Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvordan er dine håtbørstevaner?
Jeg har kort hår og børster aldri. 18 10,59%
Jeg har kort hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 20 11,76%
Jeg har kort hår og børster ved hvert døbesøk. 0 0%
Jeg har langt hår og børster aldri. 19 11,18%
Jeg har langt hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 89 52,35%
Jeg har langt hår og børster ved hvert dobesøk. 5 2,94%
Jeg har hår og børster 100 tak før jeg legger meg. 1 0,59%
Jeg bruker kam og har hentesveis. 0 0%
Jeg er mest overrasket over alt du kan lure på, Chanett. 5 2,94%
Annet som jeg skal fortelle om i tråden. 13 7,65%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 12:07   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Det er mulig jeg er sjuske, men jeg børster håret kun morgen og evt om jeg skal ut på noe om kvelden. Og jeg har hår like nedenfor skuldrene.

Jeg har nå vært på reise og det overrasker meg at på hvert eneste toalett står det damer og børst hår. Felles for alle er at de har hår fra skuldrene og ned, så jeg regner med at korthårdamer ikke børster?

I rekken av ting jeg lurer på ber jeg dere selvsagt om å svare på en påll. Utdyp gjerne i eget innlegg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:10   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg er sjuske på håret så nei. Stort sett samler jeg det i en strikk for å slippe å ha nærkontakt med det. Men når man er ute sånn ser man kanskje mest folk som skal noe? Jeg kan også finne på å børste gjennom håret når jeg skal noe hvor det er et poeng å ikke se ut som et takras.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:12   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Ja, etter at det ble skulderlangt, så gjør jeg det.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:12   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Har pinnkorte spikerkrøller, så nei, jeg børster aldri.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:15   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg grer så og si aldri håret. Nå har jeg klippet det fra livlengde til litt mer enn skulderlengde, så da blir det sikkert enda mindre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:16   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Med krølla hår begrense det seg til å kamme gjennom med greip når det er nyvaska og vått. Børste dette håret er ei umulighet. Dattera mi på straks sju har slett hår og børste vel håret cirka 20 gongar pr. dag.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:22   #7
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Nope. Håret mitt vert børsta av frisøren sånn ca annankvar mnd når eg er der. Elles ikkje. Har skulderlangt hår.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:25   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg drar fingrene gjennom håret når det er vått.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:25   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg grer håret med fingrene etter å ha dusjet. Det er vel stort sett det. Men det er vel ikke nødvendigvis sjuskete? Det kommer jo an på hva slags hår man har.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:26   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har langt hår som børstes om morgenen og etter at det er vasket. Hvis jeg husker og ikke sovner på sofaen.

  Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:27   #11
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Nå har jeg så kort hår at børste er ikke vurdert en gang, meeen for 4 mnd siden når jeg hadde kjempelangt hår børstet jeg flere ganger om dagen

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:27   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har kort hår og børster kun gjennom håret når det er nyvasket. Ellers rufser jeg i det dann og vann.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:29   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster det når det er nyvasket. Av og til når jeg står opp, men ikke alltid. Og hvis jeg skal noe spesielt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:45   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg vasker/steller eller børster håret om morgenen, og av og til om kvelden hvis jeg skal noe. Ellers får det være i fred. Jeg har bob i hakelengde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:48   #15
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har kort hår. Jeg børster gjennom det etter dusjen. Ellers bare rufser jeg det til.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:49   #16
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har langt, tjukt ruskehår, og må børste det stadig vekk for at det ikke skal se alseles sjuskete ut. Tar noen børstetak morgen, kveld, hvis jeg skal ut av huset for ett eller annet, og ellers innimellom, hvis jeg husker på det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 12:59   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har hår like nedenfor skuldrene og grer det... flere ganger i uka i alle fall..

Men faktisk ikke nødvendigvis daglig. Fant ikke børsten min i morges. Lett fuktige fingre fikk gjøre nytten.

(Ja, jeg har en halvbustete sveis uansett hva jeg gjør. Hår med krøller/fall som vaskes noen ganger i uka, og altså ikke akkurat nødvendigis gres daglig heller)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:00   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har langt hår og har ingen faste børsterutiner. Det børstes om morgenen før jeg skal på jobb hvis det trengs, men det er ikke alltid det trengs. Og så børstes det gjerne om kvelden slik at kjæresten skal slippe å sette fast fingrene (og lugge meg) i flokene. Og så børstes det hvis det trengs hvis jeg skal ut på noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:22   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Ha ha. Hadde jeg gjort det ville jeg sett ut som Einstein på en dårlig dag. Avhengig av å klappe det ned med vann ihvertfall.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:30   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har relativt kort hår og børster det bare etter hårvask.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no