Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 21:40   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Et veldig godt innlegg, ullmor. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier, og er også enig med Carrera i at jeg føler jeg har hatt problemer med å "bli med i gjengen".

Men synes ikke du det er naturlig at folk som har kjent hverandre lengre er mer på bølgelinje? (Nå må du ta høyde for at jeg kanskje legger noe annet i uttrykket "bli med i gjengen" enn du gjør.)

Opprinnelig lagt inn av søtnos-gaja

Ja, noe av det er uunngåelig, men ikke alt. Hvis man ønsker å få flere medlemmer går det an å være hakket mer inkluderende.

Hva mener du - konkret - med å være mer innkluderende? Er det feks innkluderende og internt (<- )at jeg har endret i quoten din, eller er det bare frekt?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:41   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg har ingen intensjoner om å slutte å være intern med dem jeg kjenner på FP. Jeg har noen av mine nærmeste venninner her, og de fleste av dem ble jeg kjent med her inne (eller hovedsaklig da vi var på Nybaktmamma sammen, før FP ble opprettet).

Det er klart jeg holder en annen tone med venninnene mine enn jeg gjør med folk jeg kjenner mindre godt, og det har jeg tenkt å fortsette med. Skilpadda har jeg for eksempel kjent siden jeg var seks eller syv år gammel, og hun har vært min beste venninne i nærmere 25 år. Jeg akter ikke å omgås henne i en formell tone på FP av hensyn til de som er nykommere på forumet.

Og det er klart jeg går i forsvar hvis noen er ufine eller svært urimelige overfor noen jeg kjenner og bryr meg om. Det er både naturlig og helt akseptabelt, men det er forskjell på å le rått av noen som spør Skilpadda om hun "har mensen, eller?", som vel kan betegnes som en ganske generell (om enn patetisk) fornærmelse, og på å irettesette folk fordi de ikke vet at Tinetoff selvsagt alltid har rett når hun uttaler seg om rettskriving og derfor ikke skal motsies av amatører.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:44   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Det siste eksempelet ditt var en bra illustrasjon på den type "synd" som vi gjør oss skyldige i innimellom, og som vi godt kan være litt forsiktige med.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:48   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

him: Den skjønte jeg ikke, men den var kanskje litt intern?



Ellers har ullmor mye rett. Det er en spesiell "FP-PK" tone og stil her inne som må være omtrent umulig for ferskinger å catche intuitivt. Dvs; de som gjør det blir umiddelbart dradd inn i det gode selskap, og de som ikke skjønner det får tyn og skjønner itteno. Noen av de sistnevnte står løpet ut og tilpasser seg, men jeg er redd for at mange (de fleste?) skygger banen etter kort tid. "Veileder til FP"-tråden som er klistret er en god innføring tror jeg; kanskje det er testen? Å finne og skjønne den på egenhånd?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:51   #25
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Hva betyr forkortelsen PK her inne for egentlig?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:52   #26
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.


Ja, noe av det er uunngåelig, men ikke alt. Hvis man ønsker å få flere medlemmer går det an å være hakket mer inkluderende.

Mja, eller burde vi som nykommere kanskje forvente mindre...

Jeg brukte litt tid i taushet her inne, for å finne ut hva dette var for et forum, og jeg så fort at dette ikke er et sted hvor man som nykommer suser rett opp på ti på topp lista. Jeg så "vennegjengene" og det interne fenomenet et veletablert forum har, og jeg innså at _jeg_ hadde to valg, sett ut fra hvordan _jeg_ er. Enten stikke igjen, eller bare ta tiden til hjelp og bli kjent her inne. Jeg valgte det siste, og tror jeg har kommet relativt bra ut av det. Forventet ikke en døyt av andre da jeg kom hit i grunn.

Jeg har gjort meg opp endel erfaringer fra forum, og det er tøft å være ny. Jeg rømte en gang et forum, for det ble litt for heftig i så måte. Jeg driver også et selv, og vet at der skal man være tøff for å komme inn som ny. (Det er et lite forum med få brukere, og alle kjenner alle)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:53   #27
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Miss Søtnos, her.

him: Den skjønte jeg ikke, men den var kanskje litt intern?

Den var nok bare mellom meg og Gajamor, det var ikke meningen at du skulle forstå den.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway

Ellers har ullmor mye rett. Det er en spesiell "FP-PK" tone og stil her inne som må være omtrent umulig for ferskinger å catche intuitivt. Dvs; de som gjør det blir umiddelbart dradd inn i det gode selskap, og de som ikke skjønner det får tyn og skjønner itteno. Noen av de sistnevnte står løpet ut og tilpasser seg, men jeg er redd for at mange (de fleste?) skygger banen etter kort tid. "Veileder til FP"-tråden som er klistret er en god innføring tror jeg; kanskje det er testen? Å finne og skjønne den på egenhånd?

Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:54   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Politisk korrekt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:54   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva betyr forkortelsen PK her inne for egentlig?

Politisk korrekt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:56   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

PR er lik Pedagogisk Riktig, btw.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:57   #31
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg skjønner godt hva du mener. Og jeg er en av de som ikke klarer å være helt oppdatert her inne til enhver tid. Dessverre gjør dette at jeg ofte unnlater å poste innlegg fordi jeg er redd for å plumpe ut i det i og med at jeg ikke er helt inne i alt som skjer her.. Og da er det i grunn en ond sirkel. Men det er helt klart noe jeg kan gjøre noe med selv også.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:59   #32
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:

Helt klart. Men tonen bør ikke være slik at den i seg selv gjør at nye medlemmer føler at det er et fellesskap her det er vanskelig å bli en del av. Dersom noen føler det slik.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:00   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

sed er en forkortelse for Stream EDitor. :Prøver å glatte over det faktum at jeg ikke var klar over at PR kunne bety Pedagogisk Riktig:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:02   #34
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Du tar opp et viktig tema, Ullmor, all ære til deg for det. Det var tildels forvirrende å komme inn her som nybegynner, ikke bare på dette forumet men i forumverden generelt. Jeg husker spesielt en tråd der det for meg som var ny virket som enkelte brukere overreagerte kraftig, og det ble henvist til brukernes tidligere historie, og at man burde skjønne såpass med tanke på hva/hvordan de brukerne hadde forholdt seg til hverandre tidligere. Det var forvirrende, men for så vidt forståelig. Jeg synes likevel man skal forbeholde seg "retten" til å si ifra når man føler noe er urimelig, uansett hvor fersk man er. Kanskje ikke dumt å få en påminnelse på hvordan oppførselen man har (på et forum) kan oppfattes utenfra, for de som ikke kjenner hele historien.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:04   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Him: Jeg har hørt at man kan være PR og PK, ihvertfall. Mulig det er noe jeg har plukket opp fra Observatøren?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:08   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:

Jo, det er litt av poenget. Det er ikke noe alternativ å ha en tone som er tilpasset nye brukere først og fremst; da ender vi fort opp med et veldig kjedelig og tannløst forum med hovedsaklig nye brukere som går her og er formelle overfor hverandre.

Jeg er kjip sånn: jeg vil langt heller at FP skal være tilpasset de som bruker masse tid her inne, er komfortabel med forumtonen og bidrar positivt til den, enn at forumet skal være tilpasset potensielle nye brukere.

Men det forhindrer meg altså ikke i å se at ullmor har et poeng som det er verdt å ta med seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:12   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:

Jo, jeg er helt enig med deg. Det er litt kynisk å se det sånn, men alle fora er vel nisjer tross alt?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:14   #38
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:

Jo det synes jeg. Forumet har vel sin egen tone som gjør at de fleste av oss trives her og ikke andre steder. De fleste av oss kommer fra andre fora (er det riktig flertall forresten?) og for min del er det kun her jeg oppholder meg nå om dagen. Jeg vet jeg omgås mennesker jeg liker og har mye til felles med, og jammen viste det seg at jeg kjente flere i det virkelige liv også. Ikke så tilfeldig sikkert tenker jeg da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:20   #39
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Denne debatten har jeg lest på alle forum jeg har vært innom. Uten unntak. Så det Ullmor tar opp er ikke på noen måte spesielt for FP.

Ikke dermed sagt at det ikke er et viktig tema, som kan hjelpe noen og en hver til å justere egne oppfatninger og uttrykksmåter.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:21   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg liker fjas og tøys og savner det litt nå som mye av det foregår i blogger jeg ikke har tilgang til. Dessuten er jeg for sjenert til å spørre om tilgang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no