Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-13, 10:33   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Kjent sak - det samme sa Electrolux i sin tid til oss. I det minste fortalte de oss hvor serienummeret var å finne, på en klistremerkelapp i dørkarmen, kan man vel kalle det. Kan det finnes noe tilsvarende på deres?

På vår maskin hadde både pumpe og motor gått, men den bråkte ikke, bare stoppa midt i sentrfugering. Heldigvis var ikke reklamasjonstida ute. Det er den nå, både vaskemaskin og trommel gikk samtidig i sommer. Ny trommel, for dyrt å reparere, googla vi oss fram til. Vaskemaskinen klarte mannen å reparere vha deler kjøpt på nett, så den får gå litt til.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 10:44   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Jeg kan sikkert finne serienummeret, når jeg er hjemme. Nå er jeg på jobb, og må derfor vente til å morgen med å få bestilt service, siden de absolut måtte ha det nummret. Nå har de sikkert lagt inn "suremegga" i skjemaet for jeg ble så sur at jeg freste "greit!" og la på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 11:02   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

De er nok vant til det. Mannen min ringte også fra jobb for tre år siden, det må man jo på dsgtid, han var heller ikke så blid.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 11:58   #24
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Tallulah; jeg har den maskinen. Samsungen altså. Jeg elsker den. Og den ble kjøpt på kampanje for 7999 eller noe der omkring. Vet ikke hva full pris er nå?
Lykke til med enten rep eller ny.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 12:19   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Det er helt vanlig at man må ha nummeret. Jeg lærte det the hard way.

Nå har jeg Siemens kundeservice på speed-dial og kjenner alle rutiner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 12:57   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Tallulah; jeg har den maskinen. Samsungen altså. Jeg elsker den. Og den ble kjøpt på kampanje for 7999 eller noe der omkring. Vet ikke hva full pris er nå?
Lykke til med enten rep eller ny.

Takk! Den virker jo helt fantastisk. Men koster 10.000,- Og da er jeg fornuftig nok til å betale noen tusenlapper mindre for at nåværende maskin skal holde noen år til. Men gud, som den frister!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er helt vanlig at man må ha nummeret. Jeg lærte det the hard way.

Nå har jeg Siemens kundeservice på speed-dial og kjenner alle rutiner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:55   #27
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Jeg hadde rar lyd i den forrige maskinen når det lå en mynt og liknende i pumpa. Har du prøvd å åpne den?

Nå har vi den vaskemaskinen du linker til, og er superfornøyd. Dyr ja, men den finnes på kampanje av og til

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:06   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Nå fikk jeg snakke med verdens hyggeligste dame i servicen, som tipset meg om b-varesalg (eneste som mangler er emballasje), så kanskje det er en bedre deal. Service kom ikke på under 4000,-

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:17   #29
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Jeg blir litt av denne tråden, kjenner jeg.

Stekeovnen, mikroen, koketoppen, kjøleskapet, vaskemaskinen og tørketrommelen er alle 8, 5 år.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:17   #30
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Gjett hvor lenge vi har bodd der vi bor?



__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:20   #31
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

All medfølelse Anda. Vi fant ut at det ikke er en myte at ting holder i ca 10 år.
Det var det året det var godt å ha spart opp litt ekstra penger ja.
Men det forskyver jo bare problemet, for nå har vi jo bare startet på nytt- komfyr, kjøleskap, micro, vaskemaskin, oppvaskmaskin, tørketrommel og mye småelektrisk ble byttet ut samme år. Igjen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 13:26   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Mellomklasse Electrolux holder 5,5 år. Ikke kjøp det. Nå har vi Miele... Den Samsungmaskinen så heller ikke dum ut, da.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 14:15   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

12 kilo hørtes.... ut som en drøm.

Men nå har vi en med 8 eller 9 kg da, det er greit det også altså.

Alt nytt på en gang er ikke lurt, men nå har vi praktisk nok kjøleskap, tørketrommel og fryser fra i år, vaskemaskinen er et par år og komfyren aner jeg ikke, det er en integrert greie som sto her, og induksjonstoppen er 25% død i alle fall, så det går nå veien....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 20:38   #34
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Vi har også den Samsungen, og den er virkelig en deilighet. Vi betalte ikke ti lapper, lurer på om vi fikk den for åtte?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 21:10   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Men har ikke Miele 15 års garanti på maskinen din? Det er det på vår fra 2002.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 21:17   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Er det en garanti, altså? Ikke bare en slogan?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 21:53   #37
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Sånn skrritsj-lyd og en maskin som ikke vil sentrifugere kan være utslitte børster. Det kosta meg ca 1800, og da bestilte jeg delene selv. Er man handy kan man skifte de selv, men å plukke ut en vaskemaskinmotor ligger ikke for meg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 22:15   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Min Miele holdt ikke ti år selv om det vel ikke var så langt unna. Jeg kjøpte Miele igjen altså. Fornøyd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 23:34   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det en garanti, altså? Ikke bare en slogan?

Det står så i mine papirer, men jeg har aldri testet det ut i rl.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 23:41   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kadunkadunk er vel ikke en bra lyd å høre fra vaskemaskiner?

På nettsiden deres står det tre år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no