Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunden min spiser bæsj

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 22:11   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Min 4 måneder gamle valp spiste en kattebæsj her en dag. Fy faen som det stinket.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 22:12   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Leandra: prøve seg når de er alene... fordrer et noe annet hundehold enn vi har. Ja, eller så måtte hun begynne å gjøre fra seg inne og spise det selv, da hadde jeg definitvt blitt bekymret. Men ute er hun altså ikke alene. Er hunder ofte det???

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 22:16   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Leandra: prøve seg når de er alene... fordrer et noe annet hundehold enn vi har. Ja, eller så måtte hun begynne å gjøre fra seg inne og spise det selv, da hadde jeg definitvt blitt bekymret. Men ute er hun altså ikke alene. Er hunder ofte det???

Ikke min, men det hender jo at de til og med i bånd kommer borti bæsjer i grøftekanten som vi ikke ser?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 22:30   #24
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Leandra: prøve seg når de er alene... fordrer et noe annet hundehold enn vi har. Ja, eller så måtte hun begynne å gjøre fra seg inne og spise det selv, da hadde jeg definitvt blitt bekymret. Men ute er hun altså ikke alene. Er hunder ofte det???

Mine er mye løs, og jeg har da ikke kontroll 100% på hva de spiser til enhver tid.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 08:50   #25
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Du har en hannhund. Hvordan vet du at det han finner er fra tisper med løpetid??? for hannhunder har jo ikke løpetid.

Jeg mener ikke at han spiser bæsj fra tisper, men at bæsjespisingen sammenfaller med at det er løpetid i nabolaget. Og trust me: Dét merkes her i huset.

Hannhunder har faktisk løpetid hver gang en tispe i kommunen har løpetid, det føles i hvertfall slik.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 08:59   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Min har forresten ikke drevet med dette fra han var valp. Han startet i år en gang.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 15:26   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Vår voksne hannhund spiser bæsj i perioder med løpetid. Jeg vet ikke om det er en sammenheng, og hva den eventuelt består i. Ekkelt er det, i hvertfall.


Bikkja til mamma er ei tipse og hun spiser bæsj uansett om hun har løpetid eller ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 15:33   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bikkja til mamma er ei tipse

Antar at hun tipser bra.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 18:24   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Antar at hun tipser bra.

Tipsehunder er ekstra brae hunder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 18:31   #30
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 13:32   #31
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Min hund (tispe) spiser gjerne heste, ku eller sauebæsj hvis hun kommer over det. Hun har aldri spist hundebæsj da, rynker skikkelig på nesa når hun oppdager andre hunders etterlatenskaper på tur.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 22:29   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Nera: din burde mao ikke bo nært vår da, som ved et par anledninger hadde løpetid i 3 mnd i strekk. Og ca 2 mnd opphold mellom dem... (Ja, den sykdommen hennes påvirker hormoner som bl.a dette med løpetid, før hun fikk medisin hadde hun over et år uten løpetid da...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no