Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Inspiria i vinterferien?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-13, 08:25   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Inspiria i vinterferien?

Vi kom oss endelig på Inspiria forrige helg, og det må bare anbefales nå som det er vinterferie! Eldste har vært der før, men det var masse som fenget yngste der også. Vi har vært en del på teknisk museum, men dette var enda morsommere for mine jenter, i hvert fall. Det er ikke like stort, men vi holdt på i timesvis. Flere morsomme konkurransepregede aktiviteter som engasjerte mor ( ) og far også.

Også er det god mat i cafeen! Da vi var der, hadde de deilig blåskjellsuppe som dagens.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 08:45   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspiria i vinterferien?

Vi var der i sommer og eldste og jeg skal dit i vinterferien.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 08:52   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspiria i vinterferien?

Takk for tips. Har hørt om stedet men glemt det litt bort igjen.
Vi har tatt fri to dager for å stå slalom og en dag med langrenn men det er et bra tips for en søndag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no