Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 19:08   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

FP - en venninneklubb?

Mine erfaringer med FP er både gode og mindre gode.

De negative erfaringene stammer fra innlegg der jeg får en følelse av forventning om at jeg skal kjenne til relasjonene mellom dere, deres personlige historie (som dere har skrevet innlegg om) og i det hele tatt være oppdatert på alle innleggene deres. For min del har jeg ikke noe ønske om å vite alt om alle (les: hvert innlegg hver og en av dere har skrevet). Jeg har fått pepper fordi jeg ikke har vært oppdatert, noe som for så vidt er helt greit hvis det viser tilbake til svar tidligere i tråden, men ikke like greit hvis det er uttrykk for forventninger om å "bo" her på FP, å vite "alt". Jeg MÅ selvsagt ikke være her på FP, men jeg liker meg også! Ellers ville jeg trukket meg unna og ikke skrevet dette innlegget.

Mine positive erfaringer dreier seg om hyggelige kommentarer, råd og tips jeg har fått. Og det er godt når det er lov å være "dum" uten å bli sett ned på eller få det trykket opp i ansiktet. Det er godt når takhøyden er stor og uttalelser ikke blir dratt ut av proporsjoner og gjort til noe mer enn det er, når meningene ikke blir tatt som personlige angrep. Og det er hyggelig å få grønne prikker med kommentarer som forklarer hva den likte med innlegget.

Jeg liker også godt den saklige tonen og høyttenkningen, at folk ofte vet hva de snakker om. Har et inntrykk av at folk generelt har høyere utdannelse og er gjennomtenkte (for den som lurer: ja, man kan være gjennomtenkt og oppegående uten høyere utdannelse). Synd når slike innlegg tar helt av fordi noen ikke føler seg inkludert eller tar innholdet personlig selv om det ikke er rettet mot spesielle personer.



Hvis noen nå lurer på hvilke innlegg jeg sikter til så er svaret at det ikke er spesielle innlegg, men et samlet inntrykk jeg har gjennom min tid på FP.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:21   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Mine erfaringer med FP er både gode og mindre gode.

Mine også. Mest gode, heldigvis.
Jeg har vært med fra starten av, og "kjenner" mange av medlemmene her veldig godt. (Både i RL og gjennom forumet). Selv om jeg er en gammel traver, så husker jeg langt fra hva alle mener, står for, har sagt og ikke har sagt i forskjellige saker - til det er det alt for mange aktive medlemmer her inne. Noen husker jeg selvsagt bedre enn andre, ofte fordi de har klare meninger (som ikke trenger være lik mine) og som står for det de mener, mens andre altså forsvinner ut av minnet ganske raskt.
Generelt tror jeg at mange her på FP er knallgod til å huske både nick og innlegg (noe jeg altså ikke er ), uten at de dermed "bor" på FP av den grunn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:31   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Som Liven var også eg med heilt frå starten, og såleis har eg fått med meg veldig mykje av det som har skjedd her. Mange av medlemmane her inne er det eg vil karakterisere som veldig gode vennar. Men som IRL er det nokon ein har betre kjemi med og som ein "sosialiserer" seg meir med enn andre.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:40   #4
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Som Liven var også eg med heilt frå starten, og såleis har eg fått med meg veldig mykje av det som har skjedd her. Mange av medlemmane her inne er det eg vil karakterisere som veldig gode vennar. Men som IRL er det nokon ein har betre kjemi med og som ein "sosialiserer" seg meir med enn andre.



Det er veldig fint for dem som er med, men for oss som er nye, eller skal snakke for meg selv: for meg er det frustrerende av og til fordi jeg opplever en forventning om at jeg skal sitte med samme "kunnskap" og det gjør jeg ikke. I noen tilfeller har jeg oppfattet kommentarer som mer negative enn jeg ser det har vært grunnlag for (ikke bare i mine tråder), noe som kan skyldes vennskap og forbindelser mellom forumbrukere som jeg ikke er bevisst på, men bare aner og får en følelse av at er der. Og når jeg ikke vet om disse tingene kan kommentarer og svar være krasse, forsvarende, og negative (for å bruke et samlende uttrykk).

De som er gamle i tralten og raske med uttalelsene bør tenke over dette, for siden dette er et åpent nettforum kan man ikke være like intern og dømmende overfor dem som er nye som man kan når man er på "symøte".

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:03   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Ullmor:

I noen tilfeller har jeg oppfattet kommentarer som mer negative enn jeg ser det har vært grunnlag for (ikke bare i mine tråder), noe som kan skyldes vennskap og forbindelser mellom forumbrukere som jeg ikke er bevisst på, men bare aner og får en følelse av at er der. Og når jeg ikke vet om disse tingene kan kommentarer og svar være krasse, forsvarende, og negative (for å bruke et samlende uttrykk).

Akkurat dette er noe jeg er litt fasinert over. Jeg har av og til brukere som er helt indignert på andres vegne, og går ut i fra at vedkommende ville svart dem selv, og også andre som er "mer sårbare" på samme måten som de svarer en som de kjenner godt i en tråd. Til det vil jeg egentlig si at man kan følge litt med på hvordan folk ellers svarer i tråden. Dersom ingen hever på et øyebryn en gang, så er det en god indikator på om det er dumt det som skjer eller ikke. Folk er flinke til å si i fra her inne.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:16   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Delvis enig, men synes samtidig det ikke er så rart at en svarer på forskjellige måter til de en kjenner godt og de en ikke kjenner like godt. Ikke at en skal svare negativt bare fordi en ikke kjenner noen, men det er slik når jeg prater med folk. Gode/nære venner/familie svarer jeg annerledes enn ukjente eller bare bekjente.

Men jeg er enig at når de "uskrevne" regler blir brutt av de som ikke var med fra begynnelsen eller er helt ferske her, så synes jeg vi/de får til tider vel mye pepper. (nå er for så vidt disse "reglene" blitt et innlegg og klistret nå, selv om jeg ikke helt vet om jeg er så enig)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:22   #7
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

I noen tilfeller har jeg oppfattet kommentarer som mer negative enn jeg ser det har vært grunnlag for (ikke bare i mine tråder),


Når jeg leste over denne delen av innlegget mitt ser jeg at formuleringen min gjør at meningen ikke kom fram. Gjør et nytt forsøk:

Jeg mente ikke at jeg oppfattet kommentarene/svarene som mer negative enn de var ment (i tilfelle det stemmer er jeg blind og døv for det), men at den som svarer hovedinnlegger svarer i en negativ tone når det ikke er "nødvendig" (noe som kan skyldes at denne vet noe som hovedinnlegger ikke vet - min antakelse). Vet ikke om det ble klarere?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:37   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Ullmor: Du mener at folk har negativ baggasje med seg fra tidligere tråder med enkelte brukere?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:42   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg tror jeg vet hva du mener, ullmor, og jeg kan nok være skyldig rett som det er. Hvis noen i en opphetet diskusjon anklager en jeg "kjenner" for å være noe som alle som kjenner vedkommende vet er helt på trynet, så tror jeg jeg har gitt litt tyn for det.

Det var et godt innspill. Jeg skal huske på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:50   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg tror jeg skjønner hvor du vil, ullmor, og jeg har nok også, som Polyanna, av og til gjort meg skyldig i å halshugge noen som egentlig ikke har fortjent det, fordi jeg går ut i fra at alle kjenner folk like godt som jeg gjør selv.

:tar litt selvkritikk:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:50   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Enig i det Polyanna sier.. I tillegg må jeg også innrømme at jeg til tider er litt forhåndsdømmende mot noen brukere som jeg vet at jeg pleier å være uenige med. Når jeg ser vedkommende svare i en diskusjonstråd kan jeg ta meg i å være negativ til det den sier før jeg egentlig har tenkt nøye igjennom innlegget til vedkommende. Dette på bakgrunn av tidligere uenigheter. Men sånn har jeg det også i det virkelige livet også i blant.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:54   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror jeg vet hva du mener, ullmor, og jeg kan nok være skyldig rett som det er. Hvis noen i en opphetet diskusjon anklager en jeg "kjenner" for å være noe som alle som kjenner vedkommende vet er helt på trynet, så tror jeg jeg har gitt litt tyn for det.

Det var et godt innspill. Jeg skal huske på det.

Signerer Polyanna. :går i seg selv:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:03   #13
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ullmor: Du mener at folk har negativ baggasje med seg fra tidligere tråder med enkelte brukere?



"Det du tror avgjør hva du ser" signerer du med. Det oppsummerer vel en del av hva jeg sier. Noen reagerer raskt og dømmende og tar ting personlig og som om det er noe mer enn det som faktisk blir skrevet, noe som er vanskelig å forstå for "nybegynneren" som ikke sitter inne med samme kunnskap, og dermed kan svare "feil"/annerledes enn h*n ville svart om h*n kjente "alle" forumbrukerne/den som reagerer kraftig.

Når dem som reagerer kraftig også gjør det på vegne av andre nettbrukere (venner) blir det enda vanskeligere å forstå noe for "nybegynneren" og det kan ende med at man tramper mer og mer i den berømte salaten uten å skjønne det (bortsett fra fordømmelsen - i mangel av et bedre uttrykk).

Vet ikke om denne dømmingen av nybegynneren sitter i til senere tråder, men for min del lurer jeg på hva som kan bli galt i neste tråd jeg starter, for noen reaksjoner skjønner jeg lite av. Sånn sett gjør noen reaksjoner at jeg blir litt usikker på hva som er akseptert å skrive.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:05   #14
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Men sånn har jeg det også i det virkelige livet også i blant.


Det beviser at du er 100% menneskelig!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:14   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har av og til brukere som er helt indignert på andres vegne, og går ut i fra at vedkommende ville svart dem selv, og også andre som er "mer sårbare" på samme måten som de svarer en som de kjenner godt i en tråd.

Ullmor har et poeng. Jeg husker spesielt godt en kommentar som kom en gang på HI som person av meget personlig karakter som jeg syntes var alldeles hårreisende. Faktisk så hårreisende at jeg innrapporterte det (min eneste innrapportering, ever). Så viser det seg at disse to er VELDIG gode venner IRL, og i så fall hadde nok kommentaren vært helt grei. Men dette var jo ikke så lett for meg å vite.

Men jeg tror lett at det blir sånn når vi er et forsåvidt lite forum og man har hengt her lenge nok. Man blir jo veldig godt kjent etterhvert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:16   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror jeg skjønner hvor du vil, ullmor, og jeg har nok også, som Polyanna, av og til gjort meg skyldig i å halshugge noen som egentlig ikke har fortjent det, fordi jeg går ut i fra at alle kjenner folk like godt som jeg gjør selv.

:tar litt selvkritikk:

Dette er vel helt normalt når man er på et forum som dette. Det vil alltid være en gjeng som har vært med fra starten, og som kjenner hverandre ut og inn. Da er det lett å gå i forsvar for hverandre, om man er uenige i noe den ene får i mot seg.

Jeg har vært her en stund nå, og jeg skal innrømme at jeg slet litt med å finne meg til rette her. Jeg har ikke opplevd noe som jkeg har tatt meg nær av, på langt nær ikke, men jeg har slitt litt med å svare og være med på en måte. Og det i "redsel" for å si noe som ikke blir godt mottatt av de som "leder an" her inne. Tullete ja, men slik er nå jeg.

Nå føler jeg mer at jeg har funnet min plass, og er ikke fullt så tilbakeholden lengre, selv om jeg ikke er blandt de som stikker seg lengst frem her inne.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:19   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Vet ikke helt hva jeg skal si. Ja, jeg er enig med deg i at det er tendenser til å bli "for intern" på FP. På den andre siden tror jeg det er vanskelig at det ikke blir slik, og FP er veldig mye bedre enn andre forum jeg har vært innom. Selv synes jeg den veldig interne tonen har forflyttet seg til bloggene, og det opplever jeg som positivt. Da får de som vil være interne være det, uten at forumet i seg selv blir så internt at nye ikke greier å trenge gjennom. Jeg tror ikke jeg selv er så veldig intern?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:21   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Men jeg er til gjengjeld veldig god til å skrive intern. Det er med i hver eneste setning ser jeg. Kanskje jeg skulle gjøre det til en standard for mine innlegg?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:27   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:36   #20
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Et veldig godt innlegg, ullmor. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier, og er også enig med Carrera i at jeg føler jeg har hatt problemer med å "bli med i gjengen".

Ja, noe av det er uunngåelig, men ikke alt. Hvis man ønsker å få flere medlemmer går det an å være hakket mer inkluderende.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no