Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kampen mot rynkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-19, 16:52   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Du ble SJIKKELIG svimmel, Poly? Så faktisk dobbelt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-19, 17:05   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 08:15   #63
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg gikk inn og så litt på produktene fra the Ordinary, men ble aldeles svimmel, det var så mye.

Hva kan man sette sammen som en "startpakke", om man vil ha en syrebehandling, retinol rundt øyne og en nattkrem med retinol, for eksempel? (Eller noe annet, om det er andre ting som gir mer mening?). Og rens?

Jeg vil også ha litt forslag til startpakke.
Hilsen rynkete&lettpåvirkelig!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 08:36   #64
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg ville startet med et retinolprodukt, en fuktighetskrem og solkrem til bruk på dagen. Pass også på at kremer med retinol ikke bør være i krukke, men i lufttett forpakning fordi innholdet lett brytes ned i kontakt med luft.

Syrer ville jeg vært litt mer forsiktig med i begynnelsen, men The Ordinary har to ulike serumer (sera?) med melkesyre i 5% og 10% konsentrasjon som samtidig binder fukt i huden uten at de er for sterke.

Ellers er det ikke sånn at jo mer, jo bedre, for man kan raskt irritere huden og dermed gjøre mer ugagn enn man hjelper.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:03   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

For eksempel denne, da?

https://www.blivakker.no/product/312...-squalane-30ml


Det står:

Sitat:

Bruk:
En liten mengde påføres ansiktet hver kveld, etter vannbaserte serum og før rikere produkter.

"Rikere produkter" - er det noe sånt?
https://www.blivakker.no/product/312...actors-ha-30ml


Men hva er et vannbasert serum? Er det de melkesyreserumene?
https://www.blivakker.no/product/312...d-10-ha-2-30ml



__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:15   #66
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Melkesyreserumene er vannbasert, men litt tyktflytende? Jeg ville startet med 5%, ikke 10%. Jeg ville muligens også satset på den retinoiden som ikke er i squalane, men jeg er ikke så veldig begeistret for oljeformen.

"Rikere produkter" er typisk vanlige fuktighetskremer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:20   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Bruker man disse produktene også rundt øynene?

Beklager alle spørsmålene, men dette var innviklet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:20   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Og ellers så ramlet jeg over denne mens jeg lette etter fotterapeut:

https://roahud.no/behandlinger/hudoppstramming

Er det sånt som virker, eller bare jalla?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:26   #69
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg ville ikke startet med å bruke produktene rundt øynene, i hvert fall ikke syrene. Jeg har dessverre erfaring med hovne, såre øyelokk etter slepphendt omgang med sterke hudprodukter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:34   #70
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg har trofast brukt Dermalogica i 15 år og vært flink til å fukte og rense siden jeg var 16. Det hjelper en del. Livsførsel har en del å si , men gener har også utrolig mye å si. På farssiden er de rynkete som bare det, på morssiden går de i graven som glatte barnerumper.

Jeg akkurat testet ut AgeSmart-kit fra Dermalogica, likte ikke dagkremen så godt, men øyekremen var fabelaktig. Har aldri tid til masker og sånn, så det er bortkastet. Ellers tester jeg ut oljer og de deilige night balm fra Decleor og the ordinary. The Ordinary har helt utrolig mye for pengene! Jeg er imponert!

Jeg har litt tørr og sart hud, og øser på med olje om kvelden og god fuktighetskrem om dagen. I tillegg bruker jeg Sensai brunkrem som er tynn i konsistensen og gir litt fuktighet, ikke legger seg som en tørr kake oppå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 10:43   #71
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg vil også ha litt forslag til startpakke.
Hilsen rynkete&lettpåvirkelig!

Prøvd denne guiden?
https://theordinary.com/regimenguide

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 11:29   #72
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg vil hevde at det ikke er noen short cut til å finne en riktig hudpleierutine. Det er ikke sikkert at det andre bruker funker på deg. Du må ta deg tid til å sette deg inn i ting, å bli kjent med din hud og å prøve ulike produkter på din hud. Du kan lese selv eller få hjelp i parfymerier eller hudpleiesalonger. Enkelte produkter kan virke mot sin hensikt om de brukes feil (f.eks. å bruke syrer eller retinol uten å bruke solbeskyttelse). Jeg synes at The Ordinary og flere koreanske hudpleiemerker har mange produkter som er veldig bra - og billige - men det tok lang tid før jeg begynte å skjønne hva som var riktig for MEG. Les og lær er mitt tips. Men rens helst både morgen og kveld, god fuktighet og solbeskyttelse bør du i alle fall begynne med. Så kan du ta syrer, serum, rethinol og annet etterhvert som du lærer.


Sist redigert av liefje : 06-08-19 kl 11:42.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-19, 17:17   #73
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg har veldig lyst til å prøve The Ordinary-produkter, men jeg klarer ikke å orientere meg ordentlig til tross for guiden frukt var så hjelpsom å linke til over her.

Jeg skjønner meg ikke helt på produktene - har de ikke fuktighetskrem?

Og er det mulig å kombinere produkter mot pigmentering og produkter mot linjer/rynker?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-19, 17:42   #74
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg bruker tretinoin som aktiv ingrediens, som er modern til retinol. Dvs at det er vel de to som er det beste, og i den rekkefølgen. Det kjipe er at tretinoin fås kun som resept i Norge. Er 46 og har veldig bra hud. Min mor tok ansiktsløft når hun var 50. Jeg trenger ihvertfall ikke det, om det ikke skjer noe drastisk... solkrem faktor 30, vitamin d tilskudd høst vinter vår, og en god rens. Å kjøpe dyre merker er helt unødvendig. Gå feks på iherb og søk på retinol. Begynn forsiktig og forvent at du kan bli litt tørr og flassete og sår i begynnelsen, da smører du litt sjeldnere til huden har vendt seg til det.
Alltid først retinol eller tretinoin på huden. Men bruk det kun om kvelden, og smør godt med fuktighetskrem ca 30 minutt etter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-19, 17:43   #75
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg har veldig lyst til å prøve The Ordinary-produkter, men jeg klarer ikke å orientere meg ordentlig til tross for guiden frukt var så hjelpsom å linke til over her.

Jeg skjønner meg ikke helt på produktene - har de ikke fuktighetskrem?

Og er det mulig å kombinere produkter mot pigmentering og produkter mot linjer/rynker?

For fuktighet er det sikkert det som står under hydrators and oils man skal velge mellom.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-19, 20:31   #76
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg har funnet min favorittkrem som gir masse fukt uten fett. Jeg får så lett kortisonakne og denne holder det unna. Ellers bruker jeg solkrem for ansiktet nå om sommeren, selv om det gir litt akne på halsen.

Kremen heter La roche possay Effaclar H.
https://www.iapoteket.no/produkt/lrp...MaAmcfEALw_wcB

Men nå må jeg jo prøve noe med retinol ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 01:34   #77
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg falt for fristelsen og kjøpte denne: https://dermaceutic.com/en/homecare-...tinol-0-5.html

Jeg er en forsiktig sjel så jeg bruker den bare annenhver dag, og smører meg med dagkrem med faktor 15. Har ikke merket noe flassing eller andre reaksjoner, og jeg synes faktisk at sinnarynken min har krympet litt. Men det kan godt være at det bare er ønsketenkning.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 07:20   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg ble litt svimmel av prisen på «kuren» som kostet 16-1700 pr behandling. Tror jeg skal prøve å inkludere rynkene i personligheten min.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 07:27   #79
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg kjenner at hvis det blir for kostbart, eller krever at jeg må «lese meg opp» for å lære meg hva og hvordan jeg skal bruke produkter, så mister jeg liksom interessen.

Jeg tror jeg skal koste på meg en god fuktighetskrem, så får rynkene bare være.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 08:40   #80
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg har veldig lyst til å prøve The Ordinary-produkter, men jeg klarer ikke å orientere meg ordentlig til tross for guiden frukt var så hjelpsom å linke til over her.

Jeg skjønner meg ikke helt på produktene - har de ikke fuktighetskrem?

Og er det mulig å kombinere produkter mot pigmentering og produkter mot linjer/rynker?

Den eneste "vanlige" fuktighetskremen de har er den som heter Natural Moisturizing Factors. Helt grei krem til den prisen.

Når det gjelder å kombinere produkter for ulike problemer har jeg forstått det sånn at kundeservice gjerne tar i mot spørsmål på mail. Det finnes også FB-grupper der folk stiller spørsmål og deler erfaringer om produktene.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no