Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-16, 22:43   #41
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Føler meg ikke lurt nei.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 22:44   #42
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Så lenge mange reagerer og Lusthaug får vridd debatten, så har den jo ikke vært helt vellykket synes jeg. Det ødelegger for evt senere kampanjer.

For meg er det stor forskjell på at A Noas kunne tenke seg litt reklame og mer penger, kontakter noen som kjenner noen = kampanje og B en privatperson som blir engasjert og drar i gang noe stort a la David mot Goliat =kampanje. Og når det er A, men de later som at det er B, så blir det litt feil i mine øyne.

Sylvi prøver i hvertfall å fremstille det som at det er A som later som det er B. Jeg tror det er kjendisskuespillerpolitiker er forbanna på Listhaug og retorikken hennes og ønsker å gjøre noe, snakker med kompis og favorittorganisjon og lager deretter proft opplegg.

(For meg blir det ekstra morsomt at mannen til en av Norges største bloggere og selvutnevnt some-kjedis hyler "reklame! De må merke!")

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 22:47   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Men har ikje Noas sagt det da? At de alt var i kontakt med Anorak pga ønsket kampanje. Og at Joner deretter kom på banen pga han var engasjert i temaet. Og Anorak koblet dem og hjalp til? Mener jeg så et intervju på tv i dag.

At noen reklamebyråer innimellom jobber gratis for en god sak skjer jo innimellom. Jeg synes likevel det bør merkes tydelig.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/f...kk/a/23853281/

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 22-11-16 kl 22:52.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:07   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men har ikje Noas sagt det da? At de alt var i kontakt med Anorak pga ønsket kampanje. Og at Joner deretter kom på banen pga han var engasjert i temaet. Og Anorak koblet dem og hjalp til? Mener jeg så et intervju på tv i dag.

At noen reklamebyråer innimellom jobber gratis for en god sak skjer jo innimellom. Jeg synes likevel det bør merkes tydelig.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/f...kk/a/23853281/

Jo. Det var det NOAS sa til P2 på radioen i morges.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:20   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Men hva mener dere at ikke var merket?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:25   #46
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men hva mener dere at ikke var merket?

Jeg synes det fremstod som et privat initiativ. Noe han hadde tenkt ut og tatt initiativ til. Det fremstod litt rørende og kult. "La oss velte lasset sammen" på en måte.

Når det var icenesatt av reklamebyrå får det en annen vri for min del.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:28   #47
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Det virker litt kynisk at det ble vinklet som at han satt hjemme og endelig fant en sak god nok til å lage seg facebook-konto tenker jeg. Det er jo ingen ting i veien for å bruke private, sosiale medier for å dele en god sak, men jeg synes det hadde vært mer ryddig om det foregikk via plattformen til de som sto bak kampanjen. Joner kunne like fullt vært frontfigur.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:40   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Jeg synes Clemet har noen poenger her:
http://m.clemet.blogg.no/1479767428_...d_til_syl.html

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:49   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Vel, dette er jo faktisk en sak han har brydd seg såpass om at han har opprettet en FB-konto.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:54   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes Clemet har noen poenger her:
http://m.clemet.blogg.no/1479767428_...d_til_syl.html

Hun utelater glatt at det ikke er Listhaug selv som snakker vis FB-kontoen sin, men derimot en hun har ansatt. Veldig relevant om man skal smurte over å føle seg lurt, syns jeg.

(Kan legge til at jeg slett ikke er overrasket over at Listhaug ikke skriver selv, men jeg syns det er ytterst relevant når hun bruker det som et argument at Joner "ikke har gjort det selv")

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:57   #51
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vel, dette er jo faktisk en sak han har brydd seg såpass om at han har opprettet en FB-konto.

Jo, men jeg synes det hadde vært annerledes om det da var privatpersonen Joner som gjorde dette aldeles alene. Jeg har ingen ting imot saken, men da det er et firma som står bak synes jeg det ville vært ryddigere om det var via deres fb-konto (om de har en.)

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-16, 23:59   #52
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hun utelater glatt at det ikke er Listhaug selv som snakker vis FB-kontoen sin, men derimot en hun har ansatt. Veldig relevant om man skal smurte over å føle seg lurt, syns jeg.

(Kan legge til at jeg slett ikke er overrasket over at Listhaug ikke skriver selv, men jeg syns det er ytterst relevant når hun bruker det som et argument at Joner "ikke har gjort det selv")

Det står jo om det i artikkelen hun linker til, da.
For øvrig helt enig i ditt siste avsnitt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:01   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jo, men jeg synes det hadde vært annerledes om det da var privatpersonen Joner som gjorde dette aldeles alene. Jeg har ingen ting imot saken, men da det er et firma som står bak synes jeg det ville vært ryddigere om det var via deres fb-konto (om de har en.)

Jeg er helt uenig i at det er et firma som står bak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:02   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det står jo om det i artikkelen hun linker til, da.
For øvrig helt enig i ditt siste avsnitt.

Joda, men det står ikke i blogginnlegget hennes, og hun omtaler Listhaug som enmed personlig kontakt med velgerne på FB-siden din. Noe som ikke er sant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:03   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hun utelater glatt at det ikke er Listhaug selv som snakker vis FB-kontoen sin, men derimot en hun har ansatt. Veldig relevant om man skal smurte over å føle seg lurt, syns jeg.

(Kan legge til at jeg slett ikke er overrasket over at Listhaug ikke skriver selv, men jeg syns det er ytterst relevant når hun bruker det som et argument at Joner "ikke har gjort det selv")

Jeg synes likevel det er et poeng at dette ble et pr-framstøt av de store i favør Listhaug.

Verdien for Listhaug er enorm.
De innsamlede midlene er fint og flott, men veldig lite tatt PR i betraktning.

Jeg synes åpne kort er best. Jeg forventer i likhet med mange å bli lurt av Listhaug. Jeg liker ikke at dem jeg sympatiserer med legger seg på det nivået.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:05   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Jeg er fremdeles uenig i at noen blir lurt her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:08   #57
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Er man ikke lurt hvis man føler seg lurt? ( retorisk spm) Blur lutt som spørsmålet om man er mobbet hvis man føler seg mobbet. Det blur potensielt avsenders dilemma å rydde opp i.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:15   #58
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda, men det står ikke i blogginnlegget hennes, og hun omtaler Listhaug som enmed personlig kontakt med velgerne på FB-siden din. Noe som ikke er sant.

Hvor står det at Listhaug ikke skriver noe selv på Fb?
Jeg leser ut av det i mediene som ligger åpent at hun har rådgiver som gjør mye, men ikke at rådgiver forfatter alt og legger ut i hennes navn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:18   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Det er mulig jeg er miljøskadet, men det falt meg ikke inn i måneskinn at dette var noe annet enn et PR-stunt for NOAS. De første innleggene i feeden min var også uten Joner, det var bare "send Sylvi til ####" og takke-SMS-er. Jeg så på Joner som en innleid talsperson.

Når jeg ser selve Joner-posten nå, synes jeg at det antagelig hadde vært smart å merke posten hans enda tydeligere med at det var en kampanje for NOAS og ikke tilsynelatende privat. Men det forbauser meg at noen tror at dette kan gjøres av en ukyndig enkeltperson, rent teknisk.

For øvrig likte jeg ikke kampanjen. Jeg liker ikke personlig rettede kampanjer, uavhengig av om jeg er enig med "mottaker" eller ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 00:42   #60
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Samme for meg hvem som står bak, så lenge jeg kan støtte NOAS og irritere Listhaug på en gang - what's there not to like?

Samma her. Betalte inn hundrelapp nummer to i dag, da jeg hørte noen ba om å få sin tilbake.

Prinsippielt blir jeg dritsur over fordekt reklame. Men dette var ikke fordekt. Det var opp i dagen, og jeg synes kampanjen var kul.

Men hvor faen er Erna. Hvor lenge skal de få lov til å drive med denne raljeringen? (Joda, hun har vel et statsbudsjett hun bør være ganske bekymra over, kan være vi er kvitt dem fortere enn vi aner - med forbehold om at det er noen timer siden jeg oppdaterte meg på status der)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no