Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paris - hva skjer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-15, 23:32   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Paris - hva skjer?

Hva skjer med verden i dag? For noen forferdelige nyheter fra Paris.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:33   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Ja, herlighet. 18 personer døde. Så 26. Nå 40. Hvor høyt er tallet når vi våkner i morgen tidlig?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:34   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Forferdelig...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:34   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Hørte rundt 60 uoffisielt og hørte rykter om at noen medier melder om lik uten hoder.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:36   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Jeg er lamslått! "Min" by på mange måter. Er det ikke et fp-medlem som bor der?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:37   #6
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Det er fryktelig, og det er skremmende hva folk kan få seg til å gjøre.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:38   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Neineinei. Dette er forjævlig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:39   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Folk...? Jeg har lyst til å si noe særdeles ufordelaktig om en viss religion nå, men jeg skal la det være.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:45   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Akkurat nå kjenner jeg at jeg har fryktelig vondt av alle de flotte, ærlige, hardtarbeidende, likeframt hyggelige og ordentlige menneskene jeg kjenner, som bekjenner seg til den religionen rine ikke vil nevne. Alle de menneskene som er nøyaktig som meg og deg og som bare vil leve sine liv, jobbe, studere, betale skatt og oppdra sine barn til å bli gode mennesker. De har det tøft nok fra før, fordi de bekjenner seg til sin religion, og blir møtt av så jævlig mange fordommer og fordømmelser. Hvordan skal det bli for dem nå?

Og flertallet av mennesker som bekjenner seg til den religionen, tør jeg påstå er lovlydige, greie folk som vil leve i fred og la andre leve i fordragelighet.

Vi hadde ikke massivt fordømt alle kristne om det var en høyreekstrem kristenfundamentalistisk gruppe som sto bak denne terroren. Vi må ta oss i akt for å massvt forsømme alle muslimer nå.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:47   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Å nei... Leste så vidt om skyting, men prioriterte fjas. Men det er SÅ ille......?????.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:48   #11
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Inagh: Det er ikke syriske (eller afghanske) flyktninger jeg er sint på, det er de som har tvunget dem til å flykte fra hjemlandene sine. Hvor lenge skal de få holde på slik, egentlig? Hva er det de vil oppnå med disse terroraksjonene sine?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:49   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Forferdelig!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:50   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Grusomt rett og slett! En tidligere kollega er i Frankrike nå, i sommerhuset sitt, men heldigvis ikke i Paris.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:50   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Så koordinert...???

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:52   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Inagh: Det er ikke syriske (eller afghanske) flyktninger jeg er sint på, det er de som har tvunget dem til å flykte fra hjemlandene sine. Hvor lenge skal de få holde på slik, egentlig? Hva er det de vil oppnå med disse terroraksjonene sine?

Ja, jeg forstår det - og det er de som tvinger dem på flukt man skal være forbanna på - men det er ikke religionen Islam, det er en spesifik ekstrem bedriten gruppering av terrorister, som gjemmer seg bak islam, vi skal være forbanna på.

Det veit du, det veit jeg, det veit FP - det veit ikke de som spytter etter mine bekjente på gata fordi de går med hijab på vei til jobb... Det veit ikke røkla i kommentarfeltene, på Facebook og "Folk Flest."

Jeg er redd for at jeg snart får høre om mer enn spytting.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:53   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg er lamslått! "Min" by på mange måter. Er det ikke et fp-medlem som bor der?

Jo. Hun er heldigvis OK.

Men ellers - bare tragisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:53   #17
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Veldig koordinert!

Noen av de som er fanget inne i konsertområdet ber politiet om å tvinge seg inn, fordi de blir drept en for en. Det er jo helt forferdelig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:54   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Inagh sa det.

Jeg satt her og prøvde å skrive ukehandleliste, men det blei plutselig så ... trivielt. Kjenner samme uroen som for fire år siden. Nok nå. Ikke la det være enda fler...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:55   #19
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Inagh: Det er ikke syriske (eller afghanske) flyktninger jeg er sint på, det er de som har tvunget dem til å flykte fra hjemlandene sine. Hvor lenge skal de få holde på slik, egentlig? Hva er det de vil oppnå med disse terroraksjonene sine?

Det er jeg helt enig i! Jeg vet samtidig at mange kommer til å gi flyktninger en hard tid framover.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 23:55   #20
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akkurat nå kjenner jeg at jeg har fryktelig vondt av alle de flotte, ærlige, hardtarbeidende, likeframt hyggelige og ordentlige menneskene jeg kjenner, som bekjenner seg til den religionen rine ikke vil nevne. Alle de menneskene som er nøyaktig som meg og deg og som bare vil leve sine liv, jobbe, studere, betale skatt og oppdra sine barn til å bli gode mennesker. De har det tøft nok fra før, fordi de bekjenner seg til sin religion, og blir møtt av så jævlig mange fordommer og fordømmelser. Hvordan skal det bli for dem nå?

Og flertallet av mennesker som bekjenner seg til den religionen, tør jeg påstå er lovlydige, greie folk som vil leve i fred og la andre leve i fordragelighet.

Vi hadde ikke massivt fordømt alle kristne om det var en høyreekstrem kristenfundamentalistisk gruppe som sto bak denne terroren. Vi må ta oss i akt for å massvt forsømme alle muslimer nå.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no