Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 23:34   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Snuppa fikk utstyr til scrapbooking i julegave, og det viser seg at hun stortrives med å holde på med dette. Nå har hun bursdag om en mnd og jeg tenkte at hun kunne få mere greier av småbrødrene i gave da, og tenkte å finne en forhandler på nettet. Jeg regner med at man kan få svært mye mere for pengene der, enn om man prøver seg på Panduro eller liknende.
Jeg har vært innom ebay, men gikk meg nesten vill i forhandlere og greier - det var jo 400 sider med papir.
Jeg kunne godt tenke meg en link til en forhandler som har både perler og glitterlim, mønstret og ensfarget papir, gjerne sakser som klipper mønster, og slike duppeditter man kan kutte hjerter og stjerner og slikt med, og gjerne enda mere gøy. Noen som er inne i det her, og kan anbefale meg en nettside?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:48   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Må du handle på nett? Bikuben på Strømmen er alle scrapbook og kortlageres himmelrike.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:49   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Ellers har faktisk både Nille, Søstrene Grene og Europris en god del billig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:50   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Og Staples.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:54   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.001
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Må du handle på nett? Bikuben på Strømmen er alle scrapbook og kortlageres himmelrike.

De har nettside også.

Bikuben
Papirgleder
Scraphop

Evt se her for oversikt over mange nettsider.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:55   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Bikuben på Strømmen er desidert størst. Ellers har du Scrappemagasinet, http://www.scrapmagasinet.no, ligger i krysset på Strømmen, i Bikubens gamle lokaler. Hobbyhuset på Vestby har også en del. På Ebay finner du veldig mye.

Hva ønsker du å kjøpe til henne, det selges en delq brukt på scrappeforumene rundt omkring. Å starte med denne hobbyen kan bli en dyr affære, så vær kritisk med hva du kjøper og hvor mye.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 08:10   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Må du handle på nett? Bikuben på Strømmen er alle scrapbook og kortlageres himmelrike.

Grunnen til at jeg vil handle på nett er mye fordi disse "spesialbutikkene" rundt omkring i grunnen er temmelig dyre.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva ønsker du å kjøpe til henne, det selges en delq brukt på scrappeforumene rundt omkring. Å starte med denne hobbyen kan bli en dyr affære, så vær kritisk med hva du kjøper og hvor mye.

Ah, da skal jeg sjekke om jeg finner noe brukt også.
At scrapping er dyrt har jeg skjønt. Jeg håper jeg kan finne en del nokså rimelig.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 09:24   #8
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.029
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Ah, forbaska at du ikke bor her i Rogaland. Vi har Kontant Engros her som har mye i scrapping, og de er rimeligere enn spesialbutikkene.
Det er jo mulig du kan bestille derifra også?
Her er linken: Kontant Engros

Hvis du finner noe på siden deres som du vil ha, og de ikke sender så kan definitivt jeg hjelpe til.

Nå ser jeg at de jo ikke har noe produktinfo på siden deres, men om du sier hva du vil ha så kan jeg sjekke priser osv for deg? Du kan også ta kontakt med dem pr mail.

__________________
Tvillinggutter 2010

Sist redigert av Taien : 28-12-12 kl 09:26. Årsak: la til noe
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 15:01   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Takk for det, Tajen. Jeg ser de er forhandler for Panduro, så da har de jo sikkert en del av de tingene som finnes der. Nå tror jeg at jeg har fått tak i en del, så da er jeg muligens i boks, men takk for tilbudet.

Etter mye om og men så fant jeg meg to forhandlere på ebay. Den ene hadde mye perler og slikt, og den andre hadde en del fint papir. Har handlet for under hundrelappen hos begge to, og fått masse greier.

http://stores.ebay.com/Davids-Crafts...ssories?_rdc=1
http://stores.ebay.com/Frau-Green-Supplies?_rdc=1

Og til de som er like drevne på ebay som meg; Det kan se ut som om fraktkostnadene blir helt hinsides, men når man er ferdig med å handle så kan man velge å sende forespørsel til selger om totalpris. Da går fraktprisen ned betydelig kan jeg melde. På min første handel gikk den ned fra nesten 200 kroner og til 30.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 16:11   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Det er romjulssalg på Panduro nå og der kan du gjøre en del kupp.

http://www.pandurohobby.no/

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 16:13   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Scrapomania har ofte salg.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 16:15   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Jeg fant fine pakninger med "lag dine egne kort/album/div" på Clas Olsson, av alle steder.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 18:42   #13
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?

Hvis du går inn på www.scrapping.no så har de ett eget forum. Der er det mange som selger mye bra nytt/brukt scrappingutstyr. Jeg har selv registrert meg på det forumet. Der får man utrolig mange ideer til å lage kort og LO`er. Utrolig mange kjekke folk der er det også. Det er egen kjøp og salgstråd der, og der selger folk skikkelig utstyr til en rimelig pæng.
Niesen min har registrert seg der, og tryller nå frem de flotteste kort etter ideer og "oppskrifter" derifra.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no