Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 18:00   #221
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Typisk ting man står på butikken og tenker "hm, lage fiskepinner? Mon tro om jeg har griljermel hjemme, det har jeg ikke brukt på en god stund. Nei, får kjøpe en pakke i tilfelle jeg ikke har hjemme, for det er jo dumt å mangle." Og vips har man plutselig ganske magne.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:20   #222
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.396
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hva bruker man grilejmel til da?

Jeg har mistet litt piffen kjenner jeg. Frem til nå har jeg tatt ting for er gjort på en kveld/formiddag. Nå gjenstår det en del ting som tar dager...

Griljermel bruker jeg når jeg lager hjemmelagede kyllingnuggets og fiskepinner, og det har jeg laget i tre land. De japanske og thailandske er kjøpt fordi de hadde så fine poser ...

Alle solsikkekjernene er sånn "hm, jeg skal bake brød og har jeg det da?" som Elise beskriver.

Usj, det er kjipt når det bare er de store oppgavene igjen! Men du greier det! Kan du bryte dem ned i mindre deler?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:29   #223
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har ikke kommet skikkelig i gang enda, jeg. Men jeg synes likevel jeg rydder hele tiden, mye papir forsvinner i alle fall. Badet er tatt i høst og er mer enn bra nok. Mine klesskap er også greie egentlig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:31   #224
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Det er så deilig å få orden! Jeg kjenner litt ro i sjelen når det er ryddig og jeg har oversikt.

Kjøkkenet er litt sånn langtidsprosjekt, det hoper seg opp der. Jeg er nesten ferdig nå tror jeg. I mellomtiden har jeg fått tatt barnerommet og alle klesskapene til ungene. Jeg har stålkontroll på hva de har av vinter og sommertøy og alle lekene er sortert og jeg har laget til rotasjonsystem. Dsv at jeg har pakket vekk en god del og tatt frem noe som har vært borte en stund. Gamle leker blir som nye = mamma får slappe av.
De neste punktene jeg har på listen er mitt eget og mannens skap og så boden, den gruer jeg meg til.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 18:03   #225
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

1. Rydde i juleeskene og kvitte meg med det som ikke er i bruk.
2. Rydde i kleskap 1 på rommet vårt.
3. Rydde i kleskap 2 på rommet vårt.
4. Rydde i kommode og lite skap på rommet vårt.
5. Rydde alle skap på badet.
6. Rydde kommode og kleskurver på badet.
7. Rydde i kleskurver i gangen.
8. Rydde i klesskap på barnerom 1.
9. Rydde i kleskap på barnerom 2.
10. Rydde i inneboden (dette blir en hatoppgave )
11. Rydde i syskrinet.
12. Lappe alle klær og kosedyr som ligger på vent.
13. Rydde og vaske i det ene kjøkkenskapet som gjenstår.
14. Rydde under trappa.
15. Kjøpe OG henge opp en ny hylle på Storebrors rom.
16. Kvitte meg med alle sko som er for små/ikke i bruk.
17. Pakke vekk bøker som ikke er i bruk, men som vi vil spare på.
18. Gå gjennom alle leker sammen med ungene og se om det er noe vi kan kvitte oss med.
19. Rydde i roteskuffen i stua.
20. Rydde på vaskerommet.
21. Feste en skuffe i et skap i stua som har vært løs aldri så lenge.

Må dra fram denne for å motivere meg i gang igjen. 8/21 unnagjort, men mye gjenstår.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 18:11   #226
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Usj, det er kjipt når det bare er de store oppgavene igjen! Men du greier det! Kan du bryte dem ned i mindre deler?

Godt poeng, takk. Nå har jeg delt inn gjesterommet i soner og laget om den ene boden til midlertidig container. Vi skal bygge om deler av huset denne våren og alle rommene der må tømmes.

Nerdemannen har intet mindre enn fire ødelagte laptoper, to pc-kabinett og to digre plastkasser med ledninger stående på gjesterommet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 18:18   #227
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.396
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Sounds familiar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 19:59   #228
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har ikke sett denne tråden før i dag, men har bestemt meg for å melde meg på siden jeg og gubben er usedvanlig inspirert for tiden. I dag her jeg feks sittet i sofaen å sett på opptak av Luksusfellen Sverige mens jeg har sortert, kastet og laget systemer i truser, sokker, strømpebukser og andre klær. Opprydding både i stua og på TV med andre ord.
Så her kommer min liste (og jeg måtte bare inkludere de tingene vi har gjort de siste dagene, for å skryte litt ):

Fargekoder:
Rød - Jeg har gjort
Blå - Gubben har gjort
Oransje - Vi har vært sosiale og gjort dette sammen
Grønn - Hovedsone i leiligheten er ferdig!!


Kontoret/soverommet:

  • Rydde alle VHS-filmene ut av bokhylla - det var nesten 500 stk
  • Lage orden i alle bøkene som står/ligger slengt i før nevnte bokhylle etter at alle VHSene er ute
  • Rydde i DVDene, også etter at alle VHSene er ute
  • Kjøre alle VHSene på Grønmo, bortsett noen få som en kollega på jobb vil ha
  • Njulaifs klesskap: Undertøysskuffen, T-skjorter/topper, tunikaer, vesker, luer/skjerf/lester, bukser, gensere, annet.
  • Også Njulaifs klesskap: Rydde de to øverste hyllene som er fulle av toallettpapir, kjøkkenruller og en masse andre greier jeg ikke helt aner hva er
  • Rydde i alle papirer (forsikring, selvangivelse/skatt, gamle regnskapspapirer, attester osv)
  • Rydde i alle valutaene våre - organisert i små krukker fra Ikea med flagg på for å symbolisere hvilken valuta som er oppi
  • Rydde i all mulig annen skit som er i de hyllene
Kjøkkenet:
  • Hjørneoverskapet
  • Redskapsskuffen
  • Kjeleskapet (altså der hvor vi har alle kjelene våre, ikke kjøleskapet)
  • Vaske inni komfyren
  • Rydde fryseren
Badet:
  • Vaske sminkebørstene mine
  • Systematisere sminken (ønsker meg veldig en gjennomsiktig "skuffeseksjon" fra Nomess.dk for å ha sminken min )
  • Vaske og rydde i "vaskemiddelskapet"/servantskapet
Gjesterommet:
  • Rydde vinduskarmen
  • Rydde senga (når ble den plutselig "oppbevaringsplass" lizm??)
Spisestua:
  • Rydde littegranne i seksjonen
  • Rydde spisebordet
Stuestua:
  • Organisere "Farmorskapet"
  • Rydde under salongbordet
Entreen:
  • Organisere garderobeskapet
  • Rydde i alle ytterjakkene
  • Organisere sko

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:02   #229
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

1/1:
*Ryddet vitrineskap på stua og kjøkkenet, samt skap under TV'en.
2/1:
*Ryddet skap under vasken på badet og har herved bestemt at vi ikke skal gå til innkjøp av en eneste dusjsåpe eller håndsåpe før alle flasker som står der er oppbrukt! Fått mye ulike dusjsåper opp gjennom tidene til bursdag og jul gitt. For ikke å snakke om bodylotion gjerne med samme duft, men det bruker jeg jo aldri, men å kaste det...
*Ryddet flaske- og poseskapet på kjøkkenet, ble jammen god plass der gitt!
*Leverte masse til gjenvinning, bl.a. 10 bæreposer med glass- og metall ( det der da vel ikke såååå lenge siden sist jeg ryddet boden), 1 pose gamle medisiner til apoteket, brukte batterier, lyspærer og elektriske duppeditter til Expert og panteflasker på Rema. Å så deilig det var å bli kvitt det!
3/1:
*Ryddet i matskap på kjøkkenet. Herregud så mye varer som var utgått på dato! Mengder med krydder, mel (eldste gikk ut i 2007! ), sukkerfri jell-o (bestilt fra ebay under lavkarbokur i 2009!), og gud vet hva! Når jeg hadde ryddet vekk alt så fikk jeg ledig hylleplass også, slik at endel ræl fra kjøkkenbenken fikk plass i skapet!
*Ryddet i skuffene på kjøkkenet, endel gammelt bestikk i plast, samt noen elendige kniver gikk dukken, og jeg fikk plass til ALT Hardangerbestikket som jeg ryddet fram fra vitrineskapet 1/1.
4/1:
*Vært på Europris og Jysk og kjøpt noen kurver og kasser til diverse, julepynten skal pakkes pent i år.
*Organisert strikke- og hekletøyet mitt.
*Organisert jentenes hårstæsj på badet
5/1:
*Ekstra tur for å handle flere bokser!
*Jula er ryddet pent i skap i boden, og i år skal ikke musa komme til, sidn jeg har brukt plastbokser med lokk!
*TV'n i stua har endelig havnet oppe på veggen i egnet veggstativ.
*Jeg har ryddet i fryserene (1 mellomstor, 1 liten og 1 i side-by-side-skapet) og skrevet opp alt som befant seg der! Om vi skulle gå konkurs i morgen, så har vi hvertfall middager ut februar måned gitt! Neste prosjekt blir å skrive middagsplan framover, nå skal vi snart se bunnen på fryseren!
6/1:
*Ryddet opp i alle papirer som jeg bare har samlet i en skuff de siste månedene, fra div. helsegreier, til barnehage/skole og kvitteringer o.l. Dette har gnagd meg lenge, føler meg nesten 10 kilo lettere nå!

19/1:
Alt for lang pause i ryddinga nå!
*Mannen har lagt sammen alle klær, jeg har ryddet i klesskapet til alle tre barna, og merket alt tøyet til Lillesøster (De andre går på skolen og har stålkontroll, så der merker jeg kun yttertøy).

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:10   #230
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har ryddet i lillesøster sitt klesskap. Hun hadde jammen vokst ut av nesten alt som var der, men nå er det plass til julegavene samt det vi var ute og handlet på lørdag.

En haug med utslitte/utvaskede strømper, strømpebukser og undertøy ble kastet, og resten er tatt bilde av og lagt ut for salg.

Pakker klær og sender til nye brukere, og har ikke gjort så mye mer ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:10   #231
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Ved en ren tilfeldighet var det noen som skulle se på noe på taket og da må de gå igjennom boden. Jeg kunne rett og slett ikke vise de rotet der, så nå er den ryddet.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:45   #232
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Gå igjennom bitteminstens klær og sortere ut for smått tøy (ja, allerede!).
Gå gjennom storebrødres yttertøy og sortere i spare på/gi bort.
Rydde klesskapet i gangen.

Sortere ut gravidtøy og legge ut for salg.
Rydde mine klær inn i ledige skuffer i garderoben.
Levere tøy til Fretex (det settes opp her, for om det ikke blir gjort, blir det jo en del av rotet).
Rydde papirhaugen under stuebordet (grøss!)
Rydde krydderhylla på kjøkkenet
Kjøpe diverse oppbevaringsbokser til å ha i boden, slik at det frigjør plass andre steder.
Sortere barnebøker i ta vare på/gi bort

Nye punkter;
Få ned julepynten som står i eske i stua.
Rydde bort alt av dyner og ekstra sengetøy
Gå gjennom magasinbokser og forhåpentligvis kaste det meste

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 14:40   #233
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Ferdig med 11 av 21. Over halvveis.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 14:46   #234
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vi rydder ikke akkurat systematisk, men nå har vi tømt guttas gamle rom for det aller meste, kastet utrolig masse skrot. Neste skritt nå er å få ut alle hobbysakene mine fra spisestua inn på guttas gamle rom. Det kommer til å ta litt tid, men jeg regner med at endel kommer til å bli kastet da og. Og ryddet blir det jo også.

Målet vårt er å ha fått igjen spisestua til midten av mars når minsten har bursdag. Da har vi god nok plass her til å ha både barnebursdag og voksenbursdag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 15:34   #235
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

* gutta sitt rom, dvs leker
* klesskapet på gutta sitt rom. Det meste er lager og rot.
* handle kasser som kan stå på toppen av skapene på gutta sitt rom
* innerste skapet på stua
* skapet på mitt rom
* boden inne
* boden ute, men da må det være litt varme altså. Burde bli kvitt det jeg ikke skal ha der.
* rydde i papirer
* legge ut ting for salg, evt gi bort
* reorganisere noen permer
* rydde i noen kjøkkenskap

Når jeg var ferdig med å rydde i papirer, så så jeg at det burde omorganiseres i permene. Så da ble det et ekstra punkt på lista.
Og etter innkjøp av kjøkkenmaskin så må jeg gjøre om på noen av kjøkkenskapene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 18:00   #236
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vi har fått ryddet i papirer, må bare settes i permer.
Tømt aktivitetsskapet til barna, må gås gjennom
Ryddet roteskuff
Ryddet rotehylle.

Jeg har ikke skrevet ned liste, har i hodet. alt skal tas i alle rom.
Boden inne dropper vi nå, det er ikke så lenge siden den ble tatt.
Målet er å være ferdig med hele huset til april og loppis tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 18:03   #237
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Da har vi faktisk fått ut så og alle hobbysakene mine, og det var ikke lite, fra spisestua. Jeg har ikke ryddet i tingene, men de er inne på det nye hobbyrommet mitt. Først og fremst skal ting ordnes i spisestua, så tar jeg hobbyrommet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 18:07   #238
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen

6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3
27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken
30. Strikkekurven og strikkepinnene

Nå har jeg hatt lang ryddepause. Hadde barnefri fra i går til i dag, men prioriterte å være sosial. Heldigvis har jeg fått gjort litt i dag også, og kan stryke tre punkter av lista. Godt i gang med å rydde i strikkekurven er jeg også, så dette blir bra.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 18:12   #239
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 19:05   #240
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

I dag ble en bra dag. Har tatt 6 punkt på lista, og er oppe i 14/21.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no