Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 14:55   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg kan bare signere esme her. Jeg var flere ganger i uken på telefon til apoteker for å ringe inn resepter til nær (og fjern) i løpet av feriedagene på hytten. Men det er egentlig bare hyggelig å hjelpe; det som tar meg noen minutter på telefon hadde tatt dem en dag på legevakten å få til. I ferien.

Men jeg er drittlei av å måtte diskutere helsevesen, helsepolitikk og enkeltskjebner til mennesker jeg aldri har møtt, bare fordi personen som sitter ved siden av meg i selskapelig sammenheng har en mening om noe helserelatert. De forventer jo at jeg skal bli engasjert. Og jeg er for veloppdragen til å være ufin.

Og som esme har jeg sittet mang en gang og lissomunnskyldt kollegaer jeg aldri har møtt, for ting som kanskje aldri har vært gjort eller sagt slik vedkommende refererer, og som kanskje ikke engang er sant. Jaja.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 15:05   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Sjelden, da det er få som ønsker å diskutere matematikk og statistikk i selskapslivet. Rent bortsett fra den obligatoriske "jeg HATET matte da jeg gikk på skolen" som jeg er rimelig drittlei.

Nå skal jeg bli lærer, så kanskje ting blir litt annerledes.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 15:10   #23
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg er førskoleklærer og jobber som pedleder. Har selv tre jenter, og folk forventer at jeg har pedagogisk riktig oppdratte barn som aldri gjør galt... Heldigvis er også førskolelærer menneskelige og kan gjøre teite ting...

Men jeg opplever alltid at folk skal diskutere barneoppdragelse når jeg er i ikke-edruelige sammenkomster, og da forventes fasitsvaret liksom...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 15:31   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Nei. Venner ringer til meg for å høre hva bursdagsannonsene koster i avisa, det er det eneste.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 16:07   #25
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei. Venner ringer til meg for å høre hva bursdagsannonsene koster i avisa, det er det eneste.

Er du journalist?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 16:50   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg har ikke det store problemet med det nei. Sier jeg er økonomikonsulent og da er det stort sett bare såvidt at folk klarer å skjule en gjesp .

Mannen derimot er ambulansesjåfør og det medfører større interesse merkelig nok......

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 16:59   #27
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Ja. Både meg og mannen. Mannen er spesielt populær til vennetjenester (Byggmester). Og jeg er populær på vorspiel. Da må jeg tuppere hår og sminke jentene før byen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:15   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg har måtte svare foreldre på butikken om jobbmessige ting. Jeg er glad jeg ikke bor i egen skolekrets.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:17   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Når jeg tenker meg om, hender det forresten at jeg får tekstmeldinger fra mer eller mindre animerte venner på sene kvelder med spørsmål om diverse faktaopplysninger eller definisjoner på fremmedord. Men det er mulig det er mer fordi jeg har sære venner enn fordi jeg har et spesielt utsatt yrke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:45   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Nja. Mange tror at vi kan svare på hvorfor barnet deres er akkurat som det er fordi vi begge er pedagoger. Dessuten må jeg av og til forsvare lærere som jeg aldri har møtt, evt fortelle foreldre hva de kan kreve og forvente av skolen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:11   #31
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg får mye henvendelser privat som jeg aldri hadde fått om jeg ikke var sykepleier ja. At jeg i tillegg jobber på legevakt hjelper jo ikke akkurat det heller.
Greit nok i små posjoner når det er nære venner, men ikke når mer perifert bekjente og deres familie ringer meg hjem.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:17   #32
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg får stadig høre "Du som er lærer, osv osv," med intrikate spørsmål om all verdens, som jeg selvsagt bør kunne. Spesielt svigerfaren min digger å sette meg fast.
Selvsagt må jeg også få artige sidespark ifht. feriene fra alle og enhver.
Og mange spør om råd om barneoppdragelse, barnets utvikling og skolehverdagen - og det er bare koselig å diskutere.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:18   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Øh ja, og vil herved(med?) avkrefte alle rykter om at jeg er ekspert på skatte- og avgiftsrett fordi jeg har jobbet som økonomiassistent i et halvt år og SKAL utdanne meg til regnskapsfører.

Ring pappan min!

…og så jobber jeg hardt med å holde meg i skinnet og ikke dele alle mine skrekkhistorier fra sykehus og legevakt bare fordi jeg er i nærheten av ymse helsepersonell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:21   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Å ja da. Det er stadig noen som skal diskutere sykdom, medisiner, rehabilitering osv med meg (jeg er sykepleier).

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:23   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Ja. Alle har jo gått på skolen og hatt lærere, og mange har barn som går på skolen. Jeg må alltid svare for ferien, den til enhver tid gjeldende læreplan og skolepolitikk.
Den mest plagsomme ulempen, er imidlertid at 99,99% må fortelle meg at de var den verste klassen som hadde vært noensinne der de gikk på skolen, og at de sykemeldte x-antall lærere. Beklager, men dere var nok ikke det :illusjonsknuser:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:37   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Mange eldre tror jeg kan og vil hjelpe dem med slektsforsking. Jeg kan, men jeg vil ikke. Så jeg vrir meg ut av det ved å legge vekt på MODERNE historie. Ellers blir jeg av og til plaget med at noen tror at historikere kan alle årstall og blir snurt og skuffet over at jeg ikke kan det og attpåtil kan avsløre at man får årstallsliste på eksamen...Hva er vel poenget med eksamen da???

I min gamle jobb var det mange meninger om barnevernet, og jeg måtte som legene her stå til rette for det meste av det barnevernet har gjort galt, hva barnevernet har unnlatt å gjøre og ikke minst måtte forsvare Det Onde BarnevernetTM. (Enda jobben min var å rette opp feil.. )

Nå er det mye politikk, og jeg må som ansatt i lokal-partiet forsvare alle sider og nivåer. Det kan være ganske slitsomt. Jeg gleder meg egentlig litt til å få ny jobb og ikke skulle forsvare et helt parti. Men det blir vel det samme igjen, bare på en ny måte.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:43   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Jeg arbeider med data. Ingen spør meg om noe som helst fordi jeg er totalt inkompetent. Jeg har tidligere bare jobbet med servere. Og til dere som ikke vet det: Det er forskjell på en mailserver og en mailklient. Jeg aner ikke hvordan dere konfigurerer outlooken deres.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:02   #38
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Ja, nærmest daglig. Så ofte at det hender jeg på fest og når jeg treffer nye mennesker, holder tilbake med å fortelle hva jeg gjør. Nå elsker jeg yrket mitt, men det kan bli for mye av det gode iblant.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:11   #39
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Ja, nærmest daglig. Så ofte at det hender jeg på fest og når jeg treffer nye mennesker, holder tilbake med å fortelle hva jeg gjør. Nå elsker jeg yrket mitt, men det kan bli for mye av det gode iblant.

Men du kan godt fortelle det til oss. Ja, gjett om jeg er nysgjerrig av meg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 20:23   #40
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg arbeider med data. Ingen spør meg om noe som helst fordi jeg er totalt inkompetent.

Da er vi to! Mine omgivelser har gitt meg opp for lengst... Og jeg har lært meg å stoppe enhver forespørsel om hjelp før den kommer, med "... men jeg har IKKE peiling på slike vanlige PCer - der er jeg HELT blank..."

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no