Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 14:42   #21
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Jeg bor på lite areal, har kun et barn, kildesorterer, bevisst på miljøaspektet både når det gjelder kosthold og forbruk ellers (husker ikke sist jeg spiste scampi, har liste på kjøkkenet over fisker som er ok å spise osv). I det store og hele, og for mange fremstår jeg som veldig "flink" på dette. MEN, det er jo bare bullshit. Jeg er veldig bevisst på at jeg, som mange andre, bare liker å tro at jeg er miljøvennlig. Så lenge jeg flyr 15-20 ganger i året er og forblir jeg et miljøsvin uten sidestykke. De tingene jeg gjør i hverdagen blir bare bagateller i forhold og i "det store bilde".

Men det er jo fint for samvittigheten og fine "verdier" å gi barnet mitt. Og jeg kommer sikkert fortsatt til å himle med øynene over venner som spiser scampi eller eier bil og kjører sentralt i Oslo.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:46   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Jeg kommer til å fortsette å kildesortere, og det er ikke noe poeng å skylde på kommunen. Vi sorterte plast lenge før kommunen ordnet dunk, og metall og glass tok vi med til Meny hvor det er utplasert dunker til det formålet. Nå har vi dunker til papp, plast, glassogmetall, restavfall og matavfall, så kommunen vår er flink og gjør det enkelt for oss. Men om man må løfte ræva si og kjøre til egne mottak bør det være overkommenlig for de fleste av oss.

Skal prøve å kjøre mindre bil, bli mer bevisst det jeg spiser og bruker og fortsette å gjøre mitt for miljøet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:47   #23
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg bor på lite areal, har kun et barn, kildesorterer, bevisst på miljøaspektet både når det gjelder kosthold og forbruk ellers (husker ikke sist jeg spiste scampi, har liste på kjøkkenet over fisker som er ok å spise osv). I det store og hele, og for mange fremstår jeg som veldig "flink" på dette. MEN, det er jo bare bullshit. Jeg er veldig bevisst på at jeg, som mange andre, bare liker å tro at jeg er miljøvennlig. Så lenge jeg flyr 15-20 ganger i året er og forblir jeg et miljøsvin uten sidestykke. De tingene jeg gjør i hverdagen blir bare bagateller i forhold og i "det store bilde".

Men det er jo fint for samvittigheten og fine "verdier" å gi barnet mitt. Og jeg kommer sikkert fortsatt til å himle med øynene over venner som spiser scampi eller eier bil og kjører sentralt i Oslo.

Det er jo forskjellige effekter av det man gjør. Å la være å spise scampi handler om noe annet enn luftforurensing i Oslo by. Det er ikke bullshit å bidra til å for eksempel redde mangroveskogen, hindre delfindød i tunfiskfiske, bedre lufta i Oslo by osv. fordi klimaendringer er mye mer dramatisk og prekært.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:47   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Kn du dele den fiskelisten, Lisa?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:52   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Vi (hele husstandet) blir å gjøre to store ting for miljøet i år (men det er ikke motivert ut fra miljøet da)
- Vi skal ta miljøhensyn når vi kjøper ny bil
- Vi skal etterisolere

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:54   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Den skal jeg gjøre når jeg kommer til Oslo igjen, Pelen. Den henger på kjøleskapet.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 14:58   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Vi fortsetter å kildesortere (restavfall, plast/papir og glass/metall) Joda, vi må faktisk ta glasset og metallet med oss til nærmeste miljøstasjon, men ærlig talt, det er da fryktelig enkelt å få til?
Shopping er vi ikke så veldig avhengige av noen av oss, men vi har forbedringpotensieale der også (fordi vi fortsatt kjøper ting vi strengt tatt ikke trenger)
Vi bruker bilen så lite som mulig og en av oss kjører alltid kollektivt, av og til begge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 15:03   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Mannen kjører nesten alltid med en bror og/eller en eller flere nevøver til jobb. Selv om vi jobber rett ved hverandre kjører vi aldri sammen. Med unger som skal til skole og sånt passer det ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 15:44   #29
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Fortsetter som før når det gjelder resirkulering. Her resirkuleres papir, papp, plast, restavfall, matavfall, glass/metall og småelektrisk/batterier. Prøve og kjøpe brukt og selge/gi bort det vi ikke trenger lenger. Skal også prøve å la bilen stå mer. Håper og tror det blir lettere når jeg har to skuleunger og ikke må levere to plasser (øverst og nederst).

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 18:02   #30
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Kjøpe minst mulig, arve mest mulig og gi videre det vi er ferdige med av klær og leker. Gi videre leste ukeblader til et krisesenter. Kjøre bil minst mulig. Være enda bedre til å kildesortere.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 18:17   #31
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

  • Fortsette å kildesortere (vi er flinke, og sorterer alt)
  • Shoppe mindre
  • Handle brukt når jeg handler
  • Bruke opp det vi har
  • Kaste minst mulig mat (der er jeg egentlig også ganske flink, vil jeg si)
  • Heller gi opplevelser enn ting i gaver

Å reise kollektivt er egentlig ikke en option i hverdagen, men jeg skal prøve å sykle litt flere ganger til jobb i sommerhalvåret enn det jeg har gjort før.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:31   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kn du dele den fiskelisten, Lisa?

Torsk står i hvert fall på WWF sin verstingliste, den er i ferd med å bli utryddet, leste jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:32   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Ja, kom på: fortsette å tvinge barna til å gå til skolen, selv om de strengt tatt kan sitte på med oss når vi kjører forbi til barnehagen. Men jeg tenker at de langsiktige effektene av gode vaner også teller. Og så leste jeg i julen at det øker konsentrasjonen deres gjennom dagen merkbart også, så det er jo en fin bieffekt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:36   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Ikke så mye mer enn jeg allerede gjør, tror jeg.

Vi unngår palmeolje (vi unngår det meste av ferdigmat/posemat generelt, kaster lite mat og spiser veldig lite kjøtt), poden går til skolen, vi kildesorterer, kjøper en del brukt, har varmepumpe.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:41   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Er det å spise elgkjøtt bra eller dårlig for miljøet?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:44   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Elg må vel jaktes på for å holde bestanden nede? Eller er det bare tull?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:47   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Elg må vel jaktes på for å holde bestanden nede? Eller er det bare tull?

kyr er jo ikke så bra for de avgir mye metan (gjennom promp etc). Kanskje det er litt likt med elg?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:47   #38
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Elg må vel jaktes på for å holde bestanden nede? Eller er det bare tull?

Uansett så fôres vel ikke elgen på dyrket korn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:54   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

kyr er jo ikke så bra for de avgir mye metan (gjennom promp etc). Kanskje det er litt likt med elg?

Elgen er jo ikke et husdyr, så du kan ikke sette det opp mot hverandre. I såfall må det være bra å spise elg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 19:56   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du tenkt å gjøre for miljøet i 2013?

Ja, jeg håpet det. Nesten alt kjøtt foruten kylling og litt grillkjøtt på someren er elg hos oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no