet, men det var artig å lese den.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 01:25   #82
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gamle barnebøker

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Kastet, nei! Nå blir jeg jo helt satt ut. Skal jeg sette både Ina, Gulltopp (!) og Evi Bøgenæs i hylla altså. Jaja. Hakkespettboken har talt. Polyanna, feel free til å låne.

Gulltopp gav jeg bort til venninne forleden, så kan hennes datter få lese. Min har lest dem, men vil ikke lese dem på nytt.

Lykkebarna ble gitt til kusiner forleden. Lest av eldste, men blir heller ikke lest mer. Bobseybarna ville hun spare litt til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 21:03   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gamle barnebøker

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

millact: jeg er interessert i å kjøpe Annik Saxegaardbøker. Om du har noen som dere ikke er interesserte i. Det kan være at Røverdatter og jeg går i budrunde riktignok, men det er jo bare greit for deg.

Foreløpig står de i hyllen her. Mulig min eldste vil lese dem, men også mulig hun er litt for liten enda? Hun er 10.5 og en god leser. Stor samling.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-15, 22:29   #84
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gamle barnebøker

Om noen har nr 11 i Inaserien så er jeg interessert.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no