Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva gjør du med håret om natten?
Jeg sover med håret løst og liker at håret kiler meg på nakne kroppsdeler 8 6,67%
Jeg sover med håret løst og har aldri tenkt at håret føles som edderkoppspinn 77 64,17%
Jeg sover med håret løst, men liker det egentlig ikke 11 9,17%
Jeg fletter håret og føler meg som Rapunsel 8 6,67%
Jeg fletter håret og tenker ikke over at det er klumpete å sove på 10 8,33%
Jeg fletter håret, men liker det egentlig ikke 4 3,33%
Jeg setter håret i en hårball i nakken og drømmer ofte at jeg har på nakkekrage 3 2,50%
Jeg setter håret i en hårball opp på hodet og har slitt av halve hårmanken før solen står opp 5 4,17%
Jeg setter håret i en hårball, men liker det egentlig ikke 10 8,33%
Hårball?! Crazy catwoman!! 10 8,33%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 20:54   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg holder på å spare til langt hår, og begynner å få litt lengde. Men jeg blir jo helt sprø av at det der håret er i veien hele tiden. Og spesielt om natten.

Hvis jeg lar det være løst blir det skikkelig flokete på grensa til dreads, samtidig som håret killer meg og ligger over ansiktet mitt og slikt i løpet av natten.

Hvis jeg fletter det blir det klumpete å ligge på ryggen. Setter jeg det opp i en "hårball" i nakken eller lenger opp på hodet blir det også klumpete, og litt vondt, fordi jeg må ha det så stramt for å få det til å være oppsatt hele natten.


Så, hva gjør erfarne hårmennesker?
Poll kommer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 20:57   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Da jeg hadde langt hår, og sov i sovepose - flettet jeg en løs flette som begynte i nakken. Tenkte aldri over at den var klumpete, jeg har sånn ca verdens tynneste hår.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 20:57   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

1C, men som jeg skrev i den andre tråden så snurrer jeg det veldig før jeg legger hodet ned og det holder det unna rygg, skudre, øyne til jeg sovner - som oftest. Jeg synes også at håret er i veien om natten.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 20:58   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg har sånn ca verdens tykkeste, groveste hår.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:01   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:01   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Har det i hårball høyt oppå hodet, så jeg ikke merker den. Eller løst, når jeg ikke kreperer av det (dvs ikke om sommeren). Er ikke veldig redd for at det skal bli slitt, for har enorme mengder hår, og det er hårene på undersiden som slites av evt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:04   #7
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg har tykt hår og kjente meg veldig igjen i svaralternativene.
Håret er ikke så langt nå, like nedenfor skuldrene, men det er på grensen til irriterende om natten. Når det blir litt lenger kan jeg slenge det bak over puta slik at det "detter" nedi sprekken foran senga. Jeg ligger som død, i samme stilling nesten hele natta.

Flette er bare klumpete!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:05   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg ligger ikke i ro i løpet av natta. Kanskje det er der problemet er? Jeg bør dopes ned så jeg ikke surrer så mye rundt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:05   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg hadde det løst, men la det bakover på puta, så jeg fikk luft i nakken.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:06   #10
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Her er det enten løst og jeg ikke liker det, flettet og jeg ikke liker det eller en hårball og ikke liker det
Løsning: jeg burde absolutt klippe meg, det er det jeg ønsker, men nå har jeg endelig fått laaangt hår til bryllupet som igjen ble utsatt pga skolegang så jeg må overleve til 2014

Det varierer hva jeg gjør med det mao, noen ganger legger jeg meg med løst hår og har ett strikk rundt håndleddet så jeg kan surre det sammen når det irriterer for mye.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:07   #11
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Og jeg har masse hår og ligger ikke rolig om natten.
En flette er ekkelt ja, det er bedre med en flette på hver side for da blir de ikke så tykke.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:08   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Og hvor mange kommer til å tenke at løst hår over ansiktet om natten er edderkoppspinn fra nå av?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:09   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Når det er så langt som det er no, så må eg ha det i ei laus flette om natta. Ellers blir det flokete, samt at det klør, luggar og irriterer.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:10   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Det som gjør at jeg setter det opp er ene og alene varme. Målte omkretsen på hestehalen forleden, og den er på 12 cm. Blir jo som å sove med ullue.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:15   #15
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg fletter det. Har langt og tynt hår og merker ikke at håret er flettet.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:20   #16
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg sover ofte med håret løst, men velger også noen ganger å sove med flette. Begge deler er helt greit.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:22   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg sover med håret i ei løs flette og et tynt strikk.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:22   #18
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Når jeg hadde langt hår sov jeg med det løst

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:23   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg skulle hatt en oppfølgingspoll.

Dere som fletter håret selv, fletter dere det på siden da? Jeg rekker ikke helt ned hvis jeg skal flette det midt bak.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:24   #20
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Dere som fletter håret selv, fletter dere det på siden da? Jeg rekker ikke helt ned hvis jeg skal flette det midt bak.

Jeg starter med å flette bak og når jeg ikke rekker ned lenger så trekker jeg fletten over mot siden og gjør den ferdig. Jeg har hår til langt ned på ryggen.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no