Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 11:09   #261
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åhå! Jeg hadde morsom telefonselger på tråden i går!

Det er alltid en litt dårlig start for disse stakkars menneskene når de begynner med å spørre om jeg er alfaCharlie [insert gammelt etternavn].

"Nei." :isrøst:

Men hun her het Emma, og hver eneste gang hun sa navnet mitt, som var ganske ofte, svarte jeg med "så fint, Emma!", "hyggelig å høre, Emma!", "Emma, det høres spennende ut!", for så å avslutte med "Veldig, veldig trivelig at du ringte akkurat meg Emma, men jeg er ikke interessert i det hele tatt, så kanskje vi kan slutte å snakke nå, Emma?"

:flirer:

Det er faktisk veldig gøy når man kan snu irritasjonen sin til noe så morsomt, ikke sant?
Jeg har en far som er ekspert på dette området. Husker en gang i barndommen hvor han ble oppringt av en selger som spurte:
Selgeren: "Hei, dette er selger Johansen, er det "ponnapappa" jeg snakker med?"
Ponnapappa: "Nei, det er snekkeren"
Selgeren: "Har du ponnapappa i nærheten?"
Ponnapappa: "Ja jeg tror det, vent litt da"
Og selgeren ventet og ventet og ventet....

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:41   #262
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Bestefar svarer gjerne slik:
"Andersen? Nei, han er ikke tilstede, han har desverre gått bort..." Eller:
"Andersen? Nei, han har dratt på jordomseiling. Når han er tilbake? Tja.. Om 6 mnd kanskje?"

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:44   #263
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Det var en selger som ringte meg fra Krimklubben (bokklubb):
"Hei LilleLeo! Hvordan går det med deg?"
Jo takk, det går bra her du.
"Du LilleLeo, jeg ringer fra blabla og siden du er en så god kunde hos oss, så ønsker vi å gi deg et fantastisk tilbud!"
God kunde?
"Ja, du er jo det!"
Øh, javel? Men hvordan kan jeg være en god kunde? Jeg meldte meg kun inn for å få en veske jeg ville ha og har ikke kjøpt noe annet enn den? (her lo jeg godt)
"Øhm.. eh.. *fnis*.. Eeh.. Vel.."

Hun hadde ikke så mye fornuftig å komme med da nei.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:59   #264
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det var en selger som ringte meg fra Krimklubben (bokklubb):
"Hei LilleLeo! Hvordan går det med deg?"
Jo takk, det går bra her du.
"Du LilleLeo, jeg ringer fra blabla og siden du er en så god kunde hos oss, så ønsker vi å gi deg et fantastisk tilbud!"
God kunde?
"Ja, du er jo det!"
Øh, javel? Men hvordan kan jeg være en god kunde? Jeg meldte meg kun inn for å få en veske jeg ville ha og har ikke kjøpt noe annet enn den? (her lo jeg godt)
"Øhm.. eh.. *fnis*.. Eeh.. Vel.."

Hun hadde ikke så mye fornuftig å komme med da nei.

Haha, kjempebra!

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 12:12   #265
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Min far pleier alltid å spørre om de betaler, de som ringer for å foreta undersøkelser av allverdens. Når de svarer nei, pleier han å si at da er han ikke interessert

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 17:10   #266
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 17:20   #267
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 17:21   #268
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror det, ja. Men så har vi noen søte også, da. Som han som slapp på alt for mange passasjerer en dag det øsregnet, og som sa over høyttaleren på sjarmerende dårlig norsk "jeg får problema med polliti hvis de stopper meg, men jeg er glad i dere, så jeg gjør dette av kjærligheten".

Åååååh.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 18:36   #269
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Nevnte jeg advokater? Og ansatte i psykiatrien?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:54   #270
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nevnte jeg advokater? Og ansatte i psykiatrien?

Consider it done.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 23:04   #271
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Divine: Hjelp for noen sjåfører, tror jeg hadde sluttet å ta buss jeg.


Sist redigert av Chablis : 31-10-09 kl 17:12.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no