Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tog Værnes - Heimdal

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-17, 18:33   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Tog Værnes - Heimdal

Appen til NSB ser ut til å si at det ikke er togbytte. Det er veldig viktig at jegrekker det jeg skal.

Denne uka var det arbeid på strekningen mellom Heimdal og Grondheim. Skal reise neste fredag. Alternativet er å leie bil, eller går det flybusser helt til Heimdal?

Er det greit å planlegge tog som kommer fram en time før arrangementet starter? Da bør jeg vel ha nok tid til evt å ta taxi om ting går galt?

Hilsen eksiltrønder, som ikke er helt oppdatert.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 18:57   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog Værnes - Heimdal

Flybussene går vel ikke lenger enn til Sorgenfri. Det er arbeid på strekningen ja (pga at de mistet en stridsvogn ned på togskinna ), men det er vel bare Oslotoget som ikke går på strekningen. Regiontoget til Hamar og lokaltogene til Lundamo og Melhus går som normalt, så vidt jeg vet.

Det skal noe til å bli en hel time forsinket til Heimdal da. Da er det jo bare å ta en buss, eller hive seg i en taxi fra byen. Så jeg hadde tatt sjansen. Mye sikrere med tog enn med leiebil i alle fall, siden det bruker å være forferdelig saktegående kø fra sentrum mot Heimdal på fredagene (avhengig av når på døgnet du kommer selvsagt).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 21:02   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tog Værnes - Heimdal

Da satser jeg på tog. Jeg liker tog, hadde jeg rukket fram i tide så hadde jeg tatt toget fra Gardermoen i stedet, men da kommer jeg fram en time for sent.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 21:02   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tog Værnes - Heimdal

Tusen takk for hjelpa!!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no