Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du middagen levert på døra?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Får du middagen levert på døra?
Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. 42 26,09%
Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte 1 0,62%
Nei. Men jeg vurderer det sterkt 28 17,39%
Nei. Det er ikke noe for meg 77 47,83%
Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge 3 1,86%
Brokkoli 10 6,21%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 08:02   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Stemte brokkoli. Alt for langt ut på landet, men hadde ikkje gjort det uansett kor eg budde.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:05   #22
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Får levert fastfood på døra. Vurderer si opp, tar så lang tid å få tak i den...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1383425_10153476092320045_1097444669_n.jpg (172,3 KB, 63 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:09   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei, det har jeg aldri vurdert.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:17   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Ja. Og vi har fått middag på døra annenhver uke i over 5 år nå. Tidligere hadde vi middagshjelpen og nå har vi godt levert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:24   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi prøvde adams matkasse før sommerferien tror jeg det var. Utrolig gode råvarer - men jeg tror sjelden at ungene våre har vært så kjipe å få i mat. Vi hadde barnekassen, så vi voksne synes også at maten var drygent kjedelig. Jeg vurderer en runde til - da med den vanlige kassen og ikke barnekassen

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:33   #26
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei. Vi har prøvd, men det er ikke noe for oss. Vi går kanskje tilbake til det innimellom, hvis behov. Men jeg synes det ble for dyrt og det er ikke der skoen trykker for oss. Veldig fine råvarer og maten ble god.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 08:47   #27
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei, det er ikke noe for meg, jeg er alt for glad i å bestemme alt selv.

Det jeg derimot kunne tenkt meg var muligheten for å handle dagligvarer (av god kvalitet og med godt utvalg - ikke bare melk og gulrøtter, liksom) på nett og få levert på døra; vi har fått levert varer fra Waitrose de siste gangene vi har vært i England og bodd i leilighet, og det er virkelig himmelen. Jeg liker egentlig å handle mat, men det tar jo mye tid i hverdagen, så å få varene på døra hadde virkelig vært fantastisk.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:04   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Får levert fastfood på døra. Vurderer si opp, tar så lang tid å få tak i den...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:12   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Ja. Vi er godt fornøyd med ordningen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:13   #30
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Nei, det er ikke noe for meg, jeg er alt for glad i å bestemme alt selv.

Det jeg derimot kunne tenkt meg var muligheten for å handle dagligvarer (av god kvalitet og med godt utvalg - ikke bare melk og gulrøtter, liksom) på nett og få levert på døra; vi har fått levert varer fra Waitrose de siste gangene vi har vært i England og bodd i leilighet, og det er virkelig himmelen. Jeg liker egentlig å handle mat, men det tar jo mye tid i hverdagen, så å få varene på døra hadde virkelig vært fantastisk.

Det får du her: www.kolonial.no

Men det gjelder bare Oslo og deler av Bærum da ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:18   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei, det er ikke noe for oss. Vi prøvde men mannnen rynket på nesen så da droppet jeg det. Synes også at det var dyrt.
Egentlig er det handlingen jeg sliter med. Og å finne på middagsretter. Det er jeg som skriver liste og handler. Synes det er drit kjedelig. Jeg liker å lage mat egentlig og gutta er kjempeflinke til å spise alt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:39   #32
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har godt levert annenhver uke i perioder. Veldig deilig de ukene vi har det.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:40   #33
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har Adam annenhver uke. Gode råvarer, men ikke så imponert over alle rettene.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:41   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jeg fant ikke noe alternativ som passet. Jeg har hatt, og det var helt ok, men tror ikke jeg kommer til å prioritere det igjen med det første.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 09:58   #35
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei, det er ikke noe for oss. Jeg har ikke problemer med å handle inn og lage maten selv. På en annen side bor vi ikke i nærheten av en slik tjeneste så det er ikke aktuelt for oss uansett.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 10:00   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Nei, det er ikke noe for oss. Velger å legge igjen pengene hos de lokale butikkene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 10:02   #37
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi fikk første levering på mandag, og krysset derfor av på "Gleder meg som en unge"-alternativet. Tenker jeg må se an flere kasser før jeg konkluderer, men gårdagens middag var virkelig himmelsk!

Jeg har bestilt 5-dagers kasse annenhver uke, og hovedmålet er å få inspirasjon til å prøve nye ting, og ikke minst spise fisk på mer spennende måter enn det vi pleier (laks, sushi eller fiskekaker, lissom ).

Jeg klarer fint å handle i hverdagen, selv om det er litt pes, men jeg syns likevel det virker gull å få levert akkurat de mengdene vi trenger til middagen. Hvis jeg skal lage noe litt mer fancy enn de nevnte fiskeburgerne, så må jeg handle inn masse ingredienser, og det er ikke gitt at de blir brukt opp. Så sånn sett er jeg ikke sikker på om Adams matkasse blir så mye dyrere enn vanlige middager. Ihvertfall hvis vi kompletterer med billigere middager de andre dagene.

Jeg er dog litt skuffet over at det var to kjøttdeigmåltider av fem i kassa. Håper det var unntaket, for akkurat kjøttdeig får vi nok av med taco og pizza nesten hver uke.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 10:37   #38
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har boks fra Adams matkasse (orginalkassen) hver 2.-4.uke. Synes det er greit med ferdig bestemte og innkjøpte middager av og til. Spesielt de ukene det er mye som skjer. Liker å planlegge selv også, derfor har vi avbestilt noen kasser. Har i utgangspunktet levering annenhver uke. Synes kvaliteten på maten er bra, og det er varierte retter.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 10:40   #39
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja. Og vi har fått middag på døra annenhver uke i over 5 år nå. Tidligere hadde vi middagshjelpen og nå har vi godt levert.

Samme her. Siden 2009 har vi testet ut de aller fleste leverandører og endt opp med Kolonihagen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 10:44   #40
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Ja. Godt Levert. Fornøyd.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no