Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-17, 10:34   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg heier på deg, Mave.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:13   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Fikk til logistikken! Er det flere som skal? Divine, du skulle? Input?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:35   #43
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Vi kan dessuten snakke politikk rundt middagsbordet hjemme, og sørge for at barna våre er opplyste nok til å ta skikkelige og hederlige valg den dagen det er deres tur.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:36   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Vi kan dessuten snakke politikk rundt middagsbordet hjemme, og sørge for at barna våre er opplyste nok til å ta skikkelige og hederlige valg den dagen det er deres tur.

Ja!

Trenger ikke være nåværende politikk en gang, men historie og etikk. Hvordan Unngå Folkemord 1.1, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:39   #45
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg kjenner jeg er veldig fornøyd med mellomstes valg om å studere historie. Noen må gjøre det - ikke bare velge det som virker lønnsomt på kort sikt.

Ellers jeg syk :hulk: :host:, så noen demonstrasjon blir det ikke.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:43   #46
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Vi kan dessuten snakke politikk rundt middagsbordet hjemme, og sørge for at barna våre er opplyste nok til å ta skikkelige og hederlige valg den dagen det er deres tur.

Jeg snakker mye om det med elevene mine også.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:50   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fikk til logistikken! Er det flere som skal? Divine, du skulle? Input?


Jeg skal. Fikk med meg en kollega også. Si fra om du vil møtes.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 15:53   #48
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja!

Trenger ikke være nåværende politikk en gang, men historie og etikk. Hvordan Unngå Folkemord 1.1, lissom.

Jeg tror det er ekstremt viktig å snakke om virkelige ting ved bordet, ikke bare snakke pjatt.

Jeg skjønte ikke hvor mye gratiskunnskap jeg har fått av å ha to politisk engasjerte foreldre (som i tillegg er lidenskapelig engasjerte i hvert sitt parti, til dels med voldsomme interessemotsetninger), før jeg ble ganske voksen.

Det var interessant å se de lange ørene til barna mine når jeg dundret sammen med faren min over amerikansk politikk for noen helger siden. (Det er en interessant øvelse å være en til tider sofaradikal, Venstrestemmende miljøaktivistisk datter av en tidligere ganske konservativ Høyrepolitiker og en rød Senterpartipolitiker. Det blir mye spenstige politiske diskusjoner av slikt. Foråsiresånn. Ulvedebatten, når nye høyder rundt vårt middagsbord.)

Det er veldig nyttig for barn og ungdom å bli utsatt for litt forskjellige meninger, ikke bare ekkokamre. Ikke minst lærer de seg å debattere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:18   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror det er ekstremt viktig å snakke om virkelige ting ved bordet, ikke bare snakke pjatt.

Jeg skjønte ikke hvor mye gratiskunnskap jeg har fått av å ha to politisk engasjerte foreldre (som i tillegg er lidenskapelig engasjerte i hvert sitt parti, til dels med voldsomme interessemotsetninger), før jeg ble ganske voksen.

Det var interessant å se de lange ørene til barna mine når jeg dundret sammen med faren min over amerikansk politikk for noen helger siden. (Det er en interessant øvelse å være en til tider sofaradikal, Venstrestemmende miljøaktivistisk datter av en tidligere ganske konservativ Høyrepolitiker og en rød Senterpartipolitiker. Det blir mye spenstige politiske diskusjoner av slikt. Foråsiresånn. Ulvedebatten, når nye høyder rundt vårt middagsbord.)

Det er veldig nyttig for barn og ungdom å bli utsatt for litt forskjellige meninger, ikke bare ekkokamre. Ikke minst lærer de seg å debattere.

Mener du historie/etikk er pjatt, eller misforstår jeg fullstendig nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:35   #50
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jezebel publiserte "a list of Pro-Women, Pro-Immigrant, Pro-Earth, Anti-Bigotry Organizations That Need Your Support" den 9. november. Finn noe du bryr deg om der, og støtt dem økonomisk. For min del sender jeg penger til Southern Poverty Law Center.

Ellers anbefaler jeg et støtteabonnement på The Guardian. Veldig bra journalistikk og bra kulturstoff. De trenger pengene, (og du får en Guardian tote i posten).

Ben "gi så det svir (seriøst: det er alvor nå!)" Murphy


Sist redigert av Benmurphy : 31-01-17 kl 16:51.
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:38   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg skulle også, men poden er så sliten at jeg lurer på om han kan være syk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:46   #52
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg har akkurat tegnet abonnement på Washington Post, som en start.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:53   #53
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mener du historie/etikk er pjatt, eller misforstår jeg fullstendig nå?

Jeg skjønner ikke helt hvordan du leser det som at historie/etikk er pjatt, altså. Det var ment som at jeg er enig i man må gjøre mer enn bare å småprate ved middagsbordet. Jeg kunne sikkert ha skrevet "ja" først i setningen, for å understreke at jeg var enig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 16:59   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg skjønner ikke helt hvordan du leser det som at historie/etikk er pjatt, altså. Det var ment som at jeg er enig i man må gjøre mer enn bare å småprate ved middagsbordet. Jeg kunne sikkert ha skrevet "ja" først i setningen, for å understreke at jeg var enig.

Hehe, nei, jeg regnet egentlig med at jeg leste skeivt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 17:20   #55
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Man blir jo litt lett paranoid av dagens mediebilde. Jeg kjenner at jeg er livredd for å komme i "jaja"-modus. Og tenker at den dagen jeg er der, så er veldig mange andre der også.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 17:27   #56
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg er helt enig i at vi må snakke mqed barna rundt middagsbordet' men samtidig bør vi ikke skremme dem for mye med verst-mulig-scenarioer. Jeg har i hvert fall en som må skjermes noe for å få sove godt om natten.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 17:28   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg er også livredd for jaja-modus og går rundt og siterer Øverland for meg selv i ett sett om dagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 18:10   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er også livredd for jaja-modus og går rundt og siterer Øverland for meg selv i ett sett om dagen.

Jah!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 19:42   #59
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Jeg har en som kan være ganske sart, men jeg tenker at det å snakke med ham om Trump ikke blir feil. Siden det tross alt skjer "der", ikke "her". Jeg trenger jo ikke utbrodere de verste dommedagsscenariene, men samtidig så er det viktig å vise at det ikke nødvendigvis er slik at man løser vanskelige problemer med enkle løsninger. Det er så utrolig lett å finne "noen andre" å skylde på. Og det er USA et veldig godt eksempel på.

On a lighter note - jeg har begynt å henge på Twitter, og følger også den republikanske speakeren Paul Ryan. Jeg ser av mange av Tweetene hans at han er veldig mot Obamacare, og for en "patient-oriented solution". Hvis republikanerne faktisk klarer å få på plass noe som fungerer bedre enn ACA, så hadde jo det virkelig vært strålende. (Det hadde neppe kommet på plass, hvis ikke Obama hadde introdusert ACA i utgangspunktet. Men det trenger man jo ikke snakke så høyt om, hvis resultatet er at det kommer noe som virker bedre enn det de har i dag.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 21:12   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Ja, Gaia, man må bare finne nivået for sitt/sine barn. Vi snakker selvsagt om det, men for ha er det nært (ettersom vi har bott i USA og han har venner der) så det er en del av praten om Trump som vi ikke lar ham høre, her i huset. Det hadde bare gjort ham mer urolig.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no