Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva gjør du med håret om natten?
Jeg sover med håret løst og liker at håret kiler meg på nakne kroppsdeler 8 6,67%
Jeg sover med håret løst og har aldri tenkt at håret føles som edderkoppspinn 77 64,17%
Jeg sover med håret løst, men liker det egentlig ikke 11 9,17%
Jeg fletter håret og føler meg som Rapunsel 8 6,67%
Jeg fletter håret og tenker ikke over at det er klumpete å sove på 10 8,33%
Jeg fletter håret, men liker det egentlig ikke 4 3,33%
Jeg setter håret i en hårball i nakken og drømmer ofte at jeg har på nakkekrage 3 2,50%
Jeg setter håret i en hårball opp på hodet og har slitt av halve hårmanken før solen står opp 5 4,17%
Jeg setter håret i en hårball, men liker det egentlig ikke 10 8,33%
Hårball?! Crazy catwoman!! 10 8,33%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-12, 11:01   #61
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Mitt hår er omtrent løst en gang i uka, maks... Og den dagen KAN jeg finne på å legge meg med håret løst. Ellers er det alltid i hestehale eller knute.... Flette nytter ikke for den sklir ut. Jeg er så hårsår og har såpass med hodebunnsproblemer at jeg nærmest myrder den som lugger meg. Kapp heller av meg fingeren.
Det er middels tykt til tykt, men typisk nordisk blondt hår, og akkurat nå rekker det ned til BH stroppen. Det skal endelig klippes til helgen og da skal jeg ha igjen to håndflater i hestehalen Så nå blir det "kort"! Og forhåpentligvis litt sveisent Selv om jeg har klippet det ganske mye opp allerede da... Vil jeg ha det langt igjen vokser det rimelig kjapt heldigvis og kan fint bli så langt at det rekker meg til hoftene, men det er ikke noe ønske all den tid jeg _ikke_ har tid og ork å stelle det. Og det blir fort slitt.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 11:25   #62
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg har hår til midt på ryggen, Pøblis. Men jeg har hatt hår til midjen uten at jeg måtte flette det for å sove.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 22:46   #63
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Sover med flette som flyttes hver gang jeg snur meg iløpet av natten. Ikke optimalt med andre ord.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 22:56   #64
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Har hår til nesten midt på ryggen. Stort sett sover jeg med det løst, men om det er litt for lenge siden sist hårvask fletter jeg det i en enkel flette i nakken.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 23:34   #65
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg sover med håret løst, eller i hestehale hvis jeg glemmer å ta den ut.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 01:30   #66
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 01:31   #67
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Eller kanskje ikke. Jeg har hår til livet omtrent og sover med det løst. Alt annet plager meg.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 08:01   #68
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg har tynt hår og må ligge med det løst.
Alt annet fører til gigantisk floke, selv flette.
Har jeg det løst går det i alle fall an å gre gjennom det dagen etter.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 08:17   #69
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg fletter håret i en flette som begynner i nakken og legger den bare til den andre siden av den jeg sover på. Sove med håret løst gir meg altfor mange floker.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 09:39   #70
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg har hår som når nesten til rompa og sover med løs flette rett ned, ikke på siden. Jeg sover så og si bare på siden/magen og merker ikke noe til den. Hvis håret er løst er det garantert noen som legger seg på det/tråkker på det/lugger meg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 25-07-12 kl 09:44.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 21:20   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg blir av å sove med løst hår, og fletter elle har samler i hestehale. Ikke så veldig behagelig det heller, men av to onder...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 21:22   #72
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med langt hår: Hva gjør dere med håret om natten?

Jeg sover med håret løst. Har ikke hatt noen tanker om at dette er ubehagelig eller plagsomt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no