Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

www.toppshop.net

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 23:01   #1
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

www.toppshop.net

Noen som har handlet der?
29kr i frakt var ikke det lite da? altså bra det da, men de sender jo både hyller og barnesofa og med en sønn på 2 som elsker thomas toget var dette en fiin butikk å handle hos til jul - hvis den er ok liksom?

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 16:46   #2
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: www.toppshop.net

ingen?

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 17:00   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.toppshop.net

Skeptisk. En butikk som
1: orddeler
2: Selger alt mulig rart uten noen form for logikk (kaos i butikken, kaos som kunde tenker jeg)
3: har såpass amatørmessige sider
4: bruker et navn som er sammensatt av norsk (topp) og engelsk (shop) *tskje*....sånn generelt: Skeptisk...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 17:12   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.toppshop.net

Nettsiden er forferdelig uproff, men om de har ok varer til en billig penge så vinner de meg. *alltid blakk*

Men jeg ville ikke handlet der uten at noen andre hadde gått god for handling der først.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 02-01-13 kl 21:57.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 17:13   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.toppshop.net

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

2: Selger alt mulig rart uten noen form for logikk (kaos i butikken, kaos som kunde tenker jeg)

Dette tenker jeg litt på også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 17:15   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.toppshop.net

Og om noe er for godt til å være sant - så er det jo som oftest nettopp det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:27   #7
MortenHansen91
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 1
MortenHansen91 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: www.toppshop.net

Handlet to elektriske produkter fra toppshopp.net til 599,- tilsammen, står på siden deres at de har 7-14 dagers leveringstid. Da produktene ikke hadde dukket opp etter 5 uker måtte jeg sende inn en mail og etterlyse produktene jeg hadde betalt for. Fikk beskjed om at produktene var forsinket inn fra utlandet og kom snart. da produktene endelig kom noen uker senere, fungerte ingen av de to produktene,gikk ikke an å slå de på engang. Da jeg prøvde å kontakte toppshopp.net angående dette dagen etter jeg fikk produktene i posten, fikk jeg beskjed om at angrefristen gikk ut 14 dager etter jeg bestilte varen og at de ikke tok "brukte" varer i retur! Useriøse folk, i tillegg er de umulige å få tak i fordi de ikke har noe telefonnummer man kan få tak i de på derfor tar det lang tid å få svar på mail. Aldri bestill fra sider som ikke har telefon-kundeservice! De nekter å betale tilbake pengene mine. Fraråder sterkt å bestille varer fra denne siden. Burde vel skjønne at det er for godt til å være sant når produktene er så billige som de er og i tillegg ikke fungerer når de kommer. Forferdelig !

MortenHansen91 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:57   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: www.toppshop.net

Takk for tips. :-)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:17   #9
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: www.toppshop.net

Opprinnelig lagt inn av MortenHansen91, her.

Da jeg prøvde å kontakte toppshopp.net angående dette dagen etter jeg fikk produktene i posten, fikk jeg beskjed om at angrefristen gikk ut 14 dager etter jeg bestilte varen og at de ikke tok "brukte" varer i retur!


Haha, den var kreativ av dem. 14 dager fra mottak av varen er vel heller riktig. Denne tråden beviser nok at det er uprofesjonelle folk som driver butikken.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 23:24   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: www.toppshop.net

Angrefrist har de hørt om reklamasjonsrett?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no