Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-17, 12:06   #21
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Og der forvant den bittelille resten av respekt jeg hadde igjen for Erna.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:11   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Til tross for at jeg er ekstremt misfornøyd med Listhaug, er hun ikke tydelig rasistisk på samme måte som Sandberg. I tillegg er han dømt for vold mot en asylsøker. Listhaug er liksom i en annen liga.

Men hun har vist seg som en veldig farlig faktor inn i debattklimaet og retorikken rundt innvandring. Sandberg er på mange måter latterlig nok til at mange ikke tar ham seriøst, mens Listhaug får overbevist mange flere om at det er stuerent og fornuftig å innta de holdningene hun har.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:24   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Nå har vel ikke akkurat Listhaug gjort det så strålende at det kan bli noe særlig verre med Sandberg. Det er forøvrig ord jeg aldri trodde jeg ville si.

Jeg er også litt der. Men jeg synes jo fortsatt at det er horribelt. Han er dømt for vold mot asylsøker for øvrig. Nå så jeg at det var noen andre som har skrevet det også. At det er OK å utnevne han til minister er jo helt utrolig. Stang kunne vel ha tatt jobben, men han er vel fra feil parti.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 13:19   #24
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Tja... det var ikke Ulf Lersten.

Har høyre null innflytelse på hvem FRP setter i regjering?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 13:32   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Tja... det var ikke Ulf Lersten.

Har høyre null innflytelse på hvem FRP setter i regjering?

Det er jo Erna sitt ansvar, så om hun har null innflytelse er det et alvorlig problem et sted her. Noe det åpenbart er forsåvidt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 14:32   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Til tross for at jeg er ekstremt misfornøyd med Listhaug, er hun ikke tydelig rasistisk på samme måte som Sandberg. I tillegg er han dømt for vold mot en asylsøker. Listhaug er liksom i en annen liga.

Hun er ikke tydelig rasistisk, men har derimot et svært kynisk og egoistisk menneskesyn. Og hun formidler dette på en mild og smilende måte, som gir folk en illusjon av at hun bare ønsker vårt beste, og er oppriktig glad i landet sitt og folket her, hun bare ønsker å beskytte oss mot verdens ondskap. Hun planter sine holdninger i befolkningen på en ganske sofistikert måte, slik at folks fremmedfrykt gradvis øker, nesten uten at de merker det selv, og flyktningepolitikken partiet står for ser gradvis mer fornuftig ut "for hun har jo et poeng".

Sandberg er bare en bølle, og mye lettere å gjennomskue.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 15:15   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hun er ikke tydelig rasistisk, men har derimot et svært kynisk og egoistisk menneskesyn. Og hun formidler dette på en mild og smilende måte, som gir folk en illusjon av at hun bare ønsker vårt beste, og er oppriktig glad i landet sitt og folket her, hun bare ønsker å beskytte oss mot verdens ondskap. Hun planter sine holdninger i befolkningen på en ganske sofistikert måte, slik at folks fremmedfrykt gradvis øker, nesten uten at de merker det selv, og flyktningepolitikken partiet står for ser gradvis mer fornuftig ut "for hun har jo et poeng".

Sandberg er bare en bølle, og mye lettere å gjennomskue.

Jepp, og det er en bra ting. Listhaug konstruerer jo en virkelighet hvor alle som kritiserer retorikken hennes eller måten hun gjør ting på, er for vidåpne grenser og fri tilgang på velferdsmidler til alle. Det er skummelt, og sånn sett er jo Sandberg mindre raffinert. Men at vi kan ha en minister som er dømt mot vold mot en asylsøker, synes jeg er ille. Jeg synes det er ille med en straffedømt statsråd i det hele tatt - men dette er jo helt krise.

jeg kjenner at den politiske situasjonen båd eher hjemme og ute i verden gjør meg helt ekte fortvilet og trist.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 15:52   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jepp, og det er en bra ting. Listhaug konstruerer jo en virkelighet hvor alle som kritiserer retorikken hennes eller måten hun gjør ting på, er for vidåpne grenser og fri tilgang på velferdsmidler til alle. Det er skummelt, og sånn sett er jo Sandberg mindre raffinert. Men at vi kan ha en minister som er dømt mot vold mot en asylsøker, synes jeg er ille. Jeg synes det er ille med en straffedømt statsråd i det hele tatt - men dette er jo helt krise.

jeg kjenner at den politiske situasjonen båd eher hjemme og ute i verden gjør meg helt ekte fortvilet og trist.

Amen til dette.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 22:08   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.482
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg tar over for Listhaug i fødselspermisjonen

Om ikke annet så må da vel dette kunne muligens føre til bittelitt høyere valgdeltagelse neste gang. At folk bryr seg bittelitt? eller er vi helt fortapt?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no