Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 16:25   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du en merkefreak?

Er du opptatt av merker når du handler klær til barna?

Jeg vil ikke kalle meg for merkefreak, men jeg foretrekker og kjøper stort sett bare merkeklær til ungene mine. Jeg kunne feks aldri kjøpt en vinterdress hos H&M. Det handler mye om kvalitet, hvor slitesterke klærne er, samt hvor mye de varmer og holder ungen tørr og fornøyd. Og den litt spesielle gleden over at alle ungene ikke går med det samme. Jeg liker ikke Hello Kitty, de finnes i utallige varianter og samtlige unger i nabolaget løper rundt i plagg med denne horible katten. Usj!

Ta Molo, H.J.O.R.T.H, Holly's, og IdaT, feks. De er ikke akkurat de dyreste, men kolleksjonene deres er som regel alltid bra og jeg liker det aller meste jeg ser. Det samme gjelder Katvigklærne og No Added Sugar. Kan ikke si det samme om Lindex, H&M, KappAhl og Cubus. Det kommer riktignok noe pent fra disse kjedene også, som feks retrolinja Lindex fører nå, men jeg foretrekker likevel klær fra de mer kjente (og kjære) merkene.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:31   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Jeg har nesten ikke handlet klær til barna. De har arvet så å si alt, så ergo har merker vært irrelevant. Fjortenåringen har begynt å kjøpe klær selv, men han er heldigvis ikke opptatt av merker, bare riktig fargekombinasjoner, at buksene har store nok lommer osv.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:34   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Ikke i det hele tatt. Virkelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:34   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Been there done that, og har blitt veldig avslappet. Nå er det jo ikke slik at det alltid handler om kvalitet men mer om oppfattet kvalitet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:36   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Nei, ikke i det hele tatt, vil jeg si. Har arvet en del, kjøpt en del brukt, og handlet en del i England. Regntøy har vi stort sett holdt oss til Reflex(billig og bra), og dresser har vi kjøpt på salg.

Har handler stort sett på HM og Cubus hvis vi kjøper noe nytt, og i det siste har vi også kjøpt en del på Nøstebarn.

Nå som vi har litt bedre økonomi merker jeg at jeg er blitt litt mer slepphendt, og det er lenge siden vi sist kjøpte noe brukt til gutta.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:36   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Vi arver veldig mye også. Det er veldig fint.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:36   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nå er det jo ikke slik at det alltid handler om kvalitet men mer om oppfattet kvalitet.

Femåringen bruker en del H&M-klær som fjortenåringen arvet en gang i tiden og som senere har gått noen runder og så kommet tilbake til oss. :antibrukogkast:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:37   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Mja. Synes det er litt vanskelig å svare på. Det blir kjøpt inn ganske mye forskjellig her hos oss. Går mye på penger, dagsform etc Eldste jenta er blitt litt interessert i klær nå, men ikke så mye at hun gidder å shoppe. (Hun er allerede bedre enn faren når det gjelder hva som matcher etc ) Jeg er absolutt ikke slik at jeg ikke kan handle hos H&M, hvis det er det du lurer på?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:38   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Kvaliteten på klærne avgjør også om de kan gå i arv. Jeg har pakket ned alle klærne eldstemann gikk med, men måtte kaste mye fra "billigkjedene". Merkeklærne holder seg stort sett bedre og går i arv.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:39   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Femåringen bruker en del H&M-klær som fjortenåringen arvet en gang i tiden og som senere har gått noen runder og så kommet tilbake til oss. :antibrukogkast:

Og da kan jo ikke kvaliteten være så aller verst, ikke sant?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:40   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Og da kan jo ikke kvaliteten være så aller verst, ikke sant?

Ja, det var det jeg ville fram til.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:41   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Merkefreak? Absolutt ikke.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:41   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Og da kan jo ikke kvaliteten være så aller verst, ikke sant?

Jeg har måtte kaste mye fra H&M. Etter en del vask ble det små hull i klærne (til tross for god behandling og ikke-eksisterende tromling).

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:42   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Jeg er ikke opptatt av merker.
Kvalitet og hva jeg er ute etter er mere viktig en navnet på produsenten eller butikken hvor klærne er kjøpt.
Prisen er også viktig synes jeg, en ting som er 3 ganger så dyr, trenger ikke være 3 ganger så bra som billig varianten.
Å betale flere 100 lapper ekstra for å få "riktig" navn på klærne er utelukket.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:44   #15
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Ja,til meg selv er jeg VELDIG merkefreak må jeg inrømme.
Ikke såå veldig når det kommer til jentene(8 og 10 år.)
Handler derimot mest merketøy til guttungen på 16 år.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:44   #16
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er ikke opptatt av merker.
Kvalitet og hva jeg er ute etter er mere viktig en navnet på produsenten eller butikken hvor klærne er kjøpt.
Prisen er også viktig synes jeg, en ting som er 3 ganger så dyr, trenger ikke være 3 ganger så bra som billig varianten.
Å betale flere 100 lapper ekstra for å få "riktig" navn på klærne er utelukket.

Får jeg noen flotte plagg i gave, gjerne av et bestemt merke, blir jeg alltid interessert i hva mer som stammer derfra. Det er slik det begynner hos meg, hvert fall. Uten å være nevneverdig opptatt av klær, (har ingen merkeklær selv), kan jeg kjenne igjen merker utifra design, utforming osv. Eplemerket til Katvig, er et eksempel. Jeg synes det er viktig å formidle holdninger som ikke gir uttrykk for at man er et bedre menneske hvis man kler seg i merkeklær, men jeg ser ikke problemet med å kjøpe merkeklær når man først skal handle klær. Jentene mine aner ikke hva de går med.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:45   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Jeg finnes ikke merkebevisst, og alle har arvet masse. Også H&M-klær.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:47   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har måtte kaste mye fra H&M. Etter en del vask ble det små hull i klærne (til tross for god behandling og ikke-eksisterende tromling).

Min erfaring er at H&M (og IKEA, by the way) er mange forskjellige merker, med forskjellige kvaliteter. Synes det gjør det litt forvirrende å handle der. Lindex har feks et merke som heter FIX som jeg synes har kjempegod kvalitet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:50   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du en merkefreak?

Nja, merkebevisst kanskje.
Jeg foretrekker så absolutt å kjøpe økologiske klær, og "rettferdige" klær. Det finnes ikke så mye av det enda, men jeg håper det kommer mer. Ellers går det mye i Nøstebarn, og andre butikker som har ubehandlet ull. (På ullen er jeg fryktelig nøye, kunn ubehandlet.)
Men det handler mye om kvalitet, vi har ikke overflod av klær til verken ungene eller oss selv, fordi vi heller vil ha færre plagg med god kvalitet som er dyrere, enn mange billige plagg fra foreks. H&M.
Det er mange år siden jeg "gav opp" kjeder som Lindex, Cubus, KappAhl og H&M desverre, jeg finner aldri noe jeg liker der.
Det går mer i Bennetton, NoaNoa, Zara, Monsoon, Katvig, Molo, No Added Sugar, Finger in the Nose, MiniMe, IdaT, Holly's ol. Exit synes jeg forresten har fine klær til tider, og PoP.
På uteklær er jeg også nøye, fordi jeg vil ikke bekymre meg for om ungene er tørre og varme, jeg vil være trygg på det. Dermed har vi foreks. Reima Tec dresser til de.
Jeg liker også særpreg, og at alle de andre ungene i gaten ikke har det samme på.

Ellers arver vi forresten også, og det er supert, de vi arver av har samme syn som oss på barneklær.
Og jeg kjøper gjerne brukt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 08-03-08 kl 14:15. Årsak: Glemte noe.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 16:50   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Nei, kjem ikkje i kategorien merkefreak, men synes det er gøy å ha litt merkeklær i klesskapet.
Utedressar, luer og sko er som regel ikkje kjøpt på HM, Cubus el.l. Brukar Reima, Troll, Viking mfl.

Når det gjelder kvalitet så opplever eg at HM har utruleg god kvalitet på sine klær og dei kan vaskast på 60 grader. Benneton feks. har eg dårleg erfaring med. Dei tapar seg fort i både stoff og fasong.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
merkeklær


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no