Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NRK Hordaland 7-nyhetene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-11, 07:33   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

NRK Hordaland 7-nyhetene

Var det noen som hørte på det?
Fikk inntrykk av at det skulle komme en ny avgift på 200 kroner pr regning det neste året, så skulle det øke i årene fremover. Dette skulle brukes til bygging av nye kraftverk.
Var det noe jeg overhørte? Gjelder det evt for hele landet eller er det bare i Odda?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 09:10   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK Hordaland 7-nyhetene

Jeg hørte ikke de nyhetene i går. Høres rart ut at de gamle kraftkommunene skal betale ekstra for å bygge nye kraftverk. Opovassdraget er vel dessuten fredet?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 09:12   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NRK Hordaland 7-nyhetene

Så lurer jeg litt på om jeg skal hisse meg litt opp over at kraftproduksjonen er privatisert, og så skal forbrukerne betale for at eierne (private) skal kunne tjene enda mere penger. Man har jo ikke så mye mulighet til å kjøpe/lage private kraftverk liksom.

Men, gjelder det hele landet?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no