Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-17, 19:09   #281
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Disse Diva-BH-ene starter jo på 90. Jeg bruker 80 E i Triumph.

Neida. To typer, den ene starter på 75. https://www.lindex.com/no/m/no/under...d=7353121&back

De som har to farger er i ulike str. Altså, det er bilde av to hvite. To ulike Str på cup. http://www.lindex.com/m/no/undertoey...it/diva/#item6
Du ser de som ser ut til å ha minst cup. De starter på 75.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 19:50   #282
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Takk, skal gi dem et forsøk. Synes kjede-bh-er hinder fasongen dårlig. Triumph sine blir også utvasket, men skålene holder allikevel fasongen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 23:41   #283
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Diva ble helt feil til meg, bruker 75 E/F. Ble flate pupoer, og kan til nøds brukes til trening. Den Triumph-BH'en så fin ut! Jeg sverger egentlig kun til Freya, men dyrt nok.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 23:48   #284
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Er nok litt puppeavhengig ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-17, 00:15   #285
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Må tipse om halv pris på mange klassiske kjoler fra Ralph Lauren. Jeg har gått litt bananas og kjøpt hele 4 kjoler som alle sitter som et skudd. Rask levering og veldig lett å returnere varer!

http://www.boozt.com/no/no/lauren-woman

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-17, 13:31   #286
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har ikke denne selv, men har sett den på. Og den er fin!
Nå er den på 20 % her, og går opp til 3XL.
https://sostyle.no/produkt/nyheter/m...andsbestilling

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 15:40   #287
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

HØST! Snart i alle fall!

Jeg ser etter litt pene kontorklær. Tror kanskje sånt pencil skirt som er litt høyt i livet kan være noe for meg. Har også lyst på noe blusegreier, og lurer på om omslagsbluser er noe?Tenkte ha en lang cardigan over evt.

Sikler også litt på en trench coat fra Zizzi....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-08-15 kl. 14.37.29.jpg (19,8 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-08-15 kl. 14.38.42.jpg (19,2 KB, 36 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 17:28   #288
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har handlet "skinn"jakke og bomberjakke. Grønne begge to, men Bomberen har blomster på også. Og en lang cardigan i mørkeblått. Alt på Zizzi. Har også kjøpt en svart Bomberjakke på Zalando fra ett eller annet billig merke. Kjøpte meg ogs to sommertopper der før jeg dro til Spania, de fikk jeg brukt mye.

OG funnet en Bergansjakke som er damemodell, men som ikke svinger inn på midten. Det var på Outleten på Vestby.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 18:33   #289
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har handlet "skinn"jakke og bomberjakke. Grønne begge to, men Bomberen har blomster på også. Og en lang cardigan i mørkeblått. Alt på Zizzi. Har også kjøpt en svart Bomberjakke på Zalando fra ett eller annet billig merke. Kjøpte meg ogs to sommertopper der før jeg dro til Spania, de fikk jeg brukt mye.

OG funnet en Bergansjakke som er damemodell, men som ikke svinger inn på midten. Det var på Outleten på Vestby.

Den grønne jakken har jeg sett. Fin! Men blir det ikke klamt når den er "skinn"?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 21:12   #290
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg er på jakt etter høstjakke, men har ikke tenkt på Zizzi. Hadde bomber-jakkene strikk nederst?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 00:48   #291
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har kjøpt meg Floyd-bukse i dag, i en fin, mørk mosegrønn farge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 01:07   #292
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er på jakt etter høstjakke, men har ikke tenkt på Zizzi. Hadde bomber-jakkene strikk nederst?

Det er innejakke jeg har kjøpt meg. Den har litt strikk, tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 01:09   #293
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den grønne jakken har jeg sett. Fin! Men blir det ikke klamt når den er "skinn"?

Vet ikke, har ikke brukt den enda. Men jeg kommer jo ikke til å bruke den til annet enn til og fra jobb evt og på café-ish med venninner. Den egner seg best åpen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 02:27   #294
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg hadde en slik jakke i skai. Veldig fin, men føltes som man hadde på plast. Klamt rund armene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 08:16   #295
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har funnet favorittbukse på KappAhl, de heter jogger jeans. Jeg må jo et stykke for å finne KappAhl, men var der på mandag. Jeg fant ikke de i xlntavdelingen og ble litt oppgitt for jeg trenger bukser som passer litt bedre. Men jeg spurte når jeg skulle betale. Og Joda, de buksene har de jo i normalstørrelseavdelingen og der går de opp til 46, så vips kunne jeg kjøpe de der. Men mulig at jeg faktisk burde hadde 44 og ikke 46. Så neste gang skal jeg prøve det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 19:14   #296
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Kappahl er min favoritt når det gjelder bukser.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 13:50   #297
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har lagt av en jakke på Zizzi nå! Hadde glemt kortet mitt, så må hente den i morgen. Det er en kåpe i ullblanding, modell "trech coat", mørk blå.

ELSKER snittet til Zizzi. Kan liksom prøve hva som helst der, og alt sitter pent.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 15:00   #298
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har lagt av en jakke på Zizzi nå! Hadde glemt kortet mitt, så må hente den i morgen. Det er en kåpe i ullblanding, modell "trech coat", mørk blå.

ELSKER snittet til Zizzi. Kan liksom prøve hva som helst der, og alt sitter pent.

Mens jeg føler at mye ser ut som telt. Syns de har veldig mye som er helt rett i fasongen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 15:41   #299
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mens jeg føler at mye ser ut som telt. Syns de har veldig mye som er helt rett i fasongen.

Ja, jeg liker ikke ALT de har. Er litt for "kjerring" en del. Men det gidder jeg heller ikke prøve. De kjolene de har er som regel altfor vide til meg i livet, men har likevel noen av dem, som jeg bruker med et veldig bredt belte. Ser kult ut og man blir veldig "timeglass".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 16:09   #300
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mens jeg føler at mye ser ut som telt. Syns de har veldig mye som er helt rett i fasongen.

Jeg har samme erfaring med Zizzi, og dette har jeg spurt de om på Gunerius - jeg brukte til og med ordet "teltfasong".

Jeg er 168 cm og alle topper og overdeler de har går langt ned på låret mitt, pluss at de er helt firekantet i fasong.

Min nye favoritt er for øvrig pluss-størrelsene hos Ralp Lauren, de kjolene tar hensyn til store pupper også!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no