Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fordeler med å bo i rekkehus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-13, 17:58   #1
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Fordeler med å bo i rekkehus?

Bor du i rekkehus og har lyst til å fortelle meg hva du opplever som positivt ved det?
- sosialt, økonomisk, hvasomhelst!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:00   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Jeg har bodd i rekkehus og det var helt greit.

Den eneste fordelen jeg ser er at det er rimeligere enn enebolig og at man får litt varmefordeler av at det er hus på begge sider. Til gjengjeld kan man ikke ha vinduer der, da.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:01   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i rekkehus. Fordelen med det bortsett fra at det er billigere å kjøpe enn en enebolig er at man bor veldig nært veldig mange andre som har barn. Rekkehus befolkes jo i stor grad av (små)barnsfamilier. Ergo er det enkelt for ungene med venner og det er trygt. For oss voksne er det nesten i overkant sosialt.

En annen ting er at mange rekkehus har en ganske god planløsning. Bor man på enden er det faktisk veldig ok. Jeg vet ikke om jeg hadde likt like godt å bo sånn at jeg ikke kan gå rundt huset, men må gjennom. Men det er sikkert en smakssak.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:08   #4
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Grunnen til at jeg lurer: eldstemann flytter snart ut, og dermed forsvinner litt av grunnen til at vi eier en ganske stor enebolig. Med to barn i bhg og småskolealder igjen, så lufter vi tanken om å flytte til noe mindre, billigere og noe som krever mindre vedlikehold og engasjement i hagen. Mer tid, mere penger og mindre dårlig samvittighet rett og slett! Jeg har aldri bodd i rekkehus før, men det kryr av dem i nabolaget her, og det virker fristende med delte kostnader, vaktmester og utvendig vedlikehold ivaretatt av noen andre.
Maler jeg det kanskje rosenrødt?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:09   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i rekkehus og trives veldig godt med det. I tillegg til det som allerede er nevnt kommer jeg på et godt argument:
- Vi bor i borettslag og for mannen og meg, aka de to gode naboene når det kommer til nevenyttighet, er det veldig fint å slippe å tenke på at taket må skiftes, maling, drenering og sånt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:16   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i rekkehus av samme grunner som du nevner. Og vi liker det veldig godt. Lite vedlikehold, sosialt, mye som legges til dette området av butikker, skoler, bhg fordi det kryr av småbarnsfamilier. Billig er det ikke her, men enebolig er jo enda dyrere. Men det har jeg aldri drømt om.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:16   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i rekkehus drevet av borettslag.

Vi trives med det blant annet fordi alt av ytre vedlikehold blir ivaretatt av andre enn oss og betalt over husleia. Det er også et godt miljø for Guttungen å bo i, da det er mange barnefamilier i nærmiljøet og et godt nett av gangveier - han kan gå til skole, butikk og kamerater uten å måtte krysse bilvei.

Bakdel ved rekkehus kan være naboene, du risikerer å komme dem litt for tett inn på livet... Fikk vi erfare noen netter for mange år siden, da ene naboen lå i bitter skilsmissestrid. Det var rett og slett klin umulig å unngå å få med seg det meste som skjedde.

Vel, kona flytta ut, og siden har det stort sett vært stille i rekka.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:16   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

-Billigere enn å bo i enebolig
-Lite vedlikeholdsarbeid, stell av hage osv.
-Sosialt

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:22   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i (selveier) rekkehus. Jeg ville helst hatt enebolig, men trives godt her altså. Vi har ca. 150 kvm, stor kjellerstue (noe som er uhyre praktisk med tanke på at vi alltid har plass til mange unger inne), men det beste av alt er at vi får så mye varme fra begge sider, vi har sjelden varme på her men det er alltid varmt. Vi betaler jo knapt strøm!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:25   #10
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi stortrives i rekkehus. Mest positivt er at vi bor i et borettslag der alt av vedlikehold går via husleien, slik at vi f eks ikke trenger å male selv. (Dét hadde jeg sett mørkt på, gitt; høyt hus med tre sider, siden vi har ende.) Snømåking, strøing, til og med løvblåsing ordner vaktmesteren.

Eller, det aller, aller beste er at omtrent alle Ullungens venner bor på vårt tun eller tunet ved siden av. (10 stykker bare fra klassen! Og mange trinnet over og under. Jeg hadde aldri bosatt meg her uten barn! ) Så det er alltid noen å leke med, og man trenger ikke planlegge å være med hjem fra skolen eller lekeavtaler i helger/ferier. De flyr uavbrutt mellom husene her.

Når det gjelder planløsning og lysforhold finnes det vel gode og dårlige både i blokk/rekkehus/enebolig, tenker jeg. Vi trives så godt med denne boformen nå, at vi aldri hadde flyttet, om vi så vant i lotto. Selv om vi har lang og bratt vei til skolen og t-bane (det går matebuss, da). Også fordi naboene er så hyggelige at vi i ett sett driver og drikker kaffe hos hverandre, eller ute på tunet. (Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli En Sånn Som Drikker Kaffe Med Naboer.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:32   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Hovedgrunnene er jo nevnt over her, så jeg vil bare si meg enig i det. Forutsigbarheten med kostnader er jo utrolig grei når man bor i borettslag. Det kommer ingen overraskende utgifter. Må brl'et låne penger til en stor vedlikeholdoppgave så blir det jo også fordelt på antall enheter utifra en fordelingsnøkkel som ligger til grunn, så det vil aldri bli slik at man plutselig må ut med mange ekstra kroner.

Vi ønsker oss faktisk ikke enebolig, og det pga det du selv sier: mye vedlikehold, engasjement samt uforutsette utgifter. Joda, det hadde vært deilig å hatt en stort hus, men da må vi ha pengene til å sette bort alt av vedlikehold også

Her i brl'et vil de fleste bli boende. Det er utrolig hyggelig både for voksne og barn. Flytter noen så er det fordi de trenger mere plass rett og slett Vi valgte å bygge ut, fremfor å flytte. Kostet skjorta, og vi kunne kjøpt et digert hus i hjembyen vår for hva rekkehuset vårt har kostet oss, men vi vil bo her vi

Minuset er jo at du kan få teite naboer, men siden du bor i området så kan du sikkert forhøre deg gjennom kjente

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:34   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bodde i rekkehus. Eneste fordelen var mindre vedlikehold, men eneboligen er mer enn verd ekstraarbeidet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:35   #13
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Niobe: kan du si noe om hvorfor?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:38   #14
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bodde 7 år i selveiet rekkehus før vi kjøpte enebolig. Trivdes veldig godt og hadde nok blitt boende om det hadde vært litt større plass (f.eks. kjeller). Det er rimeligere enn enebolig og har man pusset opp så er man litt ferdig, i motsetning til enebolig som føles som et evighetsprosjekt...

Ulempen kan være naboer som man ikke er så begeistret for. At naboen en varm sommerdag sitter og røyker på terrassen slik at man har røyklukt på soverommet kan kanskje irritere en grønn (iallefall meg ). Men stort sett supert. Sosialt og barnevennlig .

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:38   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi har nettopp flyttet fra blokk til tomannsbolig. For meg føles dette som enebolig, og jeg tror jeg ville fått samme følelsen i et rekkehus. Jeg har nemlig hage, og ingen naboer over eller under meg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:41   #16
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Å komme tett på naboene er vel kanskje det som blir uvant. Og, som det ble sagt noe om over her, å måtte gå gjennom huset for å komme seg til hagen. Er det noen her som har "nedgradert" fra enebolig til rekkehus da? Jeg ser for meg at det kanskje er vanskeligere enn omvendt.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:42   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Niobe: kan du si noe om hvorfor?

Ja, altså det er jo på grunn av alle ulempene med rekkehus. Dårlig plass (vi hadde 112 veldg dårlig utnyttede kvm): lite kjøkken, en stue som begynte en halvmeter innfor inngangsdøren, lite lagringsplass og en knøttliten balkong. Mye støy: rekkehus fra 70-tallet, lite lydisolering, og alles balkonger hang sammen, så man måtte anstrenge seg for å ikke høre hva naboene snakket om. Lite "space": selv med hyggelige naboer, så savnet jeg det å slippe å stå ansikt til ansikt med noen i det sekundet jeg stakk hodet ut døra.

I huset vi har nå, så er det enkelte ting jeg ikke ville vært foruten: stort kjøkken, to innganger, to stuer, stor terrasse, parkering i eget gårdsrom... Og selv om vi har utleid sokkel, så hører vi langt mindre til leieboerene enn vi gjorde fra naboene i rekkehuset. Og leieinntektene gjør at vi ikke bor så mye dyrere nå enn i rekkehuset.

Det bør gjerne nevnes at både gubben og jeg er vokst opp i store eneboliger, og det er det vi alltid har ønsket oss selv. Helt fra starten var vi klare på at rekkehuset var en "mellomlanding", og det påvirker nok trivselen. I det sekundet vi var klar for å selge, så mistrivdes jeg enda mer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 21-01-13 kl 18:54.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:47   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Å komme tett på naboene er vel kanskje det som blir uvant. Og, som det ble sagt noe om over her, å måtte gå gjennom huset for å komme seg til hagen. Er det noen her som har "nedgradert" fra enebolig til rekkehus da? Jeg ser for meg at det kanskje er vanskeligere enn omvendt.

Jeg har det. Men oppgradert i mine øyne mhp bosted samtidig.

Fordelen med eneboligen vi hadde var hovedsaklig ting som ikke kommer av at det var en enebolig, altså mer plass og nyere.
Fordelen med der vi bor nå er hovedsaklig beliggenhet og at enebolig i dette området ikke var tilgjengelig prismessig da vi kom hit. Ellers er det ikke store forskjellen for å være ærlig. Men vi bor på en ende. Jeg tror ikke jeg kunne tenke meg å bo i rekkehus hvis det ikke var på en kant.

Så lenge man ikke er avhengig av mye plass rundt seg er rekkehus en fin måte å bo på. Men det blir helt klart tettere enn både blokk(ikke nødvendigvis, men i blokk er man ofte hakket mer anonym) og enebolig.

Skal du ha fordelen av å ikke ha ytre vedlikehold må du sikte på borettslag. Vi har selveier. Det er felles opplegg for brøyting og gressklipping av fellesarealer, men utover det er det ikke mye fellesskapet tar seg av.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:47   #19
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Niobe: da har dere alt det vi vurderer å forlate. Bortsett fra at vi bygget bort sokkelen for å få større plass i fjor vinter. Vi prøver en realitetssjekk altså. Diskuterer litt hva vi trenger for å ha det bra, bedre, best.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 18:53   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Hvor mye plass trenger dere?
Hvor mange rom trenger dere?
Trenger dere utendørs plass eller er det mest en hemsko?
Hvor mye liker dere å måtte forholde dere til naboen?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no