Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal jeg dra?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-17, 10:10   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor skal jeg dra?

Har lyst på en sydenferie i høstferien. Har med to barn, hvorav en skal lære å svømme. Har veldig lyst på et litt sjarmerende sted, ikke en turistmaskin. Men dersom det må til for å få et sted med barnevennlige bassenger, får det stå til...

Forslag?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 10:23   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra?

Votsalakia på Samos. Anbefaler Alexandra apartments. (TUI) Det er forsåvidt turistete, men det er ikke Sunny Beach liksom. Rolig og bedagelig, flott strand, gode restauranter, og akkurat nok dilldallshopping til at det blir koselig.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 11:26   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra?

Jeg skulle også anbefale Samos. hadde en herlig høstferie der for en del år siden (dog uten barn, så jeg er sårlig på hoteller).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-17, 17:04   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg skulle også anbefale Samos. hadde en herlig høstferie der for en del år siden (dog uten barn, så jeg er sårlig på hoteller).

Hvilken by?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-17, 17:04   #5
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Votsalakia på Samos. Anbefaler Alexandra apartments. (TUI) Det er forsåvidt turistete, men det er ikke Sunny Beach liksom. Rolig og bedagelig, flott strand, gode restauranter, og akkurat nok dilldallshopping til at det blir koselig.


Hvor langt er det fra flyplassen?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no