Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-16, 15:16   #61
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Fin sekk! Wow! (jeg har ikke tenkt så langt annet enn at jeg vet det eksisterer noen sekker i heimen).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-16, 15:31   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes også Jentesport er et teit navn, men det er et bra konsept.

Ja, det sitter jo i nakkehårene å reagere på sånn så jeg pliret litt med øynene første gang jeg gikk forbi. Men etter å ha sjekket dem ut så syns jeg det er et ganske nøkternt navn. Det er jo ikke så lett å beskrive det samme med andre ord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-16, 15:54   #63
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Jeg tenker at Jentesport er helt innenfor, for jeg skjønte umiddelbart om at det handler om utstyr tilpasset jenter/kvinner. Jeg så ikke for meg rosabloggversjonen.

Gratulerer med ny sekk.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-16, 22:02   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Jeg skjønte det også. (Litt preget av at tema var sekker, kanskje, for der blir de anatomiske forskjellene veldig tydelige)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 13:36   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Jeg har plutselig oppdaget at Jentesport har klatreseler tilpasset kvinner!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 13:37   #66
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har plutselig oppdaget at Jentesport har klatreseler tilpasset kvinner!

Hva er forskjellen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 13:42   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva er forskjellen?

Må innom og sjekke først om det EGENTLIG er forskjell, eller om det bare er fiffig markedsføring, men så vidt jeg har skjønt er mine kvinnelige klatrere oppgitt over de selene vi har tilgjengelige, fordi for det første er de for store, de har feil passform over hoftene, og feil passform over brystet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 13:53   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Hoftepartiet kan jo være ganske ulikt på menn og kvinner, så der kan jeg se for meg at det er et absolutt poeng.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 19:15   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Brystpartiet også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 19:58   #70
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Brystpartiet også.

Snakk for deg sjæl!



__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 20:17   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Brystpartiet også.

Jeg tenkte ikke på at klatreseler gikk over brystet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 20:20   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenkte ikke på at klatreseler gikk over brystet.

Nei, men det gjør heller ikke de vanlige til sportsklatring heller, altså.

Esme:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 21:26   #73
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Jeg gjorde et KUPP i dag. Har siklet på Bergans Rondane 30 liter en god stund, men den koster jo en tusenlapp glatt. Fant den til slutt på G-sport på Alna til 800 kr. Mine kriterier er at sekken ikke skal ha glorete farge (pga har så mye sportsklær i rosa ol) og at den skal ha opplegg for Camelbak. Sjekket nettsiden til XXL og fant North Face Kuhtai 34. Den fyller alle kriterier og koster bare litt over 400 på nett. Dro i butikken på Alna og der kostet den jommen meg 799! Men pga prisløftet de har, så fikk jeg den til 439! Så har fått meg en helt super sekk til 439 kr!!!!



Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Fin sekk! Wow! (jeg har ikke tenkt så langt annet enn at jeg vet det eksisterer noen sekker i heimen).

Jeg kom på det i går, at jeg ikke har noen sekk som egner seg til lengre turer. De er rett og slett for små, når jeg MÅ ha med et ekstra par med sko...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kuhtai.jpg (14,3 KB, 59 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-16, 23:39   #74
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Den 20-literen er bare så fiin! Den vil jeg også ha.

Jeg har den og er kjempefornøyd!! Bruker den til dagstursekk året rundt, den er mer enn stor nok til det. Har også en Ospreysekk på ca 36 liter, og den bruker jeg på overnattingsturer eller på dagsturer der jeg må ha med mye ekstra stæsj. Har også en 5-liters løpesekk fra Osprey. Det er dyre sekker, men de er knallgode og holder i mange år.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 20-08-16 kl 23:46.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no