Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 11:59   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

MTV er jo en søppelkanal. De sender ikke engang musikk lenger (det lille de sender er søppel), det er jo kun dårlige reality-programmer der nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 12:16   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Søstera di er veldig pen.

Er det noen her som kan spansk godt nok til å kunne fortelle hva de synger om?

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 12:31   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Gremli Skremli kan spansk, men hun har jeg ikke sett her på lenge?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 14:39   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Måtte vi ha advarsel på den videoen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 15:23   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

:roper på gremli:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 15:36   #46
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Søsteren din er nesten like pen som deg, Fibi.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 15:44   #47
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Ja, jeg fikk alle de gode genene.


__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 15:51   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Men, ser dere søsteren hennes da? Jeg ser bare kostyme, litt hår, munnbind og hud?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:17   #49
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Fint for søsteren din å få en rolle i en video, Fibi.

Men videoen var helt fæl og jeg er enig med Mim i det. Også må jeg innrømme at jeg faktisk ikke har sett noen musikkvideo som til de grader forherliger pistoler og narkotika før jeg. Men så ser jeg ikke på MTV heller


Sist redigert av m^2 : 15-12-08 kl 21:34.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 19:09   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Da kan jeg fortelle deg at du jobber i det offentlige.

Da kan jeg fortelle deg at det gjør jeg ikke. Jeg jobber i det private.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 19:12   #51
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Nå har ikke jeg sett videoen, men tenker uansett er kult å bli spurt om være med i noe sånt. Hun er sikkert kjempeflott Og det er lov å synes det er gøy at søsteren blir vist på MTV, klart det. Jeg har gått helt av skaftet fordi min überkule studievenninne skal være med i Grand Prix

Ser noen nevner at hun kan kommer til å angre... Jeg har ansatt plenty av folk gjennom årenes løp, og har i grunn aldri tenkt på å sjekke om de har en bakgrunn som nakenmodell eller vært babe i musikkvideoer... Vet sannerlig ikke om jeg gidder heller, det er tross alt helt andre ting som har prioritet når vi intervjuer potensielle kandidater.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 20:10   #52
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Det var sannelig en jævlig dårlig video. Og jeg ville ikke vært med på noe sånt, selv ikke den gangen jeg så smashing ut.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 15-12-08 kl 20:18.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 20:11   #53
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Da kan jeg fortelle deg at det gjør jeg ikke. Jeg jobber i det private.

Da tror jeg vi er inne på semantikk. Dog, jeg skal ikke forfølge denne videre. Poenget mitt er at de trangsynte ofte sliter med å finne seg til rette som arbeidsgivere, fordi de hele tiden tror de er bedre enn sine arbeidstakere. Jeg synes, med respekt å melde for deg og dine 500 arbeidstakere, at det var litt trangsynt av deg å komme med de meldingene du gjorde til en jente som var stolt av sin søster. Jeg forsvarer selvfølgelig retten din til å gjøre det, men sier meg uenig - spesielt siden det ble så sabla politisk korrekt å sable ned et medlems fagre søster.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:14   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Jeg synes søsteren din ser riktig flott ut, fibi. Jeg synes videoen var skikkelig dårlig og langt over grensen til hva jeg synes det er greit å forherlige. Og jeg synes Mim ordlegger seg svært uheldig i denne tråden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:56   #55
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Søstera di er veldig pen.

Er det noen her som kan spansk godt nok til å kunne fortelle hva de synger om?



Tenkte det samme. Hvor er alle som deltok på Gremlis spansk-kurs her inne?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:00   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var sannelig en jævlig dårlig video. Og jeg ville ikke vært med på noe sånt, selv ikke den gangen jeg så smashing ut.



Men lekker søster, for all del.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:24   #57
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes søsteren din ser riktig flott ut, fibi. Jeg synes videoen var skikkelig dårlig og langt over grensen til hva jeg synes det er greit å forherlige. Og jeg synes Mim ordlegger seg svært uheldig i denne tråden.

Just what I skoill te å sei.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 02:01   #58
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men, ser dere søsteren hennes da? Jeg ser bare kostyme, litt hår, munnbind og hud?

Jeg ser ikke stort annet jeg heller.

Ellers er det vel ikke en video som jeg synes var imponerende, og heller ikke noe jeg kunne stilt opp i. Men for all del, at andre gjør det betyr jo ikke at de er dumme.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 08:29   #59
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Musikken og videoen var uutholdelig dårlig .
Søsteren din var lekker, Fibi.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 10:29   #60
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Dårlig musikk og video!
Men søsteren til Fibi ser flott ut!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no