Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Wilfa svart kaffekoker/vannkoker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-12, 09:56   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Wilfa svart kaffekoker/vannkoker

Er det noen her inne som har denne: http://wilfa.no/svart
Vi vurderer å bytte ut en 10 pr gammel mokkamaster, og hørte noen si at denne er laget i samarbeid med en barista og skal være veldig god. Den har visstnok fått en designpris også, og det er jo ikke nødvendigvis en dum ting.

Håper noen her inne har erfaring med den?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04

Sist redigert av tinkadott : 14-08-12 kl 15:58.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 12:18   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wilfa svart kaffekoker/vannkoker

Den så veldig high-tec ut da. Stilig.
Men aner ikke, vil bare si at Mokkamasteren fint kan leve i maaaange år videre..
Vår er fra 1994, jeg har levd med den i 13 år og den funker fin-fint enda, enda så mye den har stått på i timesvis med kaffen på...
Har fått tips fra en annen kaffetrakter-tråd herinne og skal ut og kjøpe kaffekanne/termos OG timer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 15:49   #3
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Wilfa svart kaffekoker/vannkoker

Jeg tror nok du vil være ganske fornøyd med Mokkamasteren din selv om du satser på en slik Wilfa-kaffetrakter. Jeg har ikke Wilfa-apparatet, men etter hvert har det samlet seg en del ulike kaffedingser her i huset. Jeg har komt til at det viktigste er ferske kaffebønner av god kvalitet (en man liker) og nymalte bønner. Jeg likte at man kunne velge vanntemperatur på vannkjelen, og den ser fin ut.


Sist redigert av arrow : 14-08-12 kl 16:23.
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 23:09   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wilfa svart kaffekoker/vannkoker

I dag oppdaget vi at vannkokeren har tatt kvelden etter at kattungene reiv den ned, så nå blir wilfa svart manuell innkjøpt i morgen uansett

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no