Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gå på kino alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Går du alene på kino?
Aldri tenkt over det som en mulighet før. 19 11,59%
Kino alene? Er du sprø? 29 17,68%
Har ikke gjort det før, men kunne godt tenke meg det ja! 30 18,29%
Det hender jeg gjør det. 66 40,24%
Jeg gjør det støtt og stadig. 12 7,32%
Jeg trives best alene på kino. 6 3,66%
Annet. 16 9,76%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 12:26   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den eneste gangen jeg har vært alene på kino var jeg ALENE på kino. Jeg må innrømme at jeg følte meg beklemt. Det var da jeg var i distriktsturnus, og det var en film jeg virkelig hadde GLEDET meg til å se. Men det var visst ingen andre som ville det gitt. (Og så var det et eller annet idrettsarrangement det sammenfalt med, da.)

Prosjektøren eller hva han heter kom frem og spurte meg om jeg ville se filmen, eller om det ikke var så farlig... Han ville tydeligvis hjem. Men jeg VILLE så gjerne se filmen jeg; og det var helt greitt.

Dette var en stor, gammel ordentlig kinosal, ikke noen gymsal. Weird feeling.

Jeg har også vært helt alene i en kinosal i Trondheim. Ferdig med konten ( ), bursdag og alene i byen. Mens du sov, no less.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:56   #82
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Å gå på kino alene

.....


Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:09.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:06   #83
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Har gjort det en gang, gjør det nok ikke igjen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:11   #84
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her mangler du bare en promper og et par mobilslaver, så har du fullt pott.

Du glemte "Far som er "barnevakt" for sønnen og tar ham med på en kinofilm han selv gjerne skulle ha sett, men som dessverre hans sønn er altfor liten til å forstå noe av og som derfor må få simultan-oversettelse og -forklaring under hele filmen"

Jeg har for øvrig bare vært på kino en gang alene - jeg hadde akkurat fått lappen og tok bilen alene til byn for første gang. Litt sånn for å bevise at jeg nå var klar for den store verden. In the name of the father ... Gråt som ei unge.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:22   #85
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Har gjort det en gang, gjør det nok ikke igjen.

Når jeg tenker meg om, så hadde det kanskje gått an nå. Den gang var jeg nysingel og så en romantisk film.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 18:25   #86
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg og skatten var mutters alene en gang på kino. BambiII. Det var litt stusslig, og ble nok litt ekstra skummelt. Da de slemme hundene kom, måtte vi gå.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 18:28   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.035
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg har vært alene på kino i dag. Er det en film jeg virkelig vil se og ingen som vil se den med meg, så ser jeg den alene.

Første gang var litt ekkelt, men nå er det bare litt kjedelig hvis jeg kommer tidlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:44   #88
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Annet: Jeg gjør det gjerne om det er en film jeg bare MÅ se som ingen andre vil være med og se, men sist det skjedde var i 1997 tror jeg. (Dessuten er jeg en dvd-person, kino er voldsomt og skummelt.)

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 09:40   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Tjorven: Man må ha med seg bok.

Jeg så film alene senest forrige uke. Atonement. Jeg sippet helt alene i mørket med fremmede på alle kanter. Det gjorde det nesten enda mer spesielt. Vanligvis fniser Rhett høylydt når jeg begynner å sippe, og det tar lizzom litt edgen av det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 11:41   #90
Margareth
Lattermild "tøysetante"
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 13
Margareth er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg går helst alene ja. Syns det er befriende. Å glede meg til og kunne konsentrere meg om filmen, er en stor glede. Det har en tendens til å bli mye "fjas" når man går flere venninner sammen.

__________________
Det går nok bra skal du se...
Margareth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 16:07   #91
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.028
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Et slikt spørsmål overrasker meg, da jeg har gått på kino alene siden tenårene. Det forundrer meg mer at folk ikke gjør det mer. Man sitter jo "alene", selv om man er på kino med en annen.

Nå er jeg gift med en mann som ikke er spesielt filminteressert, så det blir ingen endring for min del. Ellers er jeg enig med Tjorven om at det gjelder å ha bok med seg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 21:27   #92
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Bok?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 22:16   #93
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg har vært på kino alene, men nå har jeg nesten glemt at det går an.
Ok: Enda et februarforsett; gå på kino alene(dersom det er en film jeg ønsker å se selvsagt).

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 01:28   #94
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Bok?



Jeg syns også det var litt spesielt å ta med bok på kino.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 15:17   #95
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg har vært på kino alene, et par ganger, men det er ikke noe jeg gjør til stadighet. En gang bare for å ha prøvd det, en annen gang simpelthen for å dagene og tiden til å gå.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:26   #96
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.028
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av kris, her.



Jeg syns også det var litt spesielt å ta med bok på kino.

Ikke til å lese under filmen! Men hvis man kommer tidlig, kan man sitte og kose seg med boka mens man venter på at reklamen skal starte. I veldig gamle dager pleide jeg å dra på kino etter skolen. Jeg hadde ikke så mye annet å gjøre i byen på en ettermiddag, så jeg satt gjerne i salen en god stund før filmen startet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:41   #97
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den eneste gangen jeg har vært alene på kino var jeg ALENE på kino. Jeg må innrømme at jeg følte meg beklemt. Det var da jeg var i distriktsturnus, og det var en film jeg virkelig hadde GLEDET meg til å se. Men det var visst ingen andre som ville det gitt. (Og så var det et eller annet idrettsarrangement det sammenfalt med, da.)

Prosjektøren eller hva han heter kom frem og spurte meg om jeg ville se filmen, eller om det ikke var så farlig... Han ville tydeligvis hjem. Men jeg VILLE så gjerne se filmen jeg; og det var helt greitt.

Dette var en stor, gammel ordentlig kinosal, ikke noen gymsal. Weird feeling.

Aha - så du er den turnuskandidaten!

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:47   #98
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg har aldri gjort og vet ikke om jeg hadde giddet gjøre det.
Har jeg behov for tid for meg selv i form av filmtitting, setter jeg meg på gjesterommet med store øreklokker og ser film der, mens far styrer heimen... ikke det at det har skjedd mer en en gang det heller altså....

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:13   #99
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Gjør det titt og ofte jeg...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no