Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Renseprodukter til ansikt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 10:41   #1
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Renseprodukter til ansikt

Jeg er i ferd med å gå tom nå, og trenger tips. Akkurat nå har jeg Vichy (fra apoteket) men er klar for å prøve noe nytt. Liker best type gel som kan vaskes av i dusjen. Til normal/fet hud.

Tips om gode produkter?

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 10:47   #2
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg liker også vaske av i dusjen-varianten, og sist jeg var ute og reiste, kjøpte jeg denne på Gardermoen: http://us.strawberrynet.com/productD...66254&goChar=S. Den liker jeg godt. Har en silkemyk konsistens.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 10:52   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg bruker produktene til Babor, og er kjempefornøyd!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 10:52   #4
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Shiseido ja. Det har jeg hørt mye bra om
Hvordan er det å handle på Strawberrynet? Har tittet mye der, men aldri kjøpt noe.

Har tenkt litt på Dermalogica og.

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 11:11   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg liker veldig godt Dermalogica Special Cleansing Gel og har brukt den i flere år nå. Veldig drøy og fin å bruke i dusjen. Jeg kjøper på Ebay og sparer masse

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 11:16   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Bruker Shiseido The Skincare cleanser og er veldig fornøyd med den. Den er lettvint å bruke og renser godt.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:35   #7
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Har brukt Decleor sin rensegele til kombinert hud (grønn flaske) i flere år og har vært utrolig fornøyd. Den er så lettvint å bruke, fjerner øyensminke også på ett blunk Kjekk å ha stående i dusjen også! Men så gikk jeg litt lei å kjøpte md facial cleaner. Den har også en gele aktig konsistens, men den skal påføres tørrhud, med andre ord ikke egnet i dusjen. + at den ikke kan brukes som øyesminke fjerner. Litt mere arbeid, men er fornøyd for det!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:36   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg er avhengig av produktene til Clinique.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 22:21   #9
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Ebay ja. Det tenkte jeg ikke på.

Takk for svar!

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:02   #10
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg er nyforelsket i cliniques 3step serie.. rensegelen er god å ha i dusjen pga pumpeflaska

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:05   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg liker helst at det er mest mulig naturlig, så jeg har pleid å bruke Dr. Hausckha fra helsekosten. Visstnok brukt av mange superstjerner (woho), men jeg er veldig fornøyd altså. Nå har jeg vært tom en stund og bare brukt vann og fuktighetskrem, huden er like fin uansett. Men jeg skal kjøpe ny ladning snart.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:05   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg bruker en rensegele fra Lancome som er kjempegod og veldig drøy. Du får den mye billige på Strawberrynet. Blå tube, for normal hud. Mulig at det fins en som er spesielt for kombinert hud også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:05   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg liker godt rensemoussen til Biotherm. Den finnes også som rensegelé. Den finnes for ulike hudtyper og er billig på SN.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:48   #14
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker helst at det er mest mulig naturlig, så jeg har pleid å bruke Dr. Hausckha fra helsekosten. Visstnok brukt av mange superstjerner (woho), men jeg er veldig fornøyd altså. Nå har jeg vært tom en stund og bare brukt vann og fuktighetskrem, huden er like fin uansett. Men jeg skal kjøpe ny ladning snart.

Dr. Hausckha er absolutt å anbefale!!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:57   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Avène sin rensegel er bra for uren hud, jeg bruker den daglig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:06   #16
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Hm.. Jeg kommer nok til å kutte ut Mary Kay når jeg er ferdig med den ladningen jeg har nå. Har lurt litt på Dr. Hauscha en stund.

Jeg trenger noe som er meget effektivt mot sorte prikker og talg, det er det jeg er mest plaget med. Og enormt plaget.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:18   #17
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Takk for mange gode tips.

Jeg bestilte Dermalogica i går, så får vi se hvordan det er. Håper jeg ikke må vente lenge på pakken min

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:14   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg liker godt såpestyket til Clinique. Det er utrolig drøyt, jeg oppbevarer det i dusjen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:28   #19
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg har vært en product junkie i mange år, og brukt utrolig mye forskjellig. Men nå som jeg er blitt eldre så stiller huden min større krav ser jeg (har aldri slitt med noe spesielt egentlig), og trenger plutselig pleie for å unngå småkviser, prikker og flassing.

Etter mye frem og tilbake er jeg nå fast på følgende kombinasjon:
*Dermalogica vaskegele. Veldig bra. (Kremene funker ikke så bra for meg viste det seg)
*Dermalogica skurepulver (Peeling. Rismel-basert pulver man blander med ørlite vann)
*Clinique ansiktsvann nr. 3 på bomullsdott.
*Clinique krem (Dramatically different, den "vanlige", gule, kjedelige - men akk så bra)

I tillegg av og til Clinique Turnaround krem innimellom. Samt Chanel øyekrem når jeg husker på det.

Dette regimet funker som bare rakkern. Såpestykket (nevnt over) ligger også fast i dusjen + reisetoalettmappen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:55   #20
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Renseprodukter til ansikt

Jeg likte heller ikke ansiktkremen fra Dermoalogica. Prøvde den en gang for en stund siden.

Bruker vanligvis Vichy Myokine. Men nå har jeg faktisk brukt A-creme en stund. Gikk tom for Vichy og hadde kjøpt A-creme til storebrors tørre kinn. Slett ikke værst på meg heller gitt

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no