Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovere eyeliner/øyebryn i Trondheim?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 10:48   #21
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovere eyeliner/øyebryn i Trondheim?

Oppdatering: Lene Tessem er borte til 6.aug. Da skal jeg bestille time!

Tar eyeliner oppe i første omgang, og så vil jeg se hva slags farger hun bruker. Vil ha den lyse "pebble" som Sol Hegge bruker her, eller ingen øyebryntattoo i det hele tatt. http://sols.blogg.no/1266433658_fret..._se_resul.html

Jeg har like lite hår ytterst i brynene som modellen, og jeg har ikke nappet ukontrollert i min ungdom. Jeg tok bare enkelthår som voks ned mot øyelokket.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 10:53   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovere eyeliner/øyebryn i Trondheim?

Jeg ler og ler og ler. Ikke av temaet, men i de bloggene dukket det opp en person fra min fjerne fortid som jeg rent hadde glemt. Jeg dauer ...
Takk FP. Dere reddet dagen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no