Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kampen mot rynkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-19, 12:21   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Finnes det en god nattkrem med retinol som jeg kan kjøpe for under 400 kr i taxfree-en?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 12:38   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Kjøpte forresten nettopp en (i mine øyne) grisedyr øyekrem (Capture Youth fra Dior), og etter å ha lest tråden angrer jeg og tenker jeg burde kjøpt en med retinol.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 12:56   #23
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg bruker Mary Kays TimeWise Repair-sett, som har Retinol i nattkremen, og mye annet som visstnok ikke kun skal forebygge rynker men også reparere. Er veldig fornøyd med det settet, og synes den er veldig drøy, med beholder som porsjoneres ut riktig mengde hver gang.

Jeg er forhandler uten at jeg driver med det veldig mye, har noen venninner/faste kunder som bestiller av meg, og da får jeg produktene til halv pris, så da blir det ikke så dyrt allikevel. Da jeg var mer aktiv, så solgte jeg såpass at jeg holdt meg selv med gratis produkter og tjente litt på det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 13:19   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg bruker Mary Kays TimeWise Repair-sett, som har Retinol i nattkremen, og mye annet som visstnok ikke kun skal forebygge rynker men også reparere. Er veldig fornøyd med det settet, og synes den er veldig drøy, med beholder som porsjoneres ut riktig mengde hver gang.

Jeg er forhandler uten at jeg driver med det veldig mye, har noen venninner/faste kunder som bestiller av meg, og da får jeg produktene til halv pris, så da blir det ikke så dyrt allikevel. Da jeg var mer aktiv, så solgte jeg såpass at jeg holdt meg selv med gratis produkter og tjente litt på det.


Hva koster et slikt sett da? Og hvor lenge holder det med riktig bruk?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-19, 14:43   #25
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Medisinsk hudpleie, ta et søk på Google så finner du mye. Jeg anbefaler Obagi.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-19, 00:51   #26
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hjertelig takk! Rense huden på morgenen også? Bruker du lang tid på hele prosessen? Så man renser huden, smører på krem og deretter? Må ha det inn med teskje. Hvis man bruker øyekrem, tar man vanlig krem på først? Og hvor skal jeg bruke serum, hele ansiktet?

Kanskje ringe noen Apotek 1 i området, og hør om noen av de har det tilbudet. Det hadde jo vært kjempefint!

Normalt så skal det egentlig ikke være nødvendig å rense morgen (huden er jo et organ som skal fikse opp selv), men hvis du skal bruke produkter som har aktive ingredienser, så er det lurt å gjøre huden helt klar Serum først, deretter dagkrem, øyekrem rundt øynene (på posen under øynene, og på buen under øyenbrynet - IKKE lokket!).

Tar ikke lang tid, og er vel investerte minutter. Unn deg en peeling og en maske et par ganger i uka også. Gjerne et kombinasjonsprodukt (maske som du skrubber av etterpå). Det fjerner døde celler og gir huden glød. Husk hals og decolette (bryst).

Personlig er jeg fan av Murad, som er en serie forsket frem av en farmasøyt i USA - men det finnes mange gode produkter.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-19, 19:27   #27
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva koster et slikt sett da? Og hvor lenge holder det med riktig bruk?

Hele settet med rens, dagkrem, nattkrem, øyekrem og serum koster litt under 3000. Jeg synes kremene varer ca 3 måneder, rensen lengre og serumet kortere om du bruker det hver dag. Jeg bruker ikke serum hver dag - ikke øyekremen heller, men rens og dag- og nattkrem hver dag. Mary Kay har en serie som er forebyggende, og den er ikke så dyr.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg C890569D-8AE4-4003-897C-982CC0D5E130.jpg (10,5 KB, 26 visninger)
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 08:08   #28
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Må bare inn og anbefale produktene fra The Ordinary. Veldig billige og veldig bra. Et kupp rett og slett. Det beste utvalget finner du på nett fra div nettbutikker, bla www.blivakker.no, men flere HM-butikker har også et godt utvalg. Retinolen fra The Ordinary er det beste enkeltproduktet jeg noengang har hatt, jeg så og kjente forbedret hudkvalitet i løpet av et par uker. Litt magisk. Bare husk alltid solfaktor over, og særlig når du bruker retinol. Du bør surfe en del på produktene fra The Ordinary før du kjøper inn, les og lær. Dette er medisinsk hudpleie så du må være bevisst på hva du driver med.
Dette er likevel bare hudpleie. Kirurgi, Botox eller fillers fjerner rynker, men det er jo langt mer drastisk og langt dyrere. Resultatet blir dessverre heller ikke alltid like bra som man ønsker(har sett mange skumle Botox-blikk i det siste).
Hudpleie, selv god hudpleie, vil ikke reversere de dypeste rynkene dine eller stoppe den naturlige aldringsprosessen til huden. Men huden din kan bli mykere, plumpere, klarere og den kan se sunnere og bedre og dermed også yngre ut.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 10:28   #29
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Solkrem, solkrem og solkrem. Rens, fukt, solfaktor, og så eventuelt sminke. Og om kvelden rens og fukt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 10:31   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Altså, det viktigste er å finne produkter du liker, for det er nesten ingenting som virkelig virker. Retionolbaserte gjør bittelitegranne, men mer å forsinke utviklingen ørlite.

Botox virker, da. På godt og vondt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 11:11   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Det virker altså.
Jeg hadde en sinnarynke i 2013. Den er borte. Seriøst. Når jeg ser bilder så har jeg bye glattere hud nå enn i 2013. Jeg fikk senest skryt for huden min nå før ferien.

Jeg var på MaryKay homeparty i 2009 og noen år og hun konsulenten var utrolig flink, vi var hjemme hos henne på åpen dag-salg flere ganger og hun sminket oss og lærte oss rens og sminking. Jeg så ut som en engel med sånn fondation. Såå glatt hud. Etter det begynte jeg med rens og toner.

Venninnen min døde dessverre i 2013 så det ble ikke noe mer Mary Kay. men da begynte jeg å google litt og kjøpe fra ebay og iherb.
Se etter produkt med AHAsyrer = glykolsyre og som de andre sier, retinol. Og bruk solkrem. Men vær forsiktig med solen når du bruker retinol.
Bruk toner og rens med glycolsyre. Du må tåle at det svir litt i starten, men start pent og prøv deg frem.
Apotekserien Vichy er også fin som start. Den rosa kremen.
Har ikke prøvd Elixir men er sikker på at det er bra. Disse padsene. Tror at de nå kan kjøpes utenom salong, på nett altså. Mulig at du får kjøpt i salong uten å ta behandling også.

Jeg har kun brukt toner og en rød syre fra Ordinary. Er veldig fornøyd.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 27-07-19 kl 13:57.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 11:21   #32
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, det viktigste er å finne produkter du liker, for det er nesten ingenting som virkelig virker. Retionolbaserte gjør bittelitegranne, men mer å forsinke utviklingen ørlite.

Botox virker, da. På godt og vondt.

Botox virker, jeg har i panne og kjeve (av medisinske grunner), men rundt øynene er jeg fortsatt rynkete. Altså ser det rett og slett litt teit ut. Fin og glatt ellers, men «gammel/normal» rundt øynene. Men klart, man kan jo ta botox der og, kanskje?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 11:28   #33
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Så fint at mange svarer. Bare en ting, tar man på ansiktssolkrem etter at man har tatt på dagkrem, altså to forskjellige kremer? Jeg skal sette meg ned og leste ordentlig når jeg har tid, nå er det sommer i Trøndelag og vi bor på stranda om dagene. Men så fint å få så mange innspill, så får jeg begynne en plass etterhvert.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 12:11   #34
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Så fint at mange svarer. Bare en ting, tar man på ansiktssolkrem etter at man har tatt på dagkrem, altså to forskjellige kremer? J

Jeg har dagkrem med høy solfaktor (Exuviance Age reversere Spf 30) Den bruker jeg vår og sommer. Skal jeg veldig mye i solen tar jeg på solkrem i tillegg

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 26-07-19 kl 12:19.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 12:39   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Så fint at mange svarer. Bare en ting, tar man på ansiktssolkrem etter at man har tatt på dagkrem, altså to forskjellige kremer? Jeg skal sette meg ned og leste ordentlig når jeg har tid, nå er det sommer i Trøndelag og vi bor på stranda om dagene. Men så fint å få så mange innspill, så får jeg begynne en plass etterhvert.

Jeg gjør det. Jeg tar på dagkrem, venter til den tørker og så solkrem. Jeg må ha fukt før solkrem, da solkrem ikke gir noe/nok fukt til meg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 14:46   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg er litt skeptisk til solkrem i ansiktet sånn konstant. Vi må jo ha D-vitaminer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 15:47   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Men huden tar vel opp D-vitaminer fra solen selv om vi smører med solkrem?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 15:50   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er litt skeptisk til solkrem i ansiktet sånn konstant. Vi må jo ha D-vitaminer?

Dette sier NHI (Norsk Helseinformatik)

Sitat:

Solbeskyttelse viktigst
- Selv om vi bruker solkrem, vil de fleste få dannet nok vitamin D om sommeren. Mange bruker mye mindre solkrem enn det som skal til for å få den oppgitte solfaktoren, og det er ofte deler av huden som ikke blir smurt inn. I tillegg er vi ofte såpass lenge ute i sola, at det blir nok, sier Nilsen.

Så hvis vi dekker hele hudflaten med nok solkrem og ikke er ute så lenge av gangen vil det nok være et reelt problem at vi ikke får dannet nok D-vitaminer, men ellers skal det være greit.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 18:21   #39
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er litt skeptisk til solkrem i ansiktet sånn konstant. Vi må jo ha D-vitaminer?

Resten av kroppen får ta det ansvaret, så ansiktet holder seg mest mulig rynkefritt.

Selv om ingen kremer utfører mirakler, så er det mye å hente på rens, fuktighet og solfaktor, i følge min hudpleier. Hun snakker også om en behandling som er mulig å gjøre, med bittebittesmå nåler eller noe som stimulerer kollegenproduksjon og fornyelse og slikt. Man trenger seks behandlinger med to ukers mellomrom, og er visstnok veldig bra. Har kommet til samme erkjennelse som HI og vurderer å gjøre det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-19, 18:40   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Regner med det koster skjorta, Storm?

Jeg ser mye eldre ut enn det jeg er, delvis pga. rynker, men mest pga. «hengende» hud, så det finnes ikke det hudpleieregime i verden som kan gjøre noe med det. Ikke uten inngrep, og det er både for dyrt og for etisk betenkelighet (snakker kun for meg selv). Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, siden det går på selvbildet løs å ha et fjes (og bein, men det er en annen sak) som ikke stemmer overens med min faktiske alder.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no