Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Grei ut om dine lommespeilvaner.
Jeg har lommespeil og bruker det hver dag. 6 7,89%
Jeg har lommespeil og bruker det sporadisk. 15 19,74%
Jeg har lommespeil og har enda ikke fått gode lommespeilvaner. 6 7,89%
Jeg har ikke lommespeil men ser at jeg kunne hatt bruk for ett. 13 17,11%
Jeg har ikke lommespeil og har ikke behov for noe slikt. 35 46,05%
Jeg greier utførlig ut om mine lommespeilvaner i tråden. 1 1,32%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-12, 11:23   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Nok en ting Chanett lurer på.

Det har gått opp for meg at jeg, i en alder av 38 år,ikke har lommespeil. Jeg fant ut at jeg kunne ha trengt det da vi leide hus med bare speil på badet i sommer. Heldigvis hadde tenåringen, så jeg fikk låne hennes.

Men nok pjatt. Etterpå har jeg tenkt på at kanskje voksne damer flest har lommespeil og derfor spør jeg dere. Dere som gir meg svar på alt.

Påll følger selvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:28   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Eg har lommespeil og det blir utelukkende brukt til å sjekke håret bak.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:28   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Det har jeg ikke. Sjeldent jeg har følt behov for det.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:29   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har lommespeil og det blir utelukkende brukt til å sjekke håret bak.

Et bruksområde jeg ikke hadde tenkt på. Hm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:35   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Nei, jeg har speil og omvendt kamera på Samsungen min om jeg trenger å sjekke utseendet ute.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:36   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har ikke lommespeil, og tror ikke jeg vil ha bruk foor et med det aller første.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:37   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Bruker bare mobilen de få gangene jeg har behov for det og ikke har et større speil i nærheten.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:51   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg kjøpte meg et lommespeil i sommer. Jeg har brukt det 3 ganger: Plukke ut hår fra øyet (2) og sjekke om jeg hadde leppestift på tenna. (1)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:08   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Et bruksområde jeg ikke hadde tenkt på. Hm.

Hm, korleis ellers sjekke håret bak?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:08   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har stort sett alltid et lite speil i veska. Bruker det ikke så ofte, men greit å ha der. Hvis jeg sminker meg mye en dag så er det greit å ta en sminkesjekk ut i dagslys. Det er ikke alltid baderomslyset er bra nok.
Eller hvis jeg får noe i øyet, eller spiser ute og ikke vil ha noe mellom tennene og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:08   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har et som jeg som regel bruker når jeg sminker meg. Det ligger i sminkevesken, og er ikke med meg rundt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:08   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg sjekker ikke håret bak. Så jeg kan se skikkelig rar ut uten å vite det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:12   #13
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har mange, bruker de sporadisk. Men kameraet på iphonen har tatt endel over.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:14   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg sjekker ikke håret bak. Så jeg kan se skikkelig rar ut uten å vite det.


Spesielt var dette en hang up for meg da eg hadde kort hår. Eg har sett mange flotte damer med kort hår som ser smashing ut forfra og så er det soveskille bak.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:46   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Har ikke, men bør kjøpe. Eller få meg bedre lys på badet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:47   #16
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har et lite, lett lommespeil som jeg bruker når jeg skal dryppe øynet mitt på teltturer etc.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 12:47   #17
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har sett mange flotte damer med kort hår som ser smashing ut forfra og så er det soveskille bak.

Soveskille er bare sjarmerende. Spesielt om de smashing damene tar det humoristisk når man påpeker bakhodet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:02   #18
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg bruker det til å sjekke håret bak dersom jeg har en eller annen fancy frisyre. Jeg bruker det også når jeg plukker øyenbrynene.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:02   #19
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Nei, jeg har ikke lommespeil som er med i veska. Det har jeg heller ikke behov for.

På badet har jeg et håndspeil som innimellom brukes til å sjekke sveisen bakfra - til daglig børstes det ikke en gang. Er vi på ferie hender det at jeg bruker speil som hører med i solpudder eller sminkesett dersom det er kø på badet eller vanskelig tilgjengelig speil.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:13   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lommespeil og hvordan bruker du det?

Jeg har fordi jeg måtte kjøpe et kjempesøtt speil. Jeg har også god bruk for å ha med meg speil i vesken i og med at jeg bruker linser og av og til må skifte i løpet av dagen (jeg kan ikke bare ta ut linsene hvis jeg får problemer, kan bla ikke kjøre bil uten)

Er det ikke nusselig, da?

Men jeg bruker det jo ikke .... . Glemmer å ta det med meg, glemmer å bytte fra en veske til en annen etc

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hm, korleis ellers sjekke håret bak?

Jeg har sånn baderomsspeil hvor du kan se deg i alle vinker (med en del vridninger, med dog ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no