Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 16:10   #1
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Skal bestille deo til mannen.. men gidder ikke hvis det er veldig dyr frakt.. satser på at noen her har bestillt derfra

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:15   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Står det ikke på siden deres?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 19:31   #3
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

De har free shipping, altså ingen frakt uansett hvor de sender i verden.

Har bestilt myyye derfra

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:25   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Men hvordan er det egentlig med toll, da? Må man være veldig forsiktig med hvor mye man bestiller for?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:36   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men hvordan er det egentlig med toll, da? Må man være veldig forsiktig med hvor mye man bestiller for?

Jeg trodde at man kunne få refundert toll osv på strawberrynet jeg, men jeg har aldri gjort det selv.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:43   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Nå har tollvesenet nettopp hatt fokus på dette, spesielt kunder fra lookfantastic har fått lide...
Jeg aner ikke om de gjør det samme med Strawberrynet, men det kan være greit å hvertfall være obs på at pakken kan bli stoppet og fortollet, noe som ikke er billig!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:44   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Nå har tollvesenet nettopp hatt fokus på dette, spesielt kunder fra lookfantastic har fått lide...
Jeg aner ikke om de gjør det samme med Strawberrynet, men det kan være greit å hvertfall være obs på at pakken kan bli stoppet og fortollet, noe som ikke er billig!

Jeg er blant dem som har fått lf-pakker stoppet, ja. Derfor jeg lurte på om posten kanskje var snillere med Strawberrynet.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:46   #8
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg er blant dem som har fått lf-pakker stoppet, ja. Derfor jeg lurte på om posten kanskje var snillere med Strawberrynet.

Jeg har bestilt fra strawberrynet og måtte betale toll. Så jeg tror nok ikke pakkene derfra slipper unna. Men fordelen her er at du kan sende kopi på betalt toll og få det refundert.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 20:55   #9
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Jupp, som Marikken sier er det bare å faxe kopi av kvittering for betalt toll til SN , så får du det refundert.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:10   #10
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye koster frakt fra strawberrynet?

Det stemmer at Strawberrynet refunderer avgiftene, også postens fortollingsgebyr. Har sendt kvitteringen på e-post og fått det refundert flere ganger.
Og bare for å være ekstra pirkete så er det ikke toll på kosmetikk, kun merverdiavgift.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no