Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kundevurdering og spørreundersøkelser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-22, 10:56   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Kundevurdering og spørreundersøkelser

Er det bare hos meg, eller øker også innboksen til flere med spørreundersøkelser i hytt og pine?

I butikker rundt om, så må man jo nå nesten være medlem for å kunne få rabatter/salgsvarer. Det være seg HM, Kappahl, Lindex, Ark, Intersport, Kiwi (trumf), Coop +++ Det bare øker på.
Når man handler på nett, så må man jo selvsagt registrere seg med både e-post, telefon og hva du spiste til middag i går...

Og etter handelen. Det være seg butikk eller på nett, så fylles mailboksen opp med spørreundersøkelser.
"Hvordan syns du handelen var?", "Følte du deg ivaretatt?", "Hvor viktig er mote for deg?" ..

Men for svarte svingende! Kan jeg ikke bare få lov til å stikke på plantasjen å handle en sekk med jord og noe gjødsel uten at jeg skal evaluere alle de ansatte i hue og ræva???

Hvis man bare sletter mailen, og ikke gidder å svare, så kommer det PÅMINNELSE!

Eller hva med når man får en pakke i posten?
"Hvordan opplevde du tjenesten vår?"
JEG OPPLEVDE Å FÅ LEVERT DEN JÆVLA PAKKEN SOM BLE BESTILT!

Sånn. Det var godt å få det ut.

:Nå tilbake til mailboksen min og unsubscribe en hel haug:

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 11:01   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Og når man unsubscriber, så får man plutselig ikke den rabatten man fikk Mail om. Har keg hørt. Bah!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 11:12   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Jeg synes også dette er økende. Jeg melder meg alltid av nyhetsbrev og annen informasjon, men får likevel eposter med spørsmål om å vurdere produktet (gjerne lenge før jeg faktisk har fått produktet, og så purrer de på vurderingen fremdeles før produktet er mottatt ) så det hjelper tydeligvis ikke å melde seg av noe som helst. Jeg pleier bare å slette de epostene uten å svare, så det er bare minimalt irriterende.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 11:27   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Ja, det er blitt helt ekstremt. Hvor sannsynlig er det at jeg vil anbefale posten til en venn eller kollega??? Det har ALDRI skjedd at jeg har anbefalt et fraktselskap til noen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 11:42   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Man ar knapt hentet pakken før varen skal vurderes. De vurderingene er jo ubrukelige når jeg skal sjekke om jeg vil kjøpe en vare. Jeg vil vite litt mer enn hva folk mener om en regnjakke enn det de umiddelbart ser når jakka er ute av posen. :gah:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 12:23   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Akkurat som på noen nettsider der det popper opp spørsmål om hvor ofte besøker du dette nettstedet, ukentlig, månedlig, og hva syns du. Alternativet dette er første gang og la meg for xxx komme inn og SE nettsida før dere spør er aldri der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 12:58   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Det er ekstremt nyttig å ha en sånn spammail-adresse som man bruker til alt sånn, så lan man velge hva man vil og ikke vil lese av Mail, og så slipper man å få sen vanlige mailen full av reklame.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 13:05   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Problemet oppstår når man både vil ha rabatt og ikke vil plages av spam. Lager regel på slike e-poster og lar dem gå rett i søppelkassa.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-22, 15:06   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kundevurdering og spørreundersøkelser

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Og når man unsubscriber, så får man plutselig ikke den rabatten man fikk Mail om. Har keg hørt. Bah!

Nettopp!

Jeg begynner også å bli mektig lei.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no